19-

6.3K 277 5
                                    

Aradan 2 ay geçmişti.  Aras ne eve geliyor ne de bizi arıyordu. Çekip gitmek istiyordum ama nereye gidecektim ki bu halimle. 6,5 aylık olmuştu  bebeğim. Sürekli tekmeleriyle  beni uyandıran  Kuzey'im  son bir kaç aydır çok durgundu. Sadece Aras'ın  sesine tepki veriyordu oğlum. Ama o yoktu  ki.. Bizi bırakıp  gitmişti.

Bilge lise son sınıftaydı. Etkilenmesin  diye onun yanında bir şey olmamış gibi davranıyordum  ama odama girdiğimde  tüm hayal kırıklıklarım, tüm çaresizliğim  ortaya çıkıyordu.

" Meleğim, kıpırda artık lütfen. Ben buradayım.. Baban yok, ben varım."

Kıpırdamadı. Gözyaşlarımı  silip odadan çıktım. Bilge gelmek üzereydi. Son zamanlarda hazır yemeye  alışmıştı. Sağlığı  açısından da iyi değildi  bu. Mutfağa girip onun sevebileceği  bir kaç çeşit  yemek yaptım. Bu sırada  da Kuzey'e bir şeyler anlatıyordum.

" Çok korkuyordum  biliyor musun  oğlum. Babanın  eski haline  dönmesinden, bana zarar vermesinden.. Korktuğum  başıma geldi işte. Bize zarar vermediğini  sanıyor ama giderek en büyük  zararı  verdi. Biraz kıpırda  artık. Sen beni tekmele diye sürekli babanın  ses kayıtlarını  mı dinleteceğim  sana? Yok işte gelmiyor. "

" Kuzey, oğlum."

Aras'ın  sesini duymasıyla Kuzey  karnımda  tepinmeye başlamıştı  bile. Arkamı döndüm. Bakışları karnımdaydı.

Tek kelime etmeden yanından geçiyordum ki kolumu tuttu. " Bana arkanı  dönüp  gidemezsin. Ben senin kocanım."

Kahkaha attım. " 2 aydır eve gelmeyen kocam mı? Hamile halimle  beni bırakıp  giden kocam mı? Biliyor musun  seninle evlenerek hayatımın  hatasını  yapmışım. Bir an önce boşanacağım  senden."

Gözleri öfkeyle parlıyordu. Kararımı  vermiştim  boşanacaktım. Sesini çıkarmadan  evden çıkıp gitti.

***

Aradan bir kaç gün geçmişti. Avukat bir arkadaşımı  arayıp  durumu anlattım. Her şeyi o ayarlayacaktı. Ama boşanmamız  kolay olmayacaktı  çünkü  Aras bunu kabul etmezdi. Boşanana kadar annemlerin  evinde kalacaktım. Annemler daha dönmemişlerdi. Aras gerçeği  anlatmıştı  bana. Abimin tefeciye  olan borcu yüzünden  gitmişler ama orada bir  hayat kurmuşlar kendilerine.

Tekrar eski odamdayım. Bu kez yalnız değilim. Yanımda olmasa da benimle olan oğlum var. Ne hayallerim vardı benim. Bahçede babasıyla  top oynayacaklardı  ben de peşlerinden  koşturup  terledikleri için ikisini  de azarlayacaktım. Ama olmadı. Yapamadık. Aras arada bir gelir oğlunu görürdü ama artık benim onunla konuşacak bir şeyim  kalmamıştı. Biz bitmiştik. Sen benimsin demişti  ama buna kendisi  inanmamıştı. Ben onundum  ama o bunu görmedi. Bundan sonra biz diye bir şey  olmayacaktı.

SEN  BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin