FİNAL-

10.2K 325 35
                                    

" Serhan? Sen ölmüştün  ama. "

Kahkaha attı o iğrenç sesiyle. " Ölmedim. Sadece öldüğümü  düşünmenizi sağladım. Şimdi benim olanı almaya geldim. "

Bana doğru yaklaşıyordu. Onunla gitmek istemiyordum. Kaçarsam  çocuklarım  burada kalacaktı. Gözüm masanın  üzerindeki  bibloya  kaydı. Ama biblo bana çok uzak olduğu  için  alacak gibi değildim.

" Hadi gidelim." Yanıma gelip elimi tuttu. Hızlıca yürüyor, beni de arkasından  sürüklüyordu.

" Bırak beni. "

" Asla! "  Merdivenlere  gelmiştik. Korkuyla Serhan'a bakıyordum. Kabus gibi bir andı. Serhan beni çekiştirmeye devam ediyordu. Bir anda Serhan'ın elini bırakıp bir adım geri gittim. Merdivenlerin başındaydı adım atıyordu o sırada. Yerde Kuzey'in oyuncağı vardı.

Serhan oyuncağa bastığı anda ayağı kaymıştı. Dengesini tutamayıp   yuvarlandı. Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Hemen cebimden  telefonumu  çıkarıp  Aras'ı  aradım.

" S-serhan  burada. Sanırım  o öldü." Telefon elimden  düşmüştü. Kendime gelmem gerekiyordu. Merdivenlerden  inip  Serhan'ın  yanına gittim. Kıpırdamadan  yatıyordu.

" Güzelim?"

Kafamı kaldırdığımda  Aras bana bakıyordu. Sonra gözleri yerde yatan Serhan'a kaydı. Ondan uzak bir yere gidip beklemeye başladım. Aras nabzını  ölçüyordu.

" Ölmüş. "

**

" Aras beni tutuklayacaklar." Aras yanıma gelip ellerimi tuttu. " Sakin ol. Sana bir şey olmayacak tamam mı? Kaza olmuş sadece, bak oyuncağa basmış. " Kuzey'in oyuncağı Serhan'ın yanında duruyordu.

Kapıdan polisler girdiğinde Aras'a  iyice sokuldum. " Kıpırdamayın  polis!"

Aras oturduğu  yerden kalkıp beni de kaldırdı. " Kaza olmuş. İsterseniz  kamera kayıtlarına  da bakalım. "

Aras polislerle beraber kamera odasına girdiğinde ben de arkalarından  girdim. Görüntülerde  Serhan eve mutfak kapısından  giriyordu. Yaklaşık bir saattir evdeydi. Yani ben uyurken odama girmişti. Aradan bir süre geçiyor ve ben geliyordum.

" Gördüğünüz  gibi karımı  zorla götürmeye çalışıyor. "

" Ben ona bir şey yapmadım. Oyuncağa basıp yuvarlandı. "

Polis memuru  görüntüleri  flash diske  attıktan sonra odadan çıktı.

" Kaza olduğu çok açık. Ama yine de gözaltına almak zorundayız."

**
2 gündür  nezarethanedeydim. Kuzey'i  ve Mila'yı  çok özlemiştim. Bugün hakimin karşısına  çıkacaktım.

" Çisem Ilgaz, gidiyoruz."

Polisin sesiyle üzerime çekidüzen  verip parmaklıklar  ardından çıktım.

" Merak etme, mahkemede beraat edeceksin. Kaza anı kamerada apaçık gözüküyor. "

Aradan yarım saat geçmişti. Mahkeme salonunda bekliyordum. Aras tanık olarak Eda'yı  ve Gözde'yi  getirmişti.

" Olayı kısaca anlatın." dedi hakim  buz gibi bir sesle.

Ayağa kalktım. " Serhan Aybars beni haftalarca evinde alıkoymuştu. Benimle beraber eski karısını  da tutuyordu evde. Eşim, Aras Ilgaz beni kurtardıktan  sonra da peşimizi  bırakmadı. Biz onu öldü sanıyorduk."

Aras avukatlığımı  yapsın diye Caner'i ayarlamıştı. O da bir şeyler söyledikten  sonra Gözde ardından Eda konuştu. Abisinin ne iğrenç bir insan olduğunu anlattı hakime. Hakim delilleri  ve kamera kaydını inceledikten  sonra kararını  açıkladı.

" Ortada bir cinayet yok. Görüntülerde Serhan Aybars'ın oyuncağa basıp düştüğü gözüküyor."

**

Aradan iki sene geçmişti. Serhan gerçekten  ölmüştü. Ama ona acımıyordum. Kuzey dört  yaşına girmişti. Tam babası gibiydi, onun gibi giyiniyordu.

" Anne, Mila boya kalemlerimi  almış."

Kuzey'in saçlarını  okşayarak gülümsedim. " Sana yenisini  alırız. Bırak kullansın oğlum."

Kuzey ve Mila çok iyi anlaşıyorlardı ama bazen Mila abisine kötü davranıyordu. Aras her ikisiyle de eşit derecede ilgileniyordu yinede kıskançlıklar  oluyordu.

" Anne, bana makkaj  yapay mısın? Babama güzey  gözükmek  istiyoyum."

Ağzım  açık şekilde ona baktım. Benim kocama güzel gözükmek ha? Cadı seni!

" O benim kocam  tamam mı? "

Mila ayağa kalkıp ellerini  beline koydu. " Hayır benim. O şeni aytık  sevmiyoy. "

O sırada Kuzey geldi. " Annemle düzgün  konuş. "

" Şanane! "

Mila'yı  kucağıma alıp öptüm. " Biz babanla evliyiz. Siz de bizim çocuklarımızsınız. "

**

Aras geldiğinde Mila uyumuştu. Ama Kuzey uyanıktı. Babasıyla özel bir şeyler konuşmak istediği  için çalışma odasına gitmişlerdi. Büyümüş de babasıyla özel şeyler konuşuyor.

Aras salona girip yanıma oturdu.

" Kuzey uyudu. Oğlumuz anaokulundaki  bir kıza aşık olmuş. Biraz dertleştik."

Yüzünü ellerimin  arasına aldım.

" Sen çok iyi bir babasın. Seni çok seviyoruz. Ve babalık sana çok yakışıyor. İyi ki seninle evlenmişim, iyi ki.."

     ~SON~

SEN  BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin