14.Bölüm(Sezon Finali)

9.4K 301 13
                                    

Çisem-

Bugün benim en mutlu günümdü  ama içimde  bir sıkıntı  vardı. Sanki bir şey  olacaktı  ve mutluluğum  elimden  alınacaktı. Aras'ın  suratı  da bir haftadır asıktı, ne olduğunu  da söylemiyordu  bana. Bugün bizim düğünümüz  vardı ama sanki sıradan  bir günmüş  gibi geliyordu.

" Çisem, kuaför  aşağıda  bekliyor. Biraz acele et. "

Sert ses tonu içimi  ürpertmişti. " Bir sorun mu var? Eğer istemiyorsan  şimdi  iptal edebiliriz. " Yaklaşıp  alnımı  öptü.

" Seninle evlenebilmek için sabırsızlanıyorum. Asla pişman olmayacaksın, söz veriyorum. Seni çok seviyorum güzelim. "

**
Aşağı indiğimde  kuaför  gelmişti. İstediğim  saç şeklini  gösterip  koltukta  arkama yaslandım. Saçlarım  çok uzun olmadığı  için düzleştirip  çiçekten  taç taktırmayı  düşünüyordum.

Sonunda hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda hazırdım. Saçlarım  çok hoş  duruyordu.  Kafamı  kaldırdığımda  Aras'ı  gördüm. Damatlığın  içinde öyle yakışıklı  olmuştu  ki  sarıp  sarmalayıp  saklayasım  gelmişti. Saçımı  yapan kızlar  mutluluklar  diledikten sonra gitti.

" Çok güzel olmuşsun  Çisem  Ilgaz." Gülümsedim.

" Sen de çok  yakışıklı  olmuşsun  Aras Ilgaz. Düğünü  iptal mi etsek, seni görmesin  kimse.."

Kahkaha atıp  ellerimi  tuttuğunda  ben de gülüyordum. Birazdan düğün  için ayarladığımız  mekana gidecektik.

**

Aras-

Kafam o kadar doluydu  ki Çisem'i  de huzursuz  ediyordum. Aklım  hâlâ  gelen mesajdaydı. Asistanım  Deniz'in   sevgilisi  bir hacker  olduğu  için  mesajı  gönderen numarayı  araştıracaktı.

**
Ayarladığımız  mekana geldiğimizde herkes  buradaydı. Çisem'in  akrabaları, arkadaşlarımız.. Benim ailemden  kimse yoktu. Sadece Hakan abi gelmişti. Hakan abiyle  beni babam tanıştırmıştı  ama babamdan  çok benimle görüşüyordu.

Nikâhımız  daha önceden yapıldığı  için bugün  sadece eğlenecektik. Çisem'i  yüzlerce  kez uyarmama  rağmen " Bir kez evleniyorum, bırak biraz eğleneyim." demişti. Çok mutlu gözüküyordu. Bebeğimiz  beş  haftalık  olmuştu, benim kanımdan canımdan  olan bir çocuk.

" Aşkım, hadi gel. Dans edelim biraz."

Kafamdaki  düşünceleri  bir kenara attım. Çisem'i  de üzmek istemiyordum.

**

Çisem-

Yorgunluktan  ayaklarım  ağrıyordu. Oturacak  bir yer bulup  oturdum.  Aras misafirlerle  ilgileniyordu. Yanıma geldiğinde  kaşlarını  çatıp  sert sert bakmaya başladı.

" Sana kendini  yorma demiştim. " Kulağıma  eğilip  fısıldadı. " Bebeğe  zarar veriyorsun."

" İyiyim ben. Zaten düğün  sona ermek üzere. Bir kaç kişi bizimle eve  gelecek, imam nikahı  kıyılacak."

Aras'ın  böyle bir şey  beklemediği  çok açıktı.  Gülümsedim  ve yanağına  bir öpücük  kondurdum. Aradan bir kaç saat geçmişti. İmam nikâhımız  kıyılmış, herkes evlerine gitmişti. Annemlerle  vedalaşıp  onları  yolcu ettikten  sonra  odaya çıkıp  pijamalarımı  giyindim.

Artık evliydik. Televizyonu  açıp  koltuğa  oturacağım  sırada kendimi  Aras'ın  kucağında  buldum. " İlk gecemiz.. " dedi boğuk  çıkan sesiyle. Dudaklarını  dudaklarıma  bastırdı. Öpüşüne  karşılık verdim. Şuan onu çok istiyordum.

Odaya çıktığımızda  ikimizde  nefes nefeseydik. Yatağa uzandığımızda  öpüşmeye devam etmiştik. Aras geri çekilip  yüzümü okşadı.

" Bebeğimize  zarar verecek bir şey yapmak istemiyorum, zor tutuyorum  kendimi. "

" Sen harika bir baba olacaksın. Seni çok seviyoruz." dedim ona sarılırken. Gülümsedikten  sonra alnımdan  öptü.

**

Kahvaltıdan  sonra birlikte  film izlemiş, yürüyüş yapmış ve beraber yemek hazırlamıştık. Elalemin  oğluyla istediğini  yapıyorsun  ve kimse sana karışmıyor, evlilik  çok güzel bir şeymiş  keşke daha önce evlenseymişim.

Aras'ın  telefonu  çaldığında  akşam yemeği için masayı  kuruyorduk. Telefonu açıp  uzaklaştı. Sinirli sesini  duyabiliyordum. Biraz sonra döndüğünde  beti  benzi atmıştı.

" Serhan hapisten  kaçmış. Kaçarken  de mektup  bırakmış. Mektupta seni almak için ne gerekiyorsa  yapacağını  yazmış."

Zorlukla  sandalyeye  oturdum. İşte  içimdeki  sıkıntının sebebi  ortaya çıkmıştı. Ama şimdi endişelenmem  gereken bir bebeğim vardı ve o daha çok küçüktü. Haftalarca  beni o evde tutmuştu. Karısını  da orada tutuyormuş  ama ben hiç farketmemiştim. Korkuyla  Aras'a  baktım.

" Korkuyorum.."

Sezon finalimiz  geldiiii. Biraz kısa oldu farkındayım, sezon finali normalde dizilerde 3 ay falan oluyor ama tabiki  3 ay ara vermiycem  ben. Minik  bir ara diyelim. Ben kafamı  toparlayayım  , yeni bölümler  için bir şeyler düşüneyim. Bir kaç hafta yeni bölüm  yok❤

SEN  BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin