15.Bölüm

8.4K 310 15
                                    

-3 Ay Sonra-

Evlenmemizin  üzerinden üç ay geçmişti. Bebeğimiz  de gün geçtikçe  büyüyordu. Evlendikten  bir hafta sonra ultra zekalı  kocam hamile olduğumu  ağzından  kaçırdığı  için annemler de öğrenmiş  olmuştu. Annem bir süre benimle konuşmamıştı  ama sonra torununun  hatrı için (?) affetmişti.

Serhan'a ne olduğunu deli gibi merak etsem de Aras'a  soramıyordum. Zaten son  zamanlarda  barut  gibiydi  yanına yaklaşılmıyordu.  Kötü  haberi aldıktan  sonra korku içinde  bir hafta geçirmiştim. Sürekli  kabus görerek  uyanıyordum.  Böyle böyle üç  ay geçmişti. Aras  dün  akşam tehlikenin  geçtiğini , artık korkmamam  gerektiğini  söylemişti.

Sıkıntıyla  mutfaktan  çıkıp  salona yöneldim. Biraz televizyon izlersem  iyi olacaktı  sanırım. Koltuğa  oturup  kumandayla  kanalları  gezmeye başladım. Ekran da gördüğüm  yüzle karnıma  bir ağrı girmişti.Televizyonun  sesini açıp  spikerin  söylediklerine  odaklandım. " Üç aydır aranan kaçak Serhan Aybars  dün  gece Şile yakınlarında  ölü  bulundu. Kafasına  aldığı  bir darbeyle  öldüğü  belirtilen  Serhan Aybars üç ay önce cezaevinden  kaçmıştı."

Aras yapmış olamaz. Bana söz vermişti.. Gözyaşlarım  yanaklarımdan  akıp  gidiyordu. Zorlukla oturduğum  yerden kalktım. Melike abla ve Esra dolu gözlerle  bana bakıyorlardı. " Aras gelince odada  uyuduğumu  söyleyin  olur mu? "

İkisi de kafasını sallayıp  tekrar işlerinin  başına döndü. Odaya çıkıp  yatağa uzandım.

**

Kapı gürültüyle  açıldığında pardon yerinden  ayrıldığında    yattığım  yerde sıçrayarak  yatakta doğruldum.  Aras sinirli  bir şekilde bana bakıyordu.

" Ne olduğunu  anlat hemen. " Ayağa kalkıp terliklerimi  giydim.

" Uyumak için illa  bir şeyin  mi olması gerekiyor? "

Ne ara kolumdan  tutup  kendine çektiğini  anlamamıştım. Kafam sertçe  göğsüne çarptığında  yüzümü  ifadesiz  tutmaya çalışıyordum. Önceden beni duvarlara  çarpan Aras şimdi zarar vermekten  korkuyordu.

" Televizyondaki  haberi gördüğünü  biliyorum. O adamı öldürmeyi  o kadar çok isterdim ki. Ama onu ben değil Gözde öldürmüş. " Kafamı  kaldırıp  ona baktım.

" Doğru söylüyorsun  değil mi? " Kafa salladı. Sıkıca ona sarıldım.

**
Yemekten sonra bahçede kahvelerimizi  yani Aras kahvesini  ben de portakal  suyumu  içerken sohbet ediyorduk. 

" Bu Serhan  piçi cezaevinden  kaçtıktan  sonra Gözde'nin  yerini bulmuş. Boşanmayı  kabul ettiğini  ama seni kaçırması  için ona yardım etmesini  söylemiş. Gözde sadece kendini  düşünseydi  ona yardım ederdi ama o seni  de düşünmüş  güzelim. Bir  plan yapıp  Serhan'ın  kaldığı  yere gitmiş. Amacı jandarmayı  arayıp onu ihbar etmekmiş ama Serhan durumu anlayıp  onu boğmaya  çalışmış. O da can  havliyle  eline geçen ilk şeyle kafasına vurmuş. "

Gözde iyi biriydi. Onun için üzülmüştüm. " Gözde için bir şeyler yapmamız lazım."

Gülümseyip  alnıma bir öpücük  kondurdu. " Ortada bir nefsi  müdafaa  var sevgilim. Merak etme avukatımı  devreye soktum, ceza almaması  için elimden geleni yapacağım."

**

Bugün bebeğimizin  cinsiyetini  öğrenecektik. Çok heyecanlıydım. Aras elimin  üzerine öpücük  kondurup  gülümsedi.

" Bana bu duyguyu  yaşattığın  için teşekkür ederim  hayatım. "

Doktorumun  adı Deniz di. Aras erkek doktor istemediği  için gidip kadın doktordan  randevu almıştı  cinsiyetini  öğrenmek  için.  Bu adamın kıskanması bile bir acayipti. Doktorun yanına girdiğimizde  ikimizinde  şaşkınlıktan  ağzı açık kalmıştı.

SEN  BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin