28-

5.8K 228 2
                                    

6 Ay Önce

Aras-

" Ne demek annen yaşıyor?  Baba sen ne dediğinin farkında mısın?  Yeni numaran bu mu?  "

Oturduğum  sandalyeden  kalktım.  Arkamı  dönüp gidecekken  babamın  çaresiz sesini duydum.

" Onu korumak zorundaydım  oğlum."

**

Bu gerçekle ne yapacağımı  bilmiyordum.  Kendimi  işe vermiştim  ama olmuyordu.  Çisem anlayacak  diye onunla göz göze  bile gelemiyordum.  Ben annemin  öldüğünü  10  yaşında  öğrenmiştim.  Babam öyle demişti.  Hatırlıyordum  da babamla birbirlerini  çok seviyorlardı.  Babam ona zarar gelse  dünyayı  yakardı.  Ama bir gün gelip  duygusuz bir  sesle ' annen  öldü ' demişti.  Ben babamın  oğluydum.  Gizli gizli ağlıyor kimseye bir şey belli  etmiyordum.  Acırsan acınacak  hale  gelirsin  derdi babam.
 
Aradan bir sene geçmişti babam yanında  bir kadınla  geldiğinde.

  " Aras, bu abla artık senin annen.   Ona iyi davran. " demişti babam.  Zerrin teyze öz çocuğu  gibi  seviyordu  beni.  Ben de onu severdim. Ben 13 yaşındayken  Bilge'yi  dünyaya  getirmişti Zerrin Teyze.

**

Bir süredir Zerrin teyzeyle görüşüyordum.  Annemle ilgili bir şeyler  biliyordu.  Son buluşmamızda  annemin  adresini vermişti bana.  Eve döner dönmez eşyalarımı  toparlayıp  annemin  yanına gittim.  Annem yüksek güvenlik  önlemleri  alınmış  bir evde yaşıyordu.  Çisem beni affetmeyecekti  biliyordum.

Onu yıllardır  görmüyordum ama hiç değişmemişti.  " Yakışıklım,  seni  o kadar çok  özledim  ki!  "

Sarılışına  karşılık  verdim. " Neden gittin anne?  Sana ihtiyacım vardı ama sen gittin.  "

Aras  Ilgaz  hüngür hüngür  ağlıyordu.  Kimseye eyvallahı  olmayan Aras yoktu şuan,  10 yaşında  annesini  kaybetmiş  Aras vardı. 

" Senin için gitmem gerekiyordu  Aras."

Daha sonra olanları  anlattı.  Babamın o zamanlar ortağı olan Zafer amca annemi seviyormuş.  Annemi ve babamı  sürekli tehdit ediyor,  annemi  rahatsız  ediyormuş.  Annem bir plan yapıp babama  anlatmış. 

" İşte  bu yüzden saklanıyorum.  O adam ya sana zarar verecekti  ya da babana. "

Sıkıca  sarıldık  birbirimize.  21 yılın  acısını  çıkarırcasına. 

SEN  BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin