27-

5.7K 253 17
                                    

-6 Ay Sonra-

" Çisem , hadi doktor bizi bekliyor."

Oturduğum  koltuktan  zorlukla kalktım. Oğuz hep yanımda  olmuştu. Bir dakika olsun ayrılmamıştı  yanımdan. " Gidelim ama ben iyiyim gerçekten."

Aras gittiğinden  beri kabus görerek uyanıyordum uykumdan. Rüyalarımda bile terkediyordu beni. O gideli 6 ay olmuştu  ama bir kere bile aramamıştı. Beni terketti ama bir insan  oğlunu merak etmez mi? Kuzey babasını  sorup duruyor, gelecek diyorum sürekli yalan söylüyorum  ona. Kuzey şuan on sekiz aylık olmuştu  6 ay sonra 2.yaşını  kutlayacaktık, bu sefer kardeşi   Mila da olacaktı  yanımızda. Evet bir kızım olacaktı.

**

" Doktorun söylediklerini  duydun  değil mi? Bundan sonra stres yapmak, üzülmek yok. Tamam mı ? "

Kafa salladım. " Oğuz, canım  pizza çekiyor. Eve dönünce  pizza söyleyebilir miyiz? " Gülümsedi ardından  yanağımı  sıkıp  arabaya yöneldi.

" Aylardan  sonra ilk kez bir şey istedin. Ben seni kırar  mıyım? "

Eve döndüğümüzde  Esra salonda Kuzey ile oyun oynuyordu. Kuzey benim dışımda  sadece Esra'ya çok yakın davranıyordu. Babası gittiğinden  beri kendini  dış  dünyaya  kapatmıştı.

" Oğlum , ben geldim. " Beni görünce Esra'nın  yanağından  öpüp  yanıma koştu. Kucağıma  gelmiyordu çünkü biliyordu orada kardeşi olduğunu. O sırada televizyonda  haber sunan spikerin  sesiyle dikkatimi  televizyona  verdim.

" Ünlü iş adamı Aras Ilgaz yeni sevgilisi Nida Candan ile el ele yakalandı. Çift, şu sıralar Yunanistanda tatil yapıyor."

Ne diyeceğimi , ne hissedeceğimi  bilmiyordum. Koltuğa oturdum. Kuzey de yanımda oturuyordu.

" Anne , baba gitti. Gelmiycek. Baba pis " dedi. Dehşetle  ona döndüm. Mavi gözleri  ağlamaktan  kıpkırmızı  olmuştu. Aman Allahım  ben ne yapıyorum? Ben nasıl bir anneyim. Kuzey'i  bu olaylardan  uzak tutmam gerekirken ben onu olayların  ortasında  bırakıyorum. Hemen Oğuz'u  aradım.

" Oğuz bizi alır mısın? " Telefonu kapattıktan sonra  Esra'ya döndüm. Melike abla işten ayrılmıştı ama Esra'yı  bana yardımcı olsun  diye gönderiyordu.

" Ben bu evde daha fazla kalamam Esra. Bana yardım eder misin? Bavullarımı  toparlamam  lazım. "

**
Aradan bir kaç gün geçmişti. Evi kapatıp  Oğuz'un  evine taşınmıştım. Televizyonda  gördüklerimden  sonra o evde kalamazdım. Bir daha da asla dönmeyecektim  o eve. 3 ay sonra kızımı  kucağıma aldıktan  sonra kendime yeni bir düzen  kuracaktım. Oğlum, kızım  ve ben. Bizim başka kimseye ihtiyacımız  yoktu.

" Oğuz her şey için çok teşekkür ederim iyi ki varsın."

Oğuz gülümseyip  kucağındaki  Kuzey  ile bana döndü. " Karnını  doyur ve biraz uyu. Günlerdir uyumuyorsun. Biz Kuzey ile biraz dışarı çıkalım. Yardıma ihtiyacın  olursa yatağın  kenarındaki  düğmeye  bas, Aysel hanım hemen gelir. "

Onlar gittikten  sonra yemek yiyip  odama çıktım. Çok uykum  vardı ama uyuyamıyordum. Ne zaman uyusam  rüyamda  Aras ve sevgilisini  görüyordum. Kadın bana kahkahalarla  gülüp Aras'ı  benden uzaklaştırıyordu. Yatağa yatıp  uykunun beni ele geçirmesine  izin verdim.

**
Aradan bir kaç saat geçmişti  sanırım. Uykumu  almış  bir şekilde uyanmıştım. Aşağıdan  Kuzey'in  ağlamaları, Oğuz'un  bağırışları  geliyordu. Hemen yataktan kalkıp  odadan çıktım. Dikkatli bir şekilde merdivenleri  inip  salona  girdim.

Aras ayakta dikilmiş, kucağındaki  Kuzey'i  susturmaya  çalışıyordu. Oğuz ise iki adam tarafından sıkıca tutulmuştu.

" Ne oluyor burada? Aras? "

Aras alayla bana baktı. " Oğlumu almaya geldim. " Başımdan  aşağı  kaynar sular  dökülmüştü  sanki.

" Bırak  oğlumu! "

Yanlarına  yaklaşıp  Kuzey'i  kucağıma  alacakken  Aras sinirle  geri çekildi. " Ya benimle gelirsin  ya da Kuzey'i  alır giderim. "

Şuan bulunduğumuz  durum çok saçmaydı. Hiç bir söz hakkı yoktu  onun. En zor anlarımda  yanımda  değildi, sancılarım  olduğunda  beni hastaneye yetiştiren  o olmamıştı. Ama şimdi gelmiş beni oğlumla  tehdit  ediyordu. " Senin konuşmaya hakkın yok tamam mı? 6 ay önce bittin bizim için. Bavulunla  o kapıdan  çıktığın  gün benim  için bittin."

Kolumdan  tutup beni de kendine  çekti. " Gidiyoruz buradan. Eğer beni istemiyorsan  doğumdan  sonra kızımı  bana verir çeker gidersin. Ama şimdi benimle geliyorsun."

**
Aradan bir  hafta geçmişti. Şuan resmen savaşın   ortasında tek başına savaşan asker gibiydim. Bir haftadır oğlumu göremiyordum  onu çok özlemiştim. Aras sadece yemek getirmek için odama giriyordu. Kilit sesini duyar duymaz  hemen ayağa kalktım. Aras tepsiyi  masaya bırakıp  çıkacakken  koluna yapıştım.

" Aras, ne olur Kuzey'i  getir. Çok özledim lütfen. "

Biraz sonra Kuzey'i  getirdiğinde  oğlumu doyasıya öpüp  kokladım. Benim bir suçum  yokken neden cezalandırılıyordum  bilmiyorum. Kuzey  yanımda uyuyakalmıştı. O sırada Aras içeri girdi. " Şşş, sessiz ol yeni uyudu. "

" Aras, konuşabilir miyiz? " Kafa salladı.

" Önce sen başla, neden beni cezalandırıyorsun?"

Birlikte karşılıklı koltuklara oturduk.  "Oğuz'un  evine taşındığını  öğrendim. Oğlumla  da vakit geçiriyordu  ve deli oldum işte. Ben de sandım ki aranızda  bir şeyler var. Var mı? "

" Saçmalama yok tabiki. O beni kardeşi olarak görüyor ben de onu abim gibi. 6 ay boyunca hep yanımda  o vardı. Destek oldu bana , yardım etti. "

Aras rahat bir nefes alıp gülümsedi.

" Peki neden evden ayrıldın? " Ayağa kalkıp Kuzey'in  üzerini örttüm. Tekrar Aras'ın  karşısındaki  koltuğa oturdum.

" Bir magazin programında  sevgilinle seni gösterdiler. Ben de o an evden ayrılmak istedim. Rüyalarımda  hep beni terkettiğin  anı  görüyordum. "

Aras kahkaha attı. Ardından yanıma  gelip ellerimi  tuttu. " Sen Nida'yı  mı kastediyorsun? "

Sinirle ellerimi çektim. " Evet, yeni sevgilin. "

" Sevgilim değil. O benim annem. "

SEN  BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin