22-

6.8K 257 32
                                    

Aradan bir kaç hafta geçmişti. Aras ile barışmış, sorunlarımızı ortadan kaldırmıştık. Artık sadece oğlumuza zaman ayıracak, ona çok iyi anne-baba olacaktık. Kuzey babasına gerçekten çok düşkündü. 1,5 aylık olmuştu güzel oğlum.

" Aras, lütfen.." Günlerdir uyuz Aras'a yalvarıyordum işe geri dönmek için. Ama tabiki izin vermiyordu.

" Sen şimdi dosyalara gömülür oğlumu ihmal edersin. Çalışmayacaksın. "

Sinirle soludum. " O benim de oğlum. Onu ihmal etmem ama bir mesleğim var benim. Sen nasıl mesleğini yapıyorsan ben de mesleğimi yapmak istiyorum. "

Kuzey'i uyuttuktan sonra aşağı inip salondaki geniş koltuğa oturdum. Elimde de Tess Gerritsen- Ruh Koleksiyoncusu kitabı vardı. Bu kadının kitaplarına bayılıyordum. Bütün seriyi aldırmıştım. Aras yanıma oturduğunda ona hiç bakmadım. Beni bazen çok kırıyordu, farkında değildi ama eziliyordum ben. Aras'ın evi, Aras'ın parası, Aras'ın arabası.. Bana ait hiç bir şey yoktu ki.. Aras bana her gün para bırakıyordu ama ben kendi paramı kazanmak istiyordum.

" Özür dilerim. Seni kırmak istemedim, biliyorsun. Ama beni de anla. Kuzey daha yeni doğdu, sana ihtiyacı var. " Kitabı bırakıp ona döndüm.

" Ben onu ihmal etmem. Sadece kendi paramı kazanmak istiyorum, her gün senden para almak zoruma gidiyor. Bir mesleğim varken neden yapmıyorum ki? Lütfen Aras.."

Kafa sallayıp saçlarımı okşadı. Dudaklarıma yöneleceği sırada yukarıdan Kuzey'in ağlama sesi geldi.

" Bu çocuk beni deli ediyor. Hastaneye geri götürelim, karışmış olabilir. " dedi Aras ciddi ciddi.

**

Günlerimiz böyle güzel geçiyordu. Biz bir aileydik. Küçük, çekirdek bir aile.. Aradan 2 ay geçmişti. Ben tekrar mesleğimi yapıyordum. Oğlum tam anneci olmuştu. Ben olmazsam kıyameti kopartıyordu. Neyseki öğlene kadar çalışıyordum sonra tüm gün oğluma zaman ayırıyordum.

Bugün ofiste pek işim olmadığı için hızlıca toparlanıp odamdan çıktım. Avukatlık ofisinde çalışan kadın avukat sayısı bir elin parmağını geçmezdi. Bazı yobazlara göre kadın; evlenip kocasına hizmet etmeli, çocuğuna bakmalı, yemek yapmalıydı ama asla çalışmamalıydı. Çünkü bazı yobazlar kadınların kendisinden üstün olmasını istemezdi. Ben düşüncelere  dalmış yürürken cıyak cıyak bağıran bir kadın sesi ilişti kulağıma.

" Önüne baksana be, kör müsün? "

Kadına döndüm. Bu kadın işe yeni başlayan bir avukattı. Yüzümü görünce sinsice sırıttı.

" Çisem Candar, hani şu Aras Ilgaz'ın kaçırdığı avukat kız. Sen hâlâ yaşıyor musun ya? Ortadan kaldırmadı mı seni Aras? "

Ofistekiler durmuş bizi izliyordu. Caner de oradaydı. Bu işi bana o ayarlamıştı. Avukat kızlardan biri kadını çekiştirmeye çalıştı ama kadın yerinden bir milim kımıldamadı.

" Kendini güncelle bir ara. Çisem Ilgaz ben. Aras Ilgaz'ın karısıyım. "

**

Günlerim bu şekilde Simla denen kadınla uğraşmakla geçiyordu. Kadınla hem aynı iş yerinde çalışıyorduk hem de komşu çıkmıştık. Bizim evin yanındaki evi satın almış. Ben olsam avukatlık maaşıyla bu evin kapısını ancak alırım. Sürekli gelip Kuzey'i sevmeye çalışmasından gına gelmişti.

" Deren ,kitaplara boğuldun az ara ver. Havuza girelim biraz. Ben Kuzey'i de yavaştan alıştırmak istiyorum suya."

Havuzda bir süre zaman geçirdikten sonra Kuzey'i de on  dakika kadar yüzdürdüm. Ama sonra uykusu geldiği için duş aldırıp yatağına yatırdıktan sonra ben de duş alıp giyindim. Deren ve Bilge havuzun başında sohbet ediyorlardı. Mutfağa inip ne yapsam diye düşünürken ne zamandır fast food tüketmediğimizi farkedip hepimize hamburger menü sipariş ettim.

**

Aras yine geç gelmeye başlamıştı eve. Ama yoruluyordu bunu görüyordum. O yüzden üzerine gitmiyordum. Bugün de geç gelmişti.

" Aşkım, bir kaç gün izin versen kendine. Çok yoruluyorsun." Yüzümü  avuçlarının  arasına alıp beni kendine  yaklaştırdı.

"  Haklısın güzelim. Ezgi de hamile o yüzden izin verdim  ona. O yüzden işlerin hepsi bana kaldı. "

Biraz sohbet ettikten sonra uyumuştuk. Yarın mahkemede duruşmam  vardı.

**

Sabah uyandığımda  Gözde'nin iki kez aradığını gördüm. Hemen geri aradım.

" Gözde, beni aramışsın  canım. Nasılsın?" Bir süre ses gelmedi.

" Çisem, kendine  çok dikkat et olur mu? Serhan'ın  kız kardeşi  Aras'ın  peşinde. Ondan intikam almak istiyor. Kızın adı Eda. "

Tam geçti, bitti  diyordum ama illaki  bir şey  çıkıyordu. Bunu Aras'a  söylemeliydim. Yataktan kalkıp koşarak  salona indim. Mutfaktan Kuzeyin agu bugu  sesleri geliyordu. Adımlarımı  mutfağa  yönelttim. Aras kahvaltı hazırlıyor; Kuzey, Bilge ve Deren de oturmuş onu izliyordu. Deren bir süre bizimle kalacaktı. Abisi  yurtdışında olduğu  için  bize emanet  etmişti, öz kardeşi değildi ama çok seviyordu onu. Deren bu sene üniversite  sınavına gireceği için  sessiz, sakin bir  ortamda ders çalışması  gerekiyordu. Bilge de sınava gireceği için onun odasını iki kişilik olarak dekore  etmişti Aras. Bilge ve Deren  hem çok iyi anlaşıyor hem de aynı odada beraber kalıp ders çalışıyordu. 

" Günaydın  yenge!"

" Aaa günaydın abla."

Aras'ı  çekiştirerek  oradan uzaklaştırdım. " Ne oldu Çisem? Yüzün kireç gibi.."

Dışarıdaki  koltuğa oturduk. " Aras, az önce Gözde  ile konuştum. Serhan'ın  kız  kardeşi  senin peşindeymiş, senden intikam almak istiyormuş."

O sırada yanımızda bir gölge belirdi. Simla denen kadın elinde bir tabakla bize bakıyordu. Getirdiği  böreği  masaya koydu. Bir eli de Aras'ın  omzundaydı. Şu kadını  paramparça  etmemek için zor tutuyorum  kendimi.

SEN  BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin