Mi Ez A Rejtélyes Zene A Temetőből?

149 18 0
                                    

Egyszer történt velünk (én és még 2 haverom) egy számunkra eléggé para esemény...



A kis falunkba elmentünk földes utakra biciklizni. Én és az egyik haverom bicajjal mentünk a harmadik személy gyalogolt. Itt a temetőt földes út veszi körül és mi ezt az utat céloztuk meg hazafele útnak. Én és a biciklis bajtársam követtük az utat de a haverom mondta, hogy ne maradjon le gyalog inkább átvág a temetőn meg akkor már iszik egyet az ott lévő csapból. A csap pontosan a temetőben lévő kis épület mellet van ahol a "temetést tartják" és egyéb kellékeket egyszóval egy kis raktár féleség. Mi boldogan tekertünk az úton és egyszer csak egy halk lágy zenét hallottam a raktár felől, azt hittem én hallucinálok a meleg miatt (nyár közepe volt) de aztán haverom megszólalt.

"Hallod ezt a zenét abból a kis házból a temetőből?"

Válaszom rá igen volt és ahogy mentünk a temető kapuja felé egyre hangosodott... nem nagyon csak észre lehetett venni a hang szint különbséget. Megvártuk a temetőn átvágó társunkat rákérdeztünk, hogy mi volt az a zene ami onnan jött a kis házból és erre ő csak ezt mondta:

 "Milyen zenéről beszéltek?"

A temetőben nem volt senki sírt gondozni csak a haverom és nem is ő zenélt mert ilyen túrákra nem viszünk semmit magunkkal nehogy elhagyjuk. Hazafelé végig erről témáztunk, hogy ez most mi volt és mikor leértünk és leültünk beszélni erről akkor tudatosult bennünk, hogy ez mégis hogyan történhetett. Ilyenkor paráztunk be egy kicsit és azon a nyáron arra már nem is mentünk.

Creepypasta! (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now