A Wii Deleted You (WDY) egy Creepypasta sorozat, amelyet a YouTuber IceyPie írt és töltött fel, és amelyet először 2017. augusztus 8-án töltöttek fel.
A Wii Deleted You egy „Eteled" nevű Mii-re összpontosít, akit egy Henry nevű ember szelleme birtokol, aki az Amerikai Nintendo számára dolgozott, mielőtt meghalt, és „újjászületett" Eteled formájában.
Eteled: Eredet
Régebben az Amerikai Nintendonál dolgoztam, míg a Nintendo Wii-t létrehozták. Ez valójában nagyon jó munka volt, de volt ott egy srác, aki annak ellenére, hogy ott dolgozott, senki se tudott róla semmit. Nem tudtuk, milyen ő milyen személyiség vagy hogy mit csinál szabadidejében, csak a pletykák voltak. Henry volt a neve, és az irodában elterjedtek róla a pletykák, mint például hogy mit csinált, hol lakik, és hogy elsősorban miért vették fel (mindez valószínűleg nem igaz). Számomra csak egy másik srác volt, annyi különbséggel, hogy senki se ismerte. De néha a Wii produkciója során elkezdett...furcsán viselkedni. Tényleg nagyon későn járt be munkába, némely alkalmazottakat bámulta és a mosdóban bujkált, nem beszélt senkivel sem. Már majdnem rosszul éreztem magam helyette is. De egy kedd délután az egyik munkatársam, Mike odajött hozzám a szünetben.
"Hé Johnathan, mit gondolsz, mit csinál ott Henry?"
Azóta ismerem Mike-ot, mióta a Nintendonál kezdtem dolgozni. Az egyik legjobb barátomnak gondolom. Jártunk bowlingozni, különböző helyekre enni és néha még pár kör golfot is lejátszottunk.Mindenesetre átnéztem Henryre, aki csak járkált, és egyértelműen hallottam, hogy mormog önmagához.
"Úgy néz ki, hogy önmagának motyog." - Válaszoltam.
"Úgy tűnik, őrült!" - mondta Mike viccelődve, miközben beleszürcsölt hideg dobozos üdítőjébe. Henry mintegy másfél percig folytatta még az önmagának való morgást, amíg el nem hagyta az irodát, így én és Mike biztonságos távolságból követtük. Láttuk, hogy megragad egy már dobozban lévő Wii-t, amely készen állt a kiskereskedőknek történő szállításra, és elment az egyik hátsó irodába. Biztosan körülnézett, hogy megbizonyosodjon arról, hogy senki nem figyeli, és belépett a szobába, becsukva maga mögött az ajtót.
"Szóval ... meg akarod nézni, hogy mit csinál?" - kérdezi Mike.
"Talán később, mivelhogy a szünetünk már majdnem véget ért." - válaszoltam, és elsétáltam. Jó 10 perc telt el azóta, hogy a mi szünetszakaszunk befejeződött, és nekiálltam dolgozni. Tiszta képet kaptam az irodáról, ahova Henry belépett, és ő még mindig nem jött ki onnan. Kíváncsi lettem arra, hogy mit is csinál ott bent, de végül úgy döntöttem, hogy visszafordulok a számítógépemhez és folytatom a munkámat. Körülbelül 30 másodperc telik el, és egy hangos képernyő felhívja az irodában lévők figyelmét. A fejem oldalra fordítottam, hogy szembenézzek a szoba ajtajával, amelyben Henry is volt, és csak azt láttam, hogy az egyik munkatársam állt ott, remegve a félelemtől. Mindenki felállt, elhagyta a kabinját, és beszaladt a szobába. Amikor sikerült jól megnéznem a szobát, majdnem elájultam. Henry a padlón feküdt ... holtan, a teste pedig sötét volt, felismerhetetlen, mintha áramütés lenne, ami az egész irodában pánikot okozott. Az emberek sikoltoztak, felhívták a rendőrséget, mások még el is hánytak magukat a helyszínen, de voltak olyanok is, akik elájultak. Két nappal később mindenkit, aki jelen volt, amikor láttuk Henry testét, behívták a bemutatóterembe, én pedig még mindig le voltam sokkolva a történtektől, és nem akartam tovább gondolkodni rajta. De egyébként elmentem. Amikor odaértünk, a főnököm a bemutatóterem elején állt, miközben mindannyian helyet foglaltunk.
YOU ARE READING
Creepypasta! (BEFEJEZETT)
HorrorEbben a könyvemben a Creepypastákról lesz szó. Lesznek ijesztők, amiktől borsódzni fogsz, de lesznek olyanok is, amik után azt fogod kívánni bárcsak el sem olvastad volna. Ahogy mindig, jó szórakozást, jobban mondva borsódzást....