Abandoned by Disney

182 9 2
                                    

Néhányan közületek valószínűleg már hallhatták, hogy a Disney társaság felelős legalább egy valódi, „élő" szellemvárosért. 

Disney megépítette a "Kincses Sziget" üdülőhelyet a Bahamákon, a Baker's Bay-ben. Nem szellemvárosként kezdődött! A Disney tengerjáró hajói valóban megállnak az üdülőhelyen, és ott hagyják a turistákat, hogy luxusban pihenjenek. 

Ez egy TÉNY. Keress csak rá.

A Disney 30 000 000 dollárt fizetett a helyért ... igen, harminc millió dollárt. 

Aztán feladták.

Disney a sekély vizet hibáztatta (mely túl sekély volt ahhoz, hogy hajóik biztonságosan működjenek), sőt a munkavállalókat is vádolták, mondván, hogy mivel a Bahama-szigetekről származtak, túl lusták voltak a rendes ütemtervhez. 

Itt fejeződik be a történet tényszerű jellege. Nem a homok miatt, és nyilvánvalóan nem is azért, mert „a külföldiek lusták". Mindkettő csak kényelmes kifogás.

Nem, őszintén kétlem, hogy ezek az okok jogszerűek voltak. Miért nem vásárolom meg a hivatalos történetet? 

A Mowgli-palota miatt.

Az észak-karolinai Emerald Isle tengerparti város közelében, a Disney az 1990-es évek végén megkezdte a „Mowgli-palota" építését. A koncepció egy dzsungel témájú üdülőhely volt, amelynek egy nagy, gondolom kitalálod mi, PALOTA volt a közepén. 

Ha nem ismered Mowgli karakterét, akkor talán jobban emlékszel a „Dzsungel Könyve" történetre. Ha még sehol máshol nem láttad, akkor ismerheted mint egy Disney rajzfilm.

Mowgli egy elhagyott gyermek a dzsungelben, amelyet lényegében állatok nevelnek és egyidejűleg más állatok fenyegetnek / üldöznek. 

A Mowgli-palota a kezdetektől fogva egy vitatott vállalkozás volt. A Disney egy csomó drága földet vásárolt a projekthez, és valójában volt pár botrány a vásárlás körül. A helyi önkormányzat azt állította, hogy „kiemelkedő birtokok" vannak az emberek otthon házai alatt, majd megfordultak és eladták az ingatlanokat a Disney-nek. Egy ponton egy éppen épülő otthont azonnal leállítottak, semmilyen magyarázat nélkül. 

A kormány által megragadott föld állítólag valamiféle kitalált autópálya-projekthez került felhasználásra. Az emberek nagyon jól tudva azt, hogy mi folyik, elkezdték úgy hívni, hogy "Mickey Mouse Autópályája". 

Aztán ott volt a koncepció művészete. Egy tömött inges csoport a Disney Co.-tól  városi találkozót tartott. Mindenkinek azt akarták beadni, hogy ez a projekt mennyire jövedelmező lesz mindenki számára.  Amikor megmutatták a hatalmas indiai palota koncepciós művészetét, amelyet dzsungel vesz körül, női és férfi dolgozókkal, akik ágyékkötőt és törzsi felszereléseket viseltek...nos, elég annyit mondani, hogy mindenkinek elege lett ebből a szarból.

Egy nagy indiai palotáról, dzsungelről és ágyékkötőkről beszélünk, nem csak egy viszonylag vagyonos terület központjáról,  hanem az USA déli részén található némileg „idegengyűlölő" területről is. Ez egy kérdéses keverék pont volt a históriában. 

A tömeg egyik tagja megpróbálta megrohamozni a színpadot, de gyorsan meg lett állítva egy biztonsági őr által, miután sikerült az egyik előadótáblát térden eltörni. 

Disney elvette azt a közösséget, és lényegében térdre kényszerítette őket. A házakat lerombolták, a földet megtisztították, és senki semmilyen átkozott dolgot nem tehetett vagy mondhatott. A helyi televízió és az újságok eleinte ellenezték az üdülőhelyet, ám őrült kapcsolat alakult ki a Disney médiatulajdonai és a helyi rendezvények között, és véleményük megváltozott.

Creepypasta! (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now