Caillou: The Lost Episode (Caillou: Az Elveszett Epizód)

432 17 3
                                    

  Üdv, Oliver vagyok. Tudod, a négy éves unokatestvérem (akit Daniel-nek hívnak) NAGY rajongója a Caillou-nak. Mindig, amikor ez megy a szemei szinte rátapadnak a tévére. Amikor megtudtam, hogy karácsonykor találkozni fogunk, izgalomba jöttem. Gondoltam egy Caillou DVD tökéletes ajándék lenne. Ezután már nem szerette annyira a Caillou-t. A Pokemon-t, a Shima Shima Tora no Shimajiro-t és a Dragon Ball Z-t kezdte el nézni.Elérkezett a szenteste s Daniel már megkapta az ajándékait. Többnyire játékokat kapott.Aznap este a szüleim elmentek a városba. Csak én és Daniel maradtunk otthon. Majdnem elfeledkeztem az ajándékáról, szóval megnéztem az eBay-en a Caillou DVD-ket. harmadik oldal legalján találtam egy DVD-t, aminek az volt a neve, hogy „caILLou: aZ elveSzeTT epIZóD". Halványan írták rá egy golyóstollal, a DVD-nek nem volt borítója és olyan mintha megégették volna. A legjobb dolog az volt benne, hogy csak 40 centbe került! Túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, szóval megvettem. A DVD-t 45 perc alatt kiszállították. „Gyorsabban ideért, mint gondoltam!" Mondtam magamban.Felmentem az emeletre Daniel-el és betettem a DVD-t a lejátszóba. Egy menü jelent meg és az „Epizód Kiválasztása"-ra mentem. Csak 5 epizód volt, szóval az elsőt indítottam el. Kimentem a szobából, nyugodtan nézheti a DVD-t, míg én megvacsorázok. Amikor a nagy sajtos pizzát ettem, a fények pislákoltak majd elment az áram egy percre.

  „Ki volt ez?" 

Kérdeztem magamban. 

„Hát, múlt héten hóvihar volt." 

Amikor a sült krumplit ettem. Daniel berohant a konyhába s fal fehér volt az arca. 

„Oliver!" 

Nyögte. 

„Jól vagy?" 

Megkérdeztem aggódva. Megérintettem a homlokát és mintha lázas lenne. 

„Miért ölte meg Caillou a szüleit?!?" 

Megállt bennem az ütőér, ahogy ezt kimondta. 

,,Biztos vagyok benne, hogy Caillou nem ölte meg a szüleit. Valószínűleg csak képzelted."

Próbáltam megnyugtatni. 

„Pihenj le és adok gyógyszert!" 

  Mondtam, mihelyt átmentünk a nappaliba.

Miután ágyba dugtam, TV-t néztem a szobámban. 25 perccel később kíváncsi lettem, hogy vajon mit látott. Szóval felmentem az emeletre, betettem a DVD-t és elindítottam. Kiválasztottam az „Epizód Kiválasztása" opciót és megpróbáltam mindegyiket elindítani. De csak az 1. epizód indult el. Bár vissza tudnék utazni a múltba és soha nem rendeltem volna meg ezt a DVD-t! A főcím zene visszafelé játszódott és eltorzították. A kép kicsit homályos volt, de azért ki tudtam venni pár jelenetet.  Az epizódnak azt volt a címe, hogy „666. Epizód". Caillou arckifejezése komor volt, és a rész úgy kezdődött, hogy Caillou szülei egy élelmiszerboltból jönnek ki. 

„Hol van az a játék, amit akartam?" 

Kérdezte Calliou, mialatt a bevásárlótáskákat nézte. 

„Sajnálom, Caillou!" 

Mondta az édesapja. 

„De nem árultak olyat." 

Ezután Caillou elkezdett sírni. De nem olyan volt a sírása, mint általában, hanem igazi emberi sírás hallatszódott, mintha a szinkronszínész igazából sírna. 

Creepypasta! (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now