630-296-7536

172 14 1
                                    

Gondolom, itt a fórumon már megszoktátok segítségért könyörgős sztorikat. Segítség! Kérlek Segíts! bla-bla-bla... Nem untatlak ilyesmivel. Még ha szükségem is van rá, akkor sem tudsz segíteni, mert lehetetlen. Miért? Mert nem vagy tag. Csak azt kívánom, bárcsak én sem lennék az. Az egész ártatlanul kezdődött, egy telefonhívással. Akkor már órája pakoltam és takarítottam, miközben vártam a vízvezetékszerelő hívását. Akkoriban költöztem be az új házamba, és a kivitelezők gyakorlatilag mindent elszúrtak. Úgyhogy ezért most rám várt a csodálatos feladat, hogy hozzáértő embereket hívogassak, akik majd rendbe hozzák, amit az eredeti kivitelezők elrontottak. Csörgött a telefon 12:06-kor. Nem is rossz, gondoltam magamban. A vízvezetékszerelők általában nem szoktak öt előtt telefont felvenni sem, nemhogy visszahívni. Mikor felkaptam a kagylót, nem volt lehetőségem még köszönni sem, mert egy nő a vonalban megkért, hogy tartsam, amíg nem tudják kapcsolni a következő szabad operátort. Leültem a konyhaszekrény szélére, mert azon kevés helye egyike volt, amit nem borítottak dobozok. A kagylóból jövő, általában liftekben hallható zenétől kicsit kezdtem elbambulni, de akkor a zene elhallgatott, és felcsendült egy zongoraszólam, ami körülbelül olyan volt, mintha három össze nem illő hangot lejátszanának kétszer egymás után. Aztán megszólalt egy hang a vonalban.

„Üdvözlöm a Boothworld Vállalatnál. A nevem Samantha, én leszek ma az operátora. Név?"

Nem tudtam, mit kell mondani, úgyhogy bemondtam az operátornak a saját nevem.

„Uram, mi tudjuk kicsoda ön. Én vagyok az operátor. Kérem, adjon meg egy nevet!"

„Ezt nem értem" feleltem.

„A név akárkié lehet, Uram. Csak adjon meg egy nevet."

„Hát rendben." mondtam. Gyorsan kitaláltam egyet. „Harold Withers"

„Uram, mint az ön operátora fel kell hívnom a figyelmét, hogy kitalált nevek és olyan személyek nevei, akit ön nem ismer nem használhatóak."

„Mire nem használhatóak?" Honnan tudta, hogy ez egy kitalált név? Az egész egyre inkább telefonbetyárkodásnak tűnt, de az új telefonszámomat még alig tudhatta valaki.

„Átalakítás"

„Átalakítás? Én most a vízvezetékszerelővel beszélek egyáltalán?" – kérdeztem.

„Üdvözlöm a Boothworld Vállalatnál. A nevem Samantha, én leszek ma az operátora. Név?"

Ezt igennek fogtam fel, és megadtam neki egy régi volt barátnőm nevét. 

„Jessica Goodwin"

Ezután hallhattam a billentyűzet kattogását a vonal másik végén. Olyan erővel püfölte, hogy azt hittem, az öklét használja hozzá. Pár pillanattal később visszatért.

„Jessica Goodwin," mondta. „Az átalakítás időpontja 2015. augusztus 21. Szeretné áttenni más időpontra?"

Nem mondtam semmit. Nem akartam elhinni. Valaki biztosan szórakozik velem.

„Ki az? Te vagy az Jessica? Te szórakozol velem?" – kérdeztem.

A nő sokáig nem válaszolt. Úgy sejtettem, hogy aki a vonal másik végén van, éppen próbálja visszatartani a nevetést.

„Halló?"

„Igen vagy nem, Uram?" – kérdezett vissza a nő.

„Igen?" – mondtam, mert nem értettem mit akar.

Creepypasta! (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now