„911, mi a vészhelyzet?"
„Igen... Hát... furcsán fog hangzani, de egy férfi járkál a pázsitomon."
„Meg tudná ismételni, uram?"
„Beteg vagy eltévedt vagy részeg, vagy nem tudom. Csak felkeltem egy pohár vízért, és hallottam, ahogy ropog a hó az utcára néző ablakom alatt, úgyhogy kikukkantottam. Most is őt figyelem, vagy tízyardnyira lehet az ablaktól. Valami nincs rendben."
„Mi a címe, uram?"
„1617 Quarry Lane, Pinella Pass."
„Küldeni fogok egy járőrt önhöz, de kis időbe telik. Uram, egyedül tartózkodik a házban?"
„Igen, egyedül vagyok."
„Ellenőrizné, hogy az összes ajtó és ablak be van zárva? Kérem, közben maradjon vonalban!"
„Azt tudom, hogy a bejárati ajtóm zárva van. De gyorsan megnézem a hátsó ajtót is."
...
„Egyébként köszönöm a segítségét, tudom, hogy furcsa helyzet, de igazán remélem, hogy..."
...
„Uram? Ott van még?"
„Még mindig az udvaron van. De...mi a franc...fejjel lefelé..."
„Uram, kérem, maradjon vonalban és mondja, el mi történik!"
„Engem bámul.... de....de a kezein áll... Teljesen mozdulatlan, és engem, engem bámul. Kézen áll, mosolyog rám és meg sem mozdul."
„Kézen áll, uram?"
„Nem tudom, hogy....igen szemben van velem, a kezein áll széles mosollyal és teljesen mozdulatlan....mi a franc...kérem, azonnal küldjön ide valakit!"
"Uram, maradjon nyugodt! Indítom a hívást és a rendőrtiszt máris úton van."
„A fogai olyan hatalmasak.... mi a franc, kérem, segítsen!"
„Uram, arra kérem, tartsa rajta a szemét, de győződjön meg róla, hogy a hátsó ajtaja is be van zárva. Meg kell győződnünk róla, hogy minden lehetséges behatolási lehetőség biztosítva van. Vonalban tud maradni és megerősíteni, hogy a hátsó ajtó is zárva van?"
„Ok, most hátrálok, és rajta tartom a szemem. Megfogtam a hátsó ajtó kilincsét... zárva van. Meg kellene néznem a zárat is, úgyhogy addig nem tudom szemmel tartani."
„Rendben van, uram. A segítség már úton van. Csak maradjon vonalban, és minden rendben lesz. Uram?"
...
,,Uram? Ott van még?"
„Az..az arcát...nekinyomja az üvegnek."
„Uram, kérem, mondja el, mi történik most!"
„Egy pillanatra másfelé néztem és most... az arca. Nekinyomja az ablaknak. Hatalmas fogai vannak és még mindig vigyorog. A szeme teljesen fehér... Jézus segíts... Mi a faszért ilyen mozdulatlan?"
„Uram, menjen a legközelebbi szobába és zárkózzon be! Be tud tud zárkózni a hálószobába, vagy az alagsorba?"
„Nem veszi le rólam a szemét....bántani akar."
„Uram, figyeljen ide! Zárkózzon be valahová, amíg a rendőrtiszt megérkezik az otthonához. Hall engem?"
„Igen... Igen... Megyek, és bezárkózom a szobába."
„És kérem, erősítse meg, hogy igaz, egyedül van a házban."
„Igen, egyedül vagyok a házban... ...várjon, egy pillanat... Megmozdult! Ingatja a fejét. Azt mondja nem! Hall minket! Azt mondja, nem vagyok egyedül!"
...
...
...
„Uram, ott van még? Hallottam valamit. Mi volt ez a hang?"
...
...
„Uram?"
911 operátor vagyok. Éppen most vagyok túl a legfélelmetesebb híváson...
KAMU SEDANG MEMBACA
Creepypasta! (BEFEJEZETT)
HororEbben a könyvemben a Creepypastákról lesz szó. Lesznek ijesztők, amiktől borsódzni fogsz, de lesznek olyanok is, amik után azt fogod kívánni bárcsak el sem olvastad volna. Ahogy mindig, jó szórakozást, jobban mondva borsódzást....