Kİ 19.BÖLÜM

6.3K 416 127
                                    

Yıldızlar."

Multi : Araz hoca.😍

Yıldızı okşayarak başlayın:*
Yorumlar da buluşşaak^

Sabah kurduğum alarmın sesiyle gözlerimi açtım . Alarma ilk sövdükten sonra benim kurduğum aklıma gelince iki dakikalık bi saygı duruşundan sonra hemen aklıma bugün ki maç aklıma gelince kendimi direk banyoya attım .

Dün çalışırken çok terlediğim için kendimi duşun altına attım . Duşun altındayken kendim motive ediyordum . Hemen hızlıca duş alıp havluya sarılı, kurulandım ardından saçlarımı tarayıp kuruttum . Hemen dolabımın karşısına geçip giyecek birşeyler çıkarıp hızlıca üzerime geçirdim .

  Üstüme rahat kıyafetlerimi giyip saçlarımı üsten topuz yaparak dudaklarıma nude rengi bi ruj sürüp hafifte göz makyajı yaptıktan sonra hızlıca çantamı da alarak odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme rahat kıyafetlerimi giyip saçlarımı üsten topuz yaparak dudaklarıma nude rengi bi ruj sürüp hafifte göz makyajı yaptıktan sonra hızlıca çantamı da alarak odamdan çıktım . Ve koşar adım salona girdim . Erkeklerde hazır bi şekilde beni bekliyordu . Onlara bakıp " Hadi çıkalım geç kalacagız yoksa . " dediğim de alp yaptığı ekmek arasını elime verip " Sen önce bi bunu ye bakalım maçta yorgun düşersin bak ." Dediğin de gülüp yemeye başladım . Alp otoparktan yeni arabasını çıkarırken gülerek arabaya bindik .

Orkun kaya sağolsundu.

Araba okulun içine drift atarak girince derin bi nefes aldım hadi bakalım başlıyoruz . Elimi kapının koluna atmışken efe ve çağan ellerimi tutup konuştular .

" Bacımcan sen elinden gelenin fazlasını yapacağını biliyoruz . Sakın kaybedersen ki öyle bişi olmayacak mesela yani olursa sakın üzülme . " diyen efenin cümlesini çağan devam ettirdi . " Biz tabiki de kazanacağına güvenimiz sonsuz bebegim . " dedigin de son olarak alp "Hadi güzelim gidip o maçı al." dediğin de gülüp hepsinin yanağına birer öpücük kondurup " İyiki siz . " dedigim de hepsinin gözü parıldayınca gülüp arabadan indim .

Yanından geçtiklerim bazıları başıyla selam verip bişeyler söylerken bazılarıda beni çekiştiriyordu . Larayı az ilerde görünce elimle gelgel yaptığım da vakit kaybetmeden yanımdaki yerini aldı . Laraya dönüp " Şimdi lara dün çalıştığımız kızların çogu iyiydi . Ama yedeğe 5 kişi koyacak şekilde ayarla yıldızlılar nerdeyse gelir . " dediğim de kafasını salayıp yanımızdan uzaklaştı .

Okulun içine giren otobüsle herkesin gözü oraya döndü .araba okulun içine park edince, Başta pars ve deniz olmak üzere bütün yıldızlılar inmişti . Deniz beni görünce sırıttı . Bende aynı karşılığı verdim . Otobüs çoktan gitmişti . Şimdi yanımda erkekler ve arkamızdaki okulla karşı karşıyayız . Sırıtmamı büyüterek " Deniz mahsülü okulumuza hoşgeldin merak etme siz en iyi şekilde ağırlayacağımızdan şüpheniz olmasın, ve yine eli boş döneceksin . " dediğim de dedigim lakaba kaşlarını çatıp sinirle bana baktıktan sonra konuştu .

Kızımız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin