Niyetimiz yok."
Multi : Alp beyciğim ..❤Multi : Model : Antidepresan Gülümsemesi
( Ben yazarken dinledim sizde okuyken dinleyin pls skxkkskdks )* WELKAM TO DUYGULU BÖLÜM *
Yıldızı okşayarak başlayın:*
Yorumlar da buluşaaak^Arabaya atlamış son sürat gidiyordum . Spor salonundan 2 , 3 dakika önce çıktım ve arbanın gazını patlatacak derecede hızlı sürdüğüm için varmama az kalmıştı . Yolda giderken aklım gelen adarla yüzümü ekşittim, korkak değildim adara karşı bişey içimde vardı ama ona merak mı denir , ilgi duymak , hoşlanmak mı denir bilemiyorum ama elimden geldikçe olmaması için uğraşacağım her zaman demiştim . Benim bir kalpimi daha aşk uğruna kaybedemem hem sadece kendime değil . Bizimkilere , herşeylerime bunu asla ama asla yapmayacaktım .
Okulun tabelasını görünce mümkünmüşcüsüne dahada artırdım hızımı sonunda okula girdiğim de bi tur drift atarak anca durabilmiştim . Arabadan inip çıkarıp saçlarımı havlanadırdığım zaman gözlerim pencereye kaydı adar gözlerini bana dikmiş öylece bakıyordu bende ona balıp atabileceğim en soğuk bakışı attım tam o an çiçek kafasını adarın omuzuna koyduğunu gördüğüm de sırıttım kafamı salayarak önüme döndüm . Saate baktığım da bizimkilerin çıkmasına daha 10 dakikadan fazla vardı arabamın üstüne oturup beklemeye başladım . Az sonra içeriye giren arabayla gözüm oraya döndü . İçeriden tüm iştihamıyla orkun kaya çıkmıştı . Orkunum geri gelmişti kahkaha atarak üstüne atlamamla ilk sendelese de destek alınca beni bi tur etrafında döndürdü . Orkuncum yine iş için yırt dışına çıkmıştı o kadar ani olmuştu ki bu sefer veda bie edememişti .
Orkun abim gülerek saçlarımı öpüp " Sakin meleğim geldim işte inan yeni havalimanın dan indim apar topar buraya geldim . Seni nerdeyse dersten çıkartacaktım . Çok özlemişim lan . " diyip tekrar sarıldığın da gülüşüm kahkahaya dönüştü . " Bende çok özledim . Ne yalan söyliyim bu sefer birazcık kızdım haber vermeden gittiğin için . " diyip parmağımı küçüçük işareti diye gösterince gözleri elime değdi acı çeker gibi gözlerini kapatınca dudağımı ısırdım . Orkun abim kafamı birden göğsüne bastırdı . " Birşeyler olmuş akılın karışmış değil mi ? Yoksa bu kadar kendini kaybetmezdin . Sikeyim ki bu işler yüzden sana vakit ayıramıyorum ama yemin edrim aklımdan bi dakika çıkmıyorsun küçüğüm . Bu konuyuda ayrıca konuşacağız . " deyip saçlarımı sıkıca öpücüğe boğup sıkıca kokladı sonra " Şimdi o şirkete gidip o siktiğim toplantısına gireceğim birdahaki geldiğim de beraber uyuymaya gidecez sonrada dertleşiriz özlemişim seninle konuşmayı . Çok oldu hem benim de sana anlatacaklarım var ." dediğin de hırsla omuzun vurup " Sakın bana ordan rus bilmem italyan ne tür olursa olsun yenge yaptım deme . " dediğim de büyük bi kahkaha atmıştı .
Ben gözlerimi kısmış ona bakarken o gülüp şevkatle bana bakarken " Bak meleğim . Hayatıma biri girerse ki gerebilir de girmeyebilir de sadece şu sen benim hayatıma girmiş tek özel kadın olacaksın kimse ama kimse sebin kadar değerli olamayacak . Ben ne en zor zamanlarımı, ne de senin o zaman yaptıklarını unuturum . " diyip son kez öperek
" Şimdi gitmem lazım küçüğüm . O öküzler 2,3 dakikaya çıkar onlarada dersin geldiğimi . En kısa zaman da daha uzun konuşacaz küçük hanım . " dediğin de asker selamı verince gülüp arabasına binip hızlıca okuldan çıktı zaten tam o an zil çaldı.Herkes hayvan gibi çıkışa akın ederken benimkiler ağır ağır geliyordu . Of şunlardaki o karizmaya bak .
En önde alp elini deri ceketinin cebine koymuş sırtında benim çantam vardı . Hele o bakışları insanı yakan cinstendi . Soğuk ama bi o kadar da etkileyici . zaten alp hiçbi zaman çanta felan taşımazdı . Taşısa bile bi yerlerde unuturdu hep . Hatta ders bile çalışmazdı o çok zekiydi derste dinlediği yetiyordu . Arkasındaki çağan da bir elini pantolonun cebine katmış diğeri eliyle telefonuyla ilgileniyor . Kumrala çalan saçları önüne düşmüştü . Poyraz zaten kopmuştu sırtında gitar çantası elinde şu sıralar kopamadığı telefonuyla . En sonda da efo vardı tatlı yüzünün aksine kızarık gözleri ve düşmüş yüzüyle kaşlarımı çattım birşey mi olmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızımız İçin
ChickLit(Tamamlandı✔) Kitabın tüm hakları; Asel'in motoruna olan aşkın'da Efo'nun alp'e olan takıntılı aşkın'da Alp'in efo'ya olan yoğun sabır'nda Çağan'ın sarı saçları maviş gözlerin'de Poyraz'ın gitara olan aşkın'da saklıdır. Açılan kapıdan kafasını s...