Kİ 24.BÖLÜM

6.2K 393 275
                                    

Çocukluğum."
Multii : Alpiim .♥

 

 
  'Bu aralar çok hüzünlüydük . Eğlenceli bi bölüm oldu yani inşallah olmuştur .

  Yıldızı okşayarak başlayın:*
Yorumlar da buluşaaak^

 ALP ' TEN
  
   Aselin sınıftan çıkması daha doğrusu kaçmasıyla beraber ağzım da bi küfür çıktı . Asel abisini hatrılamak için kaçtı çok kötü olacak sikeyim mi elimden bişi gelmiyor .

Bu çok kötü olacak.

  Diğerleri de benim gibi endişeliydi . Çağan " Ne yapacaz abi ? " dediğin de ona dönüp"Bilmiyorum kardeşim nasıl toparlıyaz hiç bi fikrim yok .   " dediğim de sınıf hala bizi film izler gibi izliyordu . Kimseyi takmadan çantamı birde yandaki aselin çantasını alarak sınıftan çıktık .

  Bahçeye çıkıp arabaya bindiğimiz de hala sıkıntıdaydım . Biz aseli zor toplamıştık . Bir daha dağılırsa ne yapacaz hiç bilmiyorumdum. Abisini hatırlatmasın diye hiç konusunu açmazdık . Ama birinin o sikik tarihi sırmasıyla herşey yerle bir oldu .

Asel,abisinin yanına gitmeye korkardı.
Asel, abisinin ölümünden kendisini suçlardı.
Asel,abisizliğe çok zor alışmıştı.

  Eve gelince bi umut evdedir diye hızlıca içeriye girdik ama evde degildi . Bizimkilere baktığım da aynı şeyi düşünüyor olacaz ki kafamı iki yana saladım . " Mezarlığa gitmiş olmasın?" dediğim de efe " Mezarlığa gitse daha kötü olacak inşallah gitmemiştir . " dediğin de ona hak verdik . Asel abisi öldüğününden beri mezarlığa gitmedi hep kapısından döndü . nedeni hep kendini suçladı ama en masumu oydu . Bizimkilere bakıp " Tamam ben mezarlıga giderim . Siz de yemek yapın lan geldiginde aç olacak .  " dediğim de, dediğime kendi kendime güldüm .

  Efe arkamdan " Fark ettiniz dimi ? Bana benzemeye başladı ahh evlenince ne olacak bilemiyorum .   " dediğin de sırıttım valla bu çocuğun gay olduğundan şüpheleniyorum .

Allahım sen bu yakışıklı kulunu koru.

  Arabama atlayıp hızlıca mezarlığa sürmeye başladım . Zaten haftada bir ya ben yada bizimkiler gider cem abinin yanına . Cem abiyi ben tek görmüştüm o zamanlar aseli ben tek tanıyordum . Cem abi asele herkesten çok bağlıydı . Onun için canını hiçe saymazdı . Ki saymadı da cem abi ilk bana çok gıcık olmuştu hatta bi kez parkta aseli beklerken o gelmiş ve kulağımı çekerek bana ' Bak olum asel benim canım onu kimseyle paylaşmam ama o gün eve gelmiş abi bi kahramanım oldu diyor valla delirecektim . Ama sonra sizi takip ettim seni tutum çocuk . Bak asel sana emanet tamam mı ona gözün gibi bak . Gözüm arkada kalmaz diye umuruyorum .Asel sana emanet. ' o gün kendi kendime söz vermiştim . Asele gözüm gibi bakacağıma .

Asel bana cem abimin emanetiydi.

   Mezarlığa geldiğim de arabayı gelişi güzel park ettip hızlıca indim . Ve ezberlediğim yolları hızlı hızlı geçtim . Gözlerim göreceği götüntüye kendini hazırlıyordu .  Karşımda gördüğüm manzara karşısın da dolmayı bekleyen gözlerim dolmuştu .

Asel abisinin mezar taşına sarılmış sıkı sıkıya,ve toprağa bakarak gözlerini boşaltıyordu.  ardından gözüme takılan adarla kaşlarımı çattım .

Bu lavuğun burda ne işi vardı?

  Daha fazla burda durmayıp adımlarımı hızlandırarak mezarın tam dibine geldim . Adar beni görünce kalkınca ona aferin bakışlarımı attım . Eh kimin önce olduğunu bilmesi güzel birşeydi . Asele baktığım da gözleri dolmuş burnunun ucu kızarmıştı ve bana yavru kedi gibi bakıyordu . Yanına çöküp kollarımı açtım . Anında kollarımı doldurunca güldüm . Burnunu çekmesi ve omuzlarının sarsılmasından agladığınu anlamıştım .

Kızımız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin