Kİ 25.BÖLÜM

6K 372 355
                                    

Sen Kimsin."
Multii : Mavişiiim.💙

Yıldızı okşayarak başlayın:*
Yorumlarda buluşaaaak^



Sabah gözüme gelen ışıkla homurlanarak diğer tarafa döndüm . Ama benim odama güneş geçmez ki kafamı kaldırıp tek gözle nerde olduğuma baktım .


Efenin odasındaydım . Bu çocuğun perdesi neden açık allahım? Yatağa baktığımda tek ben vardım . Sağa sola bakarken gördüğüm görüntüyle yüzümdeki tebesüüme engel olamadım .

Elimle ağzımı kapattıp,gülüşümü azaltmaya çalıştım.

Efe yerde uzanmış elinde alpe zorla aldırdığı ayıcık üstünde bizim birlikte olan bi fotoğrafımızı yapıştırmıştı . O kadar sıkı sarılmıştı ki gülmeden edemedim .

Efenin hepimizden çocuk ruhlu olmasının nedeni küçüklüğünü yaşamamış olmasından kaynaklıyordu . Ama bizim aramazdaki en yufka yürekli gözüksede kendisi çok piskopat bi keratadır .

O benim sulu göz çocuğum.

Efenin yanağına bi öpücük kondurup saçlarını karıştırdım . Dudaklarında gülücük belirince kalktığını anladım . Ama gözünü açmıyordu . Bu kez yanağına yapışıp ısırınca efe " Laan." diye bağırdığın da koşarak odadan çıktım .

Kendi odama gelince direk banyoya gitip rutin işlerimi halletim . Birbirine girmiş saçlarımı da halledip odama geri dönüp dolabın karşısına geçip giyecek bişeyler çıkarıp hemen üstüme geçirdim .

  Üstümdeki sweate baktığım da sırıtmadan edemedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üstümdeki sweate baktığım da sırıtmadan edemedim . Bunu çagan kendine almıştı ee tabi bende ondan . Saçlarımı dağınık bi şekilde toplayıp gözlerime hafif bi makyaj ve kırmızı rujumu sürüp çantamı da alarak odadan çıktım .


Salona geçtiğim de herkes kahvaltı masasındaydı . Çok mu yemek yiyorduk ne? Yani orkun abide gelmişti . Gülüp ondan başlayarak hepsinin yanağını öptüm . " Günaydıın ." dedigim de hepsi aynı karşılığı verince oturup yemeye başladım . Efe " Evet orkuncum seni dinliyoruz . Buraya gelme amacın? " diyip ellerini masada birleştirdi . Orkun abide gülüp zeytin tabağından bi zeytin alıp efenin kafasına attıp " Sanane lan eşek . Ben buraya meleğim için geldim izin mi alacaktım birde? " dediğin de efe gülüp " Tabii canım ne izni orkuncum bende bizim alple olan ilişkimiz için geldin sandım . " dedigin de kırkırdadım . Alp sabır dilenirken diğerleri de benim gibi gülüyordu .

Efo konuşunca,alp otomatikmen sabır dileniyordu.

Orkun abi de gülüp müzip bi ifadeyle alpe dönüp " Efe haklı abicim artık bunun bi adını koymamız lazım . Bak laf söz olur sonra aramız bozulur . Aman allah korusun . Beni elaleme rezil mi edeceksin?" dediğin de kahkaha attmıştım herkes gülerken alp " Yaa allah aşkına sen benim abimsin biraz ağır ol lan . Beni resmen efeye yamamaya çalışıyor . " dediğin de orkun abi kafasına vurup " Sus lan eşek sıpası . Artık bi adını kurun bu ilişkinin laf söz olacak . Bak sonra evde kalırsın ben karışmam. Şimdi düğünü yaparsanız mutfağınız benden." deyip masadan kalkınca bizde doyduğumuz için kalktık ama hala gülüyordum .

Kızımız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin