Kİ 40.BÖLÜM

4.5K 309 214
                                    

Multi : Kuralkız♥

Bol bol yorummm❤

Girdiğimiz bir diğer derste kafam alak bulaktı. Adeta kalbim maraton koşusuna çıkmıştı. Hala Kütüphane de adar ile yaşadıklarımın etkisindeydim. Kimse ile böyle bir şey yaşamamıştım. Ama, orda kendime engel olamak istememiştim ve hayatımın en güzel ilklerinden birini daha yaşamıştım. Adara karşı olan hisslerimi inkar edecek değildim. Ama yeni birini hayatıma almaya deli gibi korkan biriydim. Bu benim suçum değildi. Kafamı itina ile alpin omuzundan kaldırmıyordum. Henüz onların arasına yeni birini alamayacaktım. Yani adar mevzusu şuandan itibaren yine kapanacaktı.

Mecburen.

Biten ders zili kulaklarımıza dolarken hepsi ayaklanmıştı. Bana baktıklarında dalgınlığım hoşlarına gitmemiş olacakki efo beni kaldırıp kolunu omuzuma attı, " Bacımcan iyi misin? " sorusu ile kafamı salayıp kendimi toparladım. " İyiyim tabikii, sadece ben acıktım ya. " bu demem ile efo elimi karnına attıp dilini çıkarınca güldüm. Bizimkilerinde teklifi üzerine kantine gitmeye koyulduk.

Kantindeki masaya oturduğumuz da poyraz ile karan sıraya girmişti bile. Efo da onların yanına gidince alp kolunu sandalyemin arkasına attıp kafasını saçlarıma gömdü. " O kütüphane de ne yaşadın bilmiyorum ama seni o lavuk adara vermeyeceğiz güzelim. " kulağıma fısıldadığı sözler ile kendimi tutamayıp güldüm. Kafamı kaldırıp yanaklarını sıktığım da çağan gülüp,
" Bunca yıllık hamur böyle yoğurulmadı be. " çağanın sözleri ile hepimiz gülerken efo gilin gelmesi ile sohbetimiz ikiye katlamıştı.

Spor dersimiz olduğu için bizimkiler ile spor salonuna girmiştik. Onlar erkek soyunma odasına girerken ben kendimi kız soyunma odasına attım. İçerideki kızların gözleri bana değince hepsi korkuyla bakıp fısıldamaya devam etti. Onlara göz devirip dolabıma yöneldim. İçinden siyah taytım ile siyah atletimi çıkarıp kabine girerken arkamdan kapı tutulup çekilmişti. Yani üzerime kapatılmıştı. Derin bi nefes alıp arkamı döndüm. Bu kızı tanıyordum. Bizim karşı sınftaydı, ve uzun süredir adarın peşinde olduğu kullağıma gelmişti. Arkadaşları kapıyı tutup kitlemişti. Diğer arkadaşı da elimdeki kıyafetlerimi yere attıp ellerimi arka da birleştirerek tuttu. Tepki vermeden yapacaklarını izliyordum.

" Adarın peşini bırakacaksın asel. Hem o senin gibi bi sürtükle adının anılmasını istemez. " sırıttıp karşım da kendi kendine havlayan esmer kızın dediklerini dinledim. Sırıttığımı görünce elini kaldırdı. Kafamı eğip çenesinin hızasına gelerek kafamı tam kafasına gömdüm. Acı dolu bir çığlık dudaklarından firar ederken arkadaşı arkamdan elimi sıkıca tutmaya devam ederken kapının önündeki iki kız attıldı. Eliyle onları durdurup ayağıya kalktı. Karşım da dikelip, " Kızım artık aç gözlerini. Kimse seni isteyerek yanında tutmuyor. Güçlü olman her erkeğin sadece hoşuna gidiyor. Adar da azıcık etkilenmiş işte. Senin ne bok olduğunu bilse yanına uğrayacağını filan mı sanıyorsun?" ardından büyük bir kahkaha attı. Tekrardan sırıttım. Arkadaki kıza işaret verdiğin de kızın ayağını kaldırması ile elimi büküp parmaklarını genişlettim. Ona doğru dönüp dişlerimi omuzuna geçirdim. Beni tamamen bıraktığında bacak arasına tekme attıp yere düşmesini sağladım.

Sırıttarak ellerimi birbirine sürttüm. Esmer kız üstüme yürürken ellerimi açtığı saçlarına geçirip çektim. Çığşık çığlığa bağırırken yüzümüzü sapitleyip tam ortasına tükürdüm. Karnına tekme geçirip onu yere attım. Arkamda omuzuma atılan yumruk ile bu kez kapıyı tutmuş olan sarışına döndüm. Ellerini yumruk yapmış yerinde zıplayıp duruyordu kaşlarımı çatıp ona bakarak ayağımı kaldırıp karnının ortasına tekme attıp çığlıkla yere çökerken tam omuzuna yumruk geçirip saçından tutup tutarak arkadaşlarının ortasına attım. Son kalan kız sinirle üzerime gelirken yere düşmüş gibi yapıp ayağımı uzattım, ayağıma takılıp yere hızlı bir düşüş yaşadı. Bütün uzuvları yere güzel bir düşüş yaparken bağırıp kalkarak üzerime yürürdü. Yakasından tutup kafamı yüzüne gömüp şaçından tutup yandaki dolaba vurdum. Hepsi çığlık çığlığa ağlarken çömelip esmer kızın saçından tutarak yüzüme bakmasını sağladım, " Çok yanlış insana çatın tatlım. Kimse benim umrumda değil. Sadece onlar umrumda ve onlarda yanımda.. " gözlerime korku ile bakıyordu. " Hem sen kendini bir erkek için dayak yiyebilecek kadar düşürmüşken, erkeklerin benim yanımda olması ve tercih etmesi gayet normal. " diyip göz kırparak kaldırdığım yerden birden bırakınca bağırdı.

Kızımız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin