Kİ 61.BÖLÜM

2.4K 195 241
                                    

Multi: Efoo😻

Başımın zonklaması ile gözlerimi zorlayarak açtım. Önce nerde olduğumu anlamak için etrafıma bakarken içeride ki bizimkileri görmüştüm. Yerimde doğrularak başımı tutum. Başımın ağırısı yüzümü buruştururken bizimkilerle göz göze gelmiştim. Hepsi bana kısık gözlerle bakarken efoya döndüm. Elinde ki mısırla sırıttarak bana bakıyordu. Sabahın köründe o mısırı nerden bulmuştu hiç bi fikrim yoktu.

Yerimde tamamen doğrulduğum da üzerime bakmıştım. En son hatırladığım beraber bara inmiştik. Sonrasını kısık kısık hatırlıyordum. Kendimi zorlayarak hatırlamaya çalıştığım da başıma giren sert ağrı ile kısıkça inledim. Poyraz ayaklanıp yanıma geldiğin de elinde bi ağrı kesici ve su vardı. Ağrı kesiciyi ağzıma bırakıp suyu içmem için elime vermişti. Suyu bir dikişte içtikten sonra bardağı masaya bırakıp bizimkilere döndüm.

"Ne? Neden böyle bana bakıyorsunuz? " alp tiz bir kahkaha attığın da yüzümü buruşturmuştum. Kahkahasını yarıda kesip, "Hanfendinin gece yediği bok aklında değil," anlamadığımı belli edercesine kafamı saladığım da karan bana doğru dönüp,"Dün neler oldu hatırlamıyor musun kızım? " hayır anlamında kafamı saladığım da hepsini bu kadar sinirlendirecek ne yaptığımı düşünmeye başladım. Aklıma bir bir düşen dün geceyle dudağımı ısırdım.

Ben dün gece onların gözünün önünde adarı öpmüştüm. Yorganın altına süzülüp yüzümü kapattığım da çağanın sesini işitmiştim."Hiç yaşanmamış saymak isterdim dün geceyi, nefretle anacağım. " dediğini duyduğum da dudaklarımı ısırmaya devam ediyordum. Efo,"Dün gece hiç öyle demiyordun sarı çiyanla piste siz de sarmaş dolaş göz zevkimizi bozdunuz çağan bey." dediğinin ardından bir düşme sesi gelmişti. Sanırım efoyu yere düşürmüşlerdi. Yüzümden çekilen yorganla şirince sırıttıp gözlerimi açtım. Karşımda ki kırmızı boğa alpe bakıp yatakta doğrularak boyununa sarıldım."Çok sarhoştum hatırlamıyorum. " dediğim de efo uzandığı yerden kahkaha attığın da diğerleri gülmemek için boğazını temizleyip tekrar somurtmuştu.

"İlk gün o adar lavuğunu öldürüp gömseydik. Şuan başımıza bunlar gelmiş olmazdı. " diyen alp ile kahkaha attım. Bende adarla aramızda bu denli birşey yaşanacağına gram inanmazdım, nasıl oldu bilmiyorum ama iyiki oldu iyiki adar hayatıma girdi. İyiki benim bi parçam oldu."Adarla evlenecez. " dediğim de hepsi öyle bir bakış atmıştı ki dediğime pişman olmam saniyelerini almıştı. Odaya telefon sesim düşünce yalandan gülüp hızlıca telefonumu açmak için yataktan atladım. Masanın üstünde ki telefonumu bakmadan yanıtlamıştım.

"Abisinin meleği, " abimin sesi diğer taraftan geldiğin de gülümsedim. Bizimkilere bakmadan balkona çıktım."Abicim nasılsın? " diye sorduğum da yorgun sesi kulaklarıma dolmuştu."İyiyim güzelim birazcık pestilim çıktı ama değdi. Sen nasılsın tatilin nasıl geçiyor? " bizimkilere döndüğüm de hepsi bıraktığım gibi durduğunu gördüğüm de kahkaha attım."İyi geçiyor abi hatta süper geçiyor. Siz ne zaman geliyorsunuz. " derken içeriye doğru yürümüştüm. Abimden ses çıkmayınca sorumu tekrarladım.
"Abi ne zaman geliyorsunuz? " bizimkilerin de bakışı buraya dönerken abim oflamıştı."Biz gelemiyoruz güzelim, burda işler baya yoğun. Siz de yarın döneceksiniz size arkadaşımla konuşup ders ayarladım." Bizimkilere bakıp dudağımı büzdüm. Hepsi ne oldu anlamında kafa saladığın da abimi cevapladım. "Tamam abicim yarın görüşürüz. Dikkat et kendine. " diyip telefonu kapattım. Bizimkilere dönüp,"Abimler gelemiyormuş, siz de yarın dönün arkadaşımla görüşüp ders ayarladım,dedi. " bizimkiler sevinirken yüzüm düşmüştü ayrıca moralim de bi hayli bozulmuştu, poyraz"Oh be katil olmadan evimize gittip götümüzü yayıp yatabileceğiz." onlara bakmadan banyoya girip kapıyı gürültülü bir şekilde kapattığım da içeriden gülüşme sesleri gelmeye devam ediyordu.

Kızımız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin