Kİ 59.BÖLÜM

2.7K 227 154
                                    

Multi: Oğluşum❤

(dipnot:bu arada benim doom günümde 27 ekim her oy iyiki doğacaksın irem olsun o zaman. dipnot bitti xnsöxjlakxz)

Alp'in adar ile aramıza oturması ile ona kötü bakışlarımı atmakla meşguldum. Efo adarı konuşturup dikkatini kendi üstüne alınca. Alp bana doğru dönüp sırıttmış ve kafamı göğsüne yapıştırmıştı. Sinirle güldüğüm de afra ile çiçek nihayet aşağıya inmişti. Başlarını önüne eğen karan ve çağana bakarak sırıttım. İkisi bavullarını bagaja yerleştirirken poyraz arabanın kapısını açıp çiçeklerin binmesini bekledi. Başta afra binerken çiçek çağanla göz göze gelmiş ve heycanla kendini içeriye attınca kafası kapının üst kısmına değmişti. Elini kafasının üstüne katan çiçekle hepimiz gülerken çağan ayaklanmıştı. Alpi kendimden ayırıp çağanı itekledim. Kalktığı yere geri otururken,"Sen bu sakarlıkla bu yaşa nasıl geldin be çiçek?" diyen efoyla kafamı saladığım da kimseye çaktırmadan adara kaş göz yapmıştım. Çiçeği arkasına oturup oturduğu yerden dikleşip çağana kötü bakışarını atmaya başlamıştı.

Herşey karşılıklıydı sonuçta.

Yola nihayet çıktığımız da poyrazın açtığı müslüm baba arabaya hakimken aramızdaki alpi görmezden gelerek adara baktım. Alp kendini gözümün içine katınca bakamamıştım. Adar oflayarak arkasına yaslandığın da efo,"Birşey mi dedin enişte? " diye sorunca adar kafasını sağa sola salayıp sırıttı,"Yok efo dedim ki,ne kadar güzel bir tatil olacak. " derken göz göze gelmiştik. Ona göz kırptığım da sırıtmıştı. Alp kafasını omuzuma koyup beni sıkıca sarlınca adar kollarını göğsünde birleştirip oflamıştı.

Çiçek kafasını oturduğu yerden kaldırıp,"Ee şimdi bi nereye gidiyoruz kaptan?" diyip poyraza sorduğun da çağan arkasını dönüp cevap vermek için kendini hazırlarken kaşlarımı çattıp ona baktım."Peri bacalarına, " diye çiçeği yanıtlayan poyraz kendini tır şöferleri gibi kaldırıp sesini kalın çıkarmasıyla güldüğümüz de bana bakıp göz kırparak şarkıya eşlik etmeye başladı.

"Hep sen varsın aklımda,
Düşünmem başka bir şey.
Gel de bitsin bu hasret.
Ayrılık acı birşey. " diye gözlüklerini burnuna kadar inidirip eşlik ederken aynı anda boş yolda direksyonu bırakıp elini kolunu oynatıyordu. Ayna da göz göze geldiğimiz de gülümseyip gözlüğünü düzelterek düzgün bir şekilde devam etmişti.

Yola normal bir şekilde devam ederken kafamı eğip baktığım da alpin gerçekten uyuduğunu görmüştüm. Kafamı hepsine çevirdiğim de çiçeğin konuşmasına kulak asmadım çünkü,bi zamanandan sonra neresi olduğunu kaçırıryordum. Efo poyraza bulaşırken poyraz onu hırpalıyordu. Karanın yokluğu kaşlarımı çattarken arkamı döndüm. En arkada boylu boyunca uyuduğunu gördüğüm de sırıttım. Bende gözlerimi yumduğum da çok geçmeden uyuku beni esir almıştı.

Bi hareketlilik hissetiğim de gözlerimi açmadan ne olduğunu anlamaya çalıştım. Alpin sesini duyunca dilimi ısırmıştım."Bu çocuk benim ırzıma geçecekti lan, " dediğin de adarı kast ettiğini anlamak zor olmamıştı. Alp aradan çekildiği gibi adarın kolları beni sararken alp oflamıştı."Gel lan buraya, sabahtan götünü yaya yaya uyudun." poyrazın sözleri ile araba dururnca ikisi yer değiştirmişti.

Çoktan uyanmıştım ama gözlerimi bilerek açmıyor ve bu büyülü anın bozulmasını istemiyordum. Adarın düzenli nefes alışverişini tam kalbimin üstünde hissetmem beni gülümsetirken adarın ağzıma kadar giren saçları tüm romantizimi bozuyordu."Bunlar daha ne kadar böyle kalıcak abi? " diye soran çağanla içimden ona yapacaklarımı bir bir hesaplamaya başlamıştım. "Uyuyorlar çağan, birşey yaptıkları yok." çiçeğin cümlesi ile afrada ona destek çıkınca,"Kızım adar uyumuyor,adar asele sarılarak uyuyor. " dediğin de çiçek oflayıp yerine geri çekildiğin de çağanın tepemizde dikilmesi gülümsememi sağlarken dilimi dişlerimin arasına sıkıştırıp kendimi dizginledim.

Kızımız İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin