Geri Dönüş."
Multi : Çağaan.💛
Yıldızı okşayarak başlayın:*
Yorumlarda buluşaaak^ALP ' TEN
Sabah yine aynı rutinimizi yaptık . Üstümü giyinip odadan çıktığım da gözüm aselin odasına değdi . Bu 30 gündür kaçkere oraya girip yattım ağlayarak . Kaç kez içtim orada .bilmiyorum . Derince yutkunarak odasının kapısını açtım .
Hala odasında kokusu vardı . Yatağını hala onun yattığı gibiydi kıyamayayıp orda yatmamış yerde uyumuştum .
Çok ama çok özlemiştim . Sabah bizimle beraber kahvaltı yapması , Hiç kimseye gülmeyip bizim yanımız da deli gibi mutlu olması , Geceleri birden aklına yemek gelmesi , Efeyle saçmalamaları , Benimle dizi izlemesi , çağanla futbol oynaması , poyrazla şarkı söylemesi , yanımda yatarken koala gibi bana sarılması , tişörtlerimi çalması ... Yani kısaca onu herşeyiyle ama herşeyiyle çok özledim , özledik .
Elimdeki ellinden hiç çıkarmadıgı biletliğe bakıp derin bi nefes alıp odadan çıktım . Az kaldı az kaldı benim güzelimin uyanmasına az kaldı .
Ya uyanacaktı. Ya uyanacaktı.
Salona geldiğim de hepsiniyle kısaca günaydınlaşmadan sonra hemen kahvaltıya oturup zor da olsa birşeyler yiyebilişmiştim . Bizimkilere bakınca efe eskisi gibi değildi baya bi değişmişti . Hergün mutlaka aselin yanına gidiyor gelince de bize kısa bi selam verip odasına çıkıyor . Eskisi kadar yemek yemiyor akşam yemeklere çağırdığımız da bazen aşağıya inmiyor bile. Çok zayıflamıştı efo . Eskisi gibi olmasınj özlemiştim ne yalan söyliyim .Çağan her zaman ki gibi sesiz ama onun da aselin adı geçinve gözü hep dolu dolu oluyor . Poyraz ise soğuk kanlı hala ama o çok sevdiği gitara asel kaza yaptığından beri ellini bile sürmüyor .
Herkes kahvaltısını bitirnce arabaya binip okula sürmeye başladım . Nedensizce içimde garip bi his vardı ama kötü degil aksine iyi gibiydi .
Artık hisllere bile güvenemiyordum.
Hepsi yalandı . En acı şekilde öğrenmiştik .Okulun önüne geldiğimiz de direk arabayı park ettip indik . Herkesin gözü bize dönerken takmadan bizim her zamanki çardağa dogru yürümeye başladım . Gözüm demire değdigin de bi kızla yiyişiyordu ve arkası bize dönüktü . Asel kaza yaptıgında ilk gün hastanede ağladıktan sonra bu 30 günde onu çeşit çeşit kızla gördüm .
Sözde aşıktı be ..
Hemen bizim çardağa oturup bizimkilere bakıp gözlerimle demiri gösterdim . " Bu çocukta birşeyler var . Baksanıza sözde bu aşık değil miydi benim güzelime ? Ee bu yaptığı ne ? " dedim de efede cidiyetle bana bakıp " Haklısın bi araştıralım . Aşıkmış koyarım ona da aşkınada lan. " dediğin de kafamla onayladım . Hemen bizim hem arkadaşımız hemde sağ kolum olan kereme mesaj attım .
' Kerem bizim okuldaki bu demir haznedarı araştır giydigi çorapın rengine kadar istiyorum . En kısa zamanda ellimde olsun . '
Yazıp gönderdim . Ardından zilin çalmasıyla spor salonuna doğru yürüdük . Bugün de araz hocanın dersi vardı baya iyi bi hocaya benziyordu . Zaten üstümdeki kıyafetler rahat olduğu için değiştirme gereği duymadım . Bizimkilerde aynısını yapınca direk kendimizi salondaki puflara attık .
Uzun bi bekleyişten sonra nihayet hoca gelmişti . Hocanın gelmesiyle kızların konuşmasıyla igrenerek onlara baktım . Allahtan benim güzellim böyle değil .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızımız İçin
Chick-Lit(Tamamlandı✔) Kitabın tüm hakları; Asel'in motoruna olan aşkın'da Efo'nun alp'e olan takıntılı aşkın'da Alp'in efo'ya olan yoğun sabır'nda Çağan'ın sarı saçları maviş gözlerin'de Poyraz'ın gitara olan aşkın'da saklıdır. Açılan kapıdan kafasını s...