Multi: Çağaan💙
ÇAĞAN'DAN,
Hepimiz salak gibi birbirimize bakıp duruyorduk. Asel adara bakıp gülümsüyordu ve bu biz erkekler olarak adarın ağzına sıçma isteği uyandırıyordu. İyi çocuktu yalan yok ama kızımızı paylaşmak için daha erkendi, alp aseli kafeslemişti adara korkutucu bakışlar atıyordu.Adarın getirdiği çikolataları bir bir miğdesine indiren efonun ağız şapırtatma sesi hariç hiçbir ses yoktu etrafta. Alp aselin yatağında ki yastıklardan birtanesini alıp efonun ağzının ortasına çarptı."Bi iki saniye ağzın dursun lan, sabahtan durmuş seni izliyoruz gerizekalı." efo alpe kısa bir bakış attıp arkasını dönerek yemeye devam etti. Ortamı yumuşatmak adına çiçek cırlayarak ilginin odağı olmuştu.
Hepimiz aynı anda ona baktığımız da göz göze gelmiştik. Utanarak gözlerini kaçırınca asel olaya dahil olarak, "Afrayla tanışın, çiçek bu afra, afra bu da çiçek. " çiçek ile afra tokalaşmış tam adarı göstermişti ki karan olaya dahil olarak,"Hiç zahmet etme aselim, adar ile afra zaten tanışıyor." kıskançlık akan sesi ile ona döndüm, sadece ben değil hepimiz ona dönmüştük. Adarlar geldiğinde asel uyuyordu o yüzden afra ile adarın selamlaşmasını görmemişti."Nerden tanışıyorsunuz?" asel adara bakarak kurmuştu cümlesini. Gözüm afraya değdiğinde karana sırıttarak baktığını görmüştüm. Resmen aşk-ı memnuyu yaşıyorduk.
"Senin kötü olduğun zaman birazcık içmek için arkadaşımın yerine gitmiştim. Afra da ordaydı oturup dertleşmiştik, son anda golü atmıştı tekrar görüşecez filan demişti. Senin arkadaşın olduğunu tahmin etmemiştim değişik," uzun süren konuşması bittiğin de derin bi nefes almış. Afra asele bakıp sırıtmış asel de aynı şekilde afraya bakıp sırıtmıştı."Anlattığının fazlası, hem sen hem o. Bunu detaylıca konuşmalıyız." Asel göz kırpıp afrayı susturmuştu. Onlara attığımız bakışların farkına varmış olacaklar ki asel bize dönüp göz kırparak ağzını tepretti. Ne dediğini anlamamış olsakta fazla üstelememiştik.
Kapının hafif tıklanıp açıldığın da içeriye aselin doktoru girmişti. Bize bakıp göz devirmişti, çünkü içerisi tıklım tıklım olmuştu. Asele bakıp bizi göstererek,"Bütün hastaneyi toplasak bu kadar kişi olmaz be asel," aselin kahkaha atmasıyla biz de güldük. Doktor arkasında ki hemşire ile aseli yoklamaya başlamıştı."Bugün nasılsın bakalım? Ağrın filan var mı? " asel bize bakıp kafasını sağa sola salayınca doktor alpe bakmıştı. Alp ayaklanarak aselin anlını öpmüş ardından bize bakarak,"Hadi biz bi bahçeye inelim, adar aselin kontörlü sonrasında yanımıza getirsin." adar şaşkınca alpe bakınca aynı şaşkınlık bizde de mevcuttu. Alp asele bakıp gülümsemiş ve ardından bizi önüne alarak yürümeye başlamıştı.
Valla şaşırmıştım.
ASEL'DEN DEVAM,
Bizimkileri alp eşliğinde dışarıya çıktığında adara bakmadan bahara döndüm. Alpin yaptığına şaşırmıştım ama hoşuma da gitmişti, adara alışmış olmaları beni sevindiriyordu. Çünkü sevdiğim kişiyi sevdiğim kişilerin sevmemesi beni üzüyordu.
Bahar az önceki sorusunu tekrarladığın da iki günden beri başımaa giren ağrıdan bahsettim,"İki gündür belirli aralıklar ile şiddetli bi ağrı başıma saplanıyor. Uzun süre kafam zonkluyor ardından geçtiğinde ise hafif dönme ve mide bulantısı oluyor. " bizimkilerin üzülmemesi için saklamıştım ama iki gündür fazla ağrım vardı. Bahar geldiğinde ona da söylememiştim geçer diye ama geçmemiş aksine artmıştı."Bi ağrı kesici vuralım geçmezse filmini çekeriz. Sen yine de olabildikçe kendini yorma. Zor bi şey atlattın. Başının ağrısı kendi yormandan kaynaklanıyor. Ağrı kesiciyi vurucaz ardından dinlen. Birazdan yine gelip kontrol edeceğim. Şimdilik görüşürüz." el salayıp onu uğurladım. Kapıyı çekip çıktığın da adar anında yanımda bitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızımız İçin
ChickLit(Tamamlandı✔) Kitabın tüm hakları; Asel'in motoruna olan aşkın'da Efo'nun alp'e olan takıntılı aşkın'da Alp'in efo'ya olan yoğun sabır'nda Çağan'ın sarı saçları maviş gözlerin'de Poyraz'ın gitara olan aşkın'da saklıdır. Açılan kapıdan kafasını s...