Multi: Adarcığım❤
Sonunda 200'k oldukkk😍 200 bin kere teşşekür ederim yanımda olduğunuz için❤iyiki varsınız güzek kızlarım.
Adar'ın sözlerinden sonra abimi ve orkunumu tutana aşk olsun. Abim masada ki çatalları adarın suratına fırlattırken orkun abi ise ayağıya kalkıp ensesinden tutup adarı salandırıyordu. İçin de bulunduğum durum beni yerime mıhlarken poyraz gülmesini yarıda kesemek zoruda kalmıştı çünkü telefonu çalmıştı. Biraz uzklaşıp telefonu yanıtlayıp geri dönerek adarı orkun abinin elinden almıştı."Abi araba gelmiş bi eve gidelim de devam edersiniz." dediğin de orkun abi güç bela adarı bıraktığın da alp devam ettmişti."Abi burda öldürmek olmaz görgü tanıklarıyla filan uğraşmayalım. " dediğin de diğerleri gülerken onlara bakmadan abimin yanında yürümeye başladım.
Asansöre tıklım tıklım binmek zorunda kalmıştık. Bi bokluğun çıkacağını tahmin etmem lazımdı. Çok mutlu olduğum için abimi evren göndermiş ve bu kadarının yeterli olduğunu söylemek istemiş sanırım. Abim kafamı kaldırmama zin vermiyordu. Asansör durduğun da bizim katta durmuştuk. Bütün bavullar burda olduğu için alıp direk inecektik. Abimler içeriye girip bavulları çıkarırken kızlara tek kalmıştık. Afra koluma girip başımı okşadıktan sonra,"Yani kanka sen boku yemişsin," ona hayret içinde bakıp,"Çok sağol afracım, acaip güzel moral verdin bana şuan. " dediğim de gülüp kafasını saladığın da göz devirdim.
Böyle de salak arkadaşlarım vardı.
Bavulları ilk asansöri ile gönderdikten sonra biz de hemen sonra ki asansöre tekrar doluşmuştuk. Aynı şekil aşağıya indiğimiz de abim ile orkun abi çok kısa karşıya doğru gittiklerin de soluğu adarın yanında almıştım. "Özür dilerim adar, ama merak etme ben abimi sakinleştireceğim. " dediğim de hüzünlü bir bakış attıp saçlarını yana doğru savurunca bütün cidiyettim gitmişti ve istemsizce gülmüştüm."Merak etme değişiğim şovalyen adarivazko herşeye göğüs gelecek. Senin için. " dediğin de kahlaha atmıştım. Eli ile ağzımı kapattıktan sonra karşıyı yani abim gili gösterdiğin de yerime geri dönmüştüm.
Araba geldiğin de hepimiz yerleşirken abim ve orkun abi öndeki arabaya binmeden önce yanımıza gelmişti. İlk abim sonra orkun abi başımın üstünden öpüp,"Bizim burda bir yere daha uğramamız gerekiyor meleğim, siz poyraza emanetsiniz. " diyip poyraza göz kırpan orkub abiyle kafamı saladığım da abim adarın burnunun dibine girip,"Bana bak çocuk, kardeşimin yanına yaklaşma. Kokunu alırsam eğer seni gelip e5 köprüsünden atarım. Eve geçince herşeyi konuşacağız küçük hanım. " son cümlesini bana hidafen söyediğini anlamıştım. Çünkü, tam gözlerimin içine bakmıştı canım abim.
Onlar öndeki arabaya binip kaybolurken poyraz da şöför koltuğuna geçtikten sonra alp yanıma gelip beni kendi tarafına aldıktan sonra adara kış kış hareketi yapmasına göz devirdikten sonra arabaya bindim.
Arabay tamamen doluştuktan sonra poyraz arabayı sürmeye başlarken bu yolu ve adara atılan kötü bakışları çekmemek için kafamı alp'in omuzuna koyup gözlerimi yumup kendimi uykunun kollarına attım.
*6 SAAT SONRA*
Sarsılma ile uyandığım da yanım da poyraz vardı. Otobüsün içine baktığım da herkes uyuyordu. Adarın büzdüğü dudağını görmemle yüzümü istemsizce gülümseme kaplarken dayanamayıp ayağıya kalktım. Otobüsün içi arabesk kokarken adarın yüzüne düşmüş saç tutamını çekerken adar eliyle orayı kaşımıştı. Tekrar parmağımı oraya dokundurduğum da parmağımı tutmuştu. Gözlerini hafif araladığın da beni görmüştü. Yüzü beni görmesi ile açılırken gülümsemişti. Bende ona gülümsemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızımız İçin
Chick-Lit(Tamamlandı✔) Kitabın tüm hakları; Asel'in motoruna olan aşkın'da Efo'nun alp'e olan takıntılı aşkın'da Alp'in efo'ya olan yoğun sabır'nda Çağan'ın sarı saçları maviş gözlerin'de Poyraz'ın gitara olan aşkın'da saklıdır. Açılan kapıdan kafasını s...