4.2

7.2K 444 117
                                    

Görüşürüz diyeli çok olmadı sanki 😉

Herkese iyi okumalar 💙

"Saha Prensi diye birini arıyoruz. Burada mı?"

Umut, basketbol sahasında duyduğu sesle arkasını döndü. Kendisinden biraz daha uzun boylu olan formalı gence baktı. Gencin arkasında yine onun kadar uzun birkaç erkek daha vardı.

"Siz kimsiniz?" diye sordu. Beklediği İkra'ydı.

"Ben İkra'nın kuzeniyim ve bunlar da takım arkadaşlarım." diyerek öne çıktı sarışın olan. "Adım Buğra. Ve sen de Umut'sun, değil mi?"

Umut başını salladı ve gülümsedi. Sonra da başını çevirerek gözleriyle İkra'yı aradı.

"Çocuklar, eşyalarımız geldi. Herkes bir tane kapsın!"

Umut aradığı kişinin sesini duyduğunda başını ona çevirdi. Gençler, İkra'nın bahsini ettiği şeyi almaya giderken İkra Umut'un yanına  geldi. Yüzünde buruk bir gülümseme vardı. Aynı zamanda korkuyor gibiydi.

"Nasılsın, Saha Prensi?"

"İyiyim. Ya sen?" Umut'un sesi her zamanki gibiydi. İkra'ya daha soğuk veya kızgın değildi.

"Ben de." İkra Umut'un gözlerine bakakaldı. İkisi de konuşmuyordu. Bir süre sessiz kaldıktan sonra İkra yine konuşmaya başladı.

"Tanıştığınızı gördüm az önce. Buğra benim kuzenim. Diğerleri de takım arkadaşları. Ara sıra toplanıp basketbol oynuyorlar kendi aralarında."

Tekrar sustular. İkra bakışlarını yere indirdi ve elleriyle oynamaya başladı.

"İkra, burada bir tane fazla var! Yoksa sen de mi oynayacaksın?" diye yaklaştı Buğra. İkra gülümseyerek kafasını salladı. Bu sırada takım arkadaşları tekerlekli sandalyeleriyle geri dönüyorlardı. Umut'un yüzünde bir şaşkınlık belirdi. İkra gülerek getirilen sandalyelerden birini aldı ve oturdu.

"Ee, takımları nasıl kuruyoruz?"

Buğra gülerek herkesi takımlarına ayırdı. Hepsi tekerlekli sandalyesine oturdu ve maç başladı.

***

"Eğer koca kıçını önüme koymasaydın, basket atacaktım." diye söylendi biri Buğra'ya. Bu sırada Umut gülüyordu. İkra'nın da bulunduğu Umut'un takımı kazanmıştı maçı.

"Demek, benim kıçımı izliyorsun?" deyip güldü Buğra. "O değil de en güzel İkra oynadı. Pota ondan daha çok hareket etti." diye devam ettirdi sözünü.

"Siz voleybola gelin!" diye çıkıştı İkra. "O zaman görürüz ben mi daha çok hareket ediyorum, file mi?"

Buğra pis pis sırıtıp "File." diye yanıtladı. İkra oflarken Buğra güldü.

"Gerçekten güzel oynadın, Umut." dedi Buğra'nın takımında olan Ömer. "Bizimle oynamaya devam etmek ister misin? Zaten bir eksiğimiz vardı."

Diğerleri başıyla onaylarken Buğra "Bence de bizimle oynamalısın." dedi.

İkra, Umut'un gözlerindeki ışıldamayı görünce gülümsedi.

"Evet, çok isterim." diye istekle atıldı Umut.

"O zaman yarın yine aynı saatte."

Umut başını sallarken aklına bir şey gelmiş gibi durdu.

"Yarın yanımda birini daha getirebilir miyim peki?" diye sordu.

"Tabiki." dedi Buğra.

Umut teşekkür ederken İkra bu bahsedilen kişinin kim olduğunu düşünmeye başladı.

Sizce Umut yanında kimi getirecek?

Bol bol yorum 🐴❣

İskele Prensi | Texting✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin