1.

901 38 3
                                    

Éppen térd zoknijaimat húztam fel, mikor meghallottam hogy valami nekiütődik az ablakomnak.

Odakaptam a fejemet és az ablakhoz léptem, és lenéztem a sötét utcára.

Azonnal megláttam HyungMint karbatett kezekkel a motorjának támaszkodva.

Felkaptam a baseball sapkámat, a maszkomat és a kapucnimat. Megigazítottam a térd zoknijaimat, felvettem a cipőimet, majd kimásztam az ablakon hozzá.

- Na MinJi? Mehetünk? - vigyorgott rám izgatottan.

- Na ná! - kezdtem el vigyorogni én is a maszkom alatt.

Ezzel ő fel is ült a motorjára és felkapta a bukósisakját, majd a másikat felém nyújtotta.

- Vedd fel. Megvernének hogyha valami bajod esne, és nem is tudnám magamnak megbocsátani.

Levettem a sapkámat és a kapucnimat, majd elvettem a sisakot és fel is vettem a fejemre.

Felültem mögé, és szorosan átöleltem a derekát.

Elindította a járgányt és gyorsan el is hajtott.

Út közben beszélgetni kezdtünk. Megkèrdezte hogy ma éjjel is elő fogok e adni meg ehhez hasonlók.

Amint megérkeztünk a Midnight nevű szórakozóhelyhez, azonnal leszálltunk a motorról.

Visszaadtam neki a sisakját, majd visszavettem a sapkámat és a kapucnimat.

- Gyere menjünk be. - fogta meg a kezemet és elkezdett bevezetni a meleg helyre.
- Annyira kíváncsi vagyok hogy ma meddig fogsz eljutni. - fordította felém a tekintetét, miközben áttolakodtuk magunkat a tömegen hogy odamehessünk a másik három férfihoz.

- Na arra én is kíváncsi leszek. - kuncogtam, majd megpillantottam a barátaimat egy boxban ülve.

- Megérkeztetek? Itt volt az ideje. - vigyorodott el JungHoon.
- Gyere ide csodabogár, adj egy ölelést. - pattant fel, majd kezemnél fogva magába rántva ölelt magához.

- Na mi van ennyire hiányoztam? - gúnyolódtam, mire megéreztem hogy valaki hátulról becsatlakozott az ölelésbe.

- Igen hiányzott a hülye fejed. - mormolta KangJoon a hátam mögül.

- Rá se ránts a modorára MinJi-ah. Csak hiányoztál neki. - kezdte el cukkolni Joont YoungJae.

- Tudom tudom. Ti is hiányoztatok nekem, de engedjetek el mert megfolytotok. - nyöszörögtem, ők pedig egy nevetéssel el is engedtek.

- Napok óta nem láttunk. Hol voltál ilyen sokáig? - tudakolta meg Joon karbatett kezekkel.

- Tanultam. - magyaráztam meg, lehúzva a maszkomat az állam alá.

- Ühüm persze. Egy kis zseninek nem kell tanulnia. - ütötte meg a vállamat HyungMin.

- Menjünk. Elkísérlek a jelentkezési pulthoz. - ezzel Jae meg is ragadta a kezemet és el is kezdett húzni.

Gyorsan felírtam magamat a jelentkezési lapra, majd visszamentünk a többiekhez.

Vártunk, bohóckodtunk, majd mikor szólították a nevemet akkor mentem fellépni.

Mikor meghallottam a nevemet azonnal rohantam a kis színpad felé, majd mikor odaértem vártam hogy felhívják az ellenfelemet.

- Frost ellenfele pedig nem más lesz mint Suga! - mondta bele hangosan a mikrofonba az MC, mire a tömeg hatalmas őrjöngésbe kezdett.

Nyugodtan, izgalomtól hevesen dobogó szívvel figyeltem ahogy a vörös hajú férfi velem szembe fellép a színpadra.

Ez jó lesz.

Fura idegen (Yoongi ff.)Where stories live. Discover now