28. rész

342 15 5
                                    

Miután Yoongi hazaért, nagy nehezen beütötte a számkódot, beengedve magát lakásába.

Lerúgva a lábairól a cipőt csukta be az ajtót, majd az alkohol miatt imbolyogva haladt fel a lépcsőn, belekapaszkodva a korlát a hogy nehogy leessen.

Ahogy felért, azonnal be bicegett a szobájába, ahol azonnal meglátta a csendesen szuszogó lányt.

Levette a harnessét, a fehér ingjét és kioldotta az övét.

Odament az alvó lányhoz, és leült a derekára, lábaival a két oldalán.

MinJi azonnal fel is ébredt ahogy megérezte a férfi forró leheletét a nyakán.

- Yoongi?.. - tette remegő, szabad kezét az említett férfi vállára.
- Mit csinálsz? - tette fel a kérdését egy kicsit félve, ahogy megérezte az alkohol már oly' jól ismert szagát.

- Szeretlek.. - motyogta, merevedését a lánynak nyomva.
- Akarlak. - nyalta meg csúszós, nedves nyelvével MinJi egyik fülét, mire a lány egész teste berángott, mire a férfi elkuncogta magát, felbátorodva a reakció miatt pedig lassan becsúsztatta az egyik kezét az áldozat pólója alá.

- De mondtam hogy lassan szeretnék haladni a kapcsolattal. - remegett meg az alsó ajka egy kicsit.

- Tudom hogy csináltál ilyen dolgokat a legelső barátoddal. Láttam. - markolta meg egyik mellét, egy kicsit erősebben rá szorítva.

Ahogy eszébe jutott az első barátja azonnal vörös árnyalatot vett fel az arca.

- De az más volt! - kiáltotta el egy kicsit magát.

- Miért? Mert őt szeretted engem meg nem? - lihegve tette a száját az állkapcsához.
- Tudod miért lépett le csak úgy egy szó nélkül? Elijesztettem mellőled azt a kis férget. - emelkedett el a fiatal lány arcától.

Őrülten, szívekkel a szemeiben figyelte az alatta fekvő rémült testet.

- De ha láttál minket akkor te is tudod hogy nem csináltunk olyan komoly dolgokat. - próbálta lenyugtatni hevesen verő szívét.

- Tudom, de ha nem engeded hogy komolyabb dolgokat csináljak veled, akkor legalább csak a kezed.. - mozgatta csípőjét egy kicsit.

- Nem tudod magadnak egyedül megcsinálni? - figyelte tágra nyitott szemeivel ahogy a férfi elkezdte ki gombolni a nadrágját.

- De azt mondtad hogy szeretsz. Ha tényleg így van akkor segítesz.. - szűkítette össze a szemeit.
Megfogta a szabad kezét és oda vezette merevedéséhez.

Úgy el akarta rántani a kezét MinJi, mintha tűzbe nyúlt volna, de nem merte megtenni. A férfi nem volt annyira részeg hogy ne emlékezzen arra hogyha elutasítaná. Rettegett attól hogy mi lesz ha elutasítja.

- Megteszed ezt nekem? - egyenesedett ki teljesen, lejjebb húzva boxerét a másik kezével.

Nem bízva a szavaiban, inkább csak bólintott egyet.

Yoongi elő vette félig merev tagját, majd oda vezette a MinJi kezét, hogy fogja meg.
Ahogy megmarkolta, a férfi lassan elkezdte mozgatni a kezeiket, megmutatva hogy hogyan jó neki.

A lány nehézkesen felült, a hátát neki támasztva az ágy támlájának, majd szorosabbra fogta hosszát.

A rajta ülő fél, átölelte a derekát lábaival, kezeivel pedig a fiatalabb fél pólója alatt nyúlkált, meg markolva mindent amit csak lehetett.

A fiatal lány annyira rosszul érezte magát az egész történések közben, hogy csak le akarta törni a férfi a helyéről.

Minél több idő telt, annál jobban érezte mind a kettőjük hogy hamarosan itt van a vége ennek az egésznek.
Az egész szobát megtöltötte az idősebb férfi mély lihegése.

- Szeretlek.. szeretlek. - ezt hajtogatta folyamatosan, megcsókolva az előtte lévőt.

'Ha ilyen kis softy sub lenne alkohol nélkül is, akkor sokkal egyszerűbben elmenekülhetnék innen.' - futott át a gondolat MinJi fejében.

Egy hangosabb morgás után Yoongi el is élvezett a lány kezébe, óvatosan össze gyűjtve mindet, nehogy össze koszoljon akármit.

Leghajtotta a fejét a lány vállára, lökve még egy párat a csípőjével, majd teljesen leállt.

Mind a ketten csak csendben hallgatták az egyre csak tompuló lihegéseket.

MinJi megérezte ahogy a férfi elkezdett egy kicsit remegni a kezei között. Hírtelen azt hitte hogy nevet, egészen addig ameddig meg nem látta a könnyeket.

- Annyira boldog vagyok. - nyalta el a szája szélétől a könnyeit amik oda folytak.

Hírtelen megragadta a lány vékony csuklóját, szájához emelte a kezét és tisztára nyalta a tenyerét az élvezetétől.

Össze ráncolt szemöldökökökkel, görcsbe rándult gyomorral figyelte a cselekedetet.

Ahogy teljesen tisztára nyalta azonnal rá kapott a lány ajkaira, rögtön be dugva a nyelvét szájába, azonnal megérezte az enyhén sós, sűrűbb állagú folyadékot a szájába átfolyni.

Az ismeretlen íz hatására nyöszörgött egy kicsit, próbálva elfordítani a fejét, de Yoongi mind a két kezével megragadta az arca két oldalánál fogva.

Ahogy befejezte, és biztosra ment hogy lenyelt mindent amit tudott, el is engedte, össze téve a homlokukat.

- Ezek után soha nem foglak elengedni..

Fú gyerekek olyat cringeltem miközben ezt a részt írtam. Xdd Bocsánat hogy ezen keresztül kellett szenvednetek magatokat.

Fura idegen (Yoongi ff.)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora