11. rész

400 27 2
                                    

- Hoztam neked palacsintát. Tudom hogy ez a kedvenced. - helyezkedett el, letéve a nagy tál palacsintát közénk.

- Honnan? - ráncoltam össze szemöldökeimet értetlenkedve.

- Mindent tudok rólad. - húzta száját egy féloldalas vigyorra.
- Na, megetetlek. - vette fel a villát és a kést, levágva az első falat palacsintát.
- Direkt jó édeset csináltam, mert tudom hogy szereted az édes dolgokat. - emelte a számhoz a villát.

Kis hezitálással, de kinyitottam a számat, ő pedig azonnal neki állt az etetésemnek.
Nem hazudott amikor azt mondta hogy jó édeset csinálta, mivel elkezdtem érezni ahogy két frissen tömött fogam elkezd sajogni, amit ő is észrevett.

- Fájnak a fogaid? - biccentette oldalra a fejét egy kicsit.
- Szeretnéd hogy csináljak valami mást? - kérdésére választ nem kapott tőlem, mire hírtelen fémes koppanást hallottam, majd megéreztem ahogy megragadja az államat.
- Ha kérdezek akkor elvárom hogy válaszolj nekem. - szűrte fogai közűl, én pedig csak bólintottam amennyire csak tudtam.
- Nem hallottam a választ. - hajolt közelebb az arcomhoz.

- Megértettem, és a palacsinta tökéletes lesz. - próbáltam erősnek mutatni magamat. Bátornak. De szerintem a szemeim biztos elárultak engem.

- Na látod, megy ez. - vette fel ismét az evőeszközöket, folytatva az etetésemet.
Amint az utolsó falatok is elfogtak, összepakolta a cuccokat maga előtt.
- Remélem ízlett. - biccentette oldalra a fejét egy kis mosollyal az arcán.

- Igen az volt. Köszönöm. - válaszoltam egy monoton hangnemmel, de nem igazán tűnt úgy hogy nem vagyok valami boldog.
Vagy inkább nem akarja észrevenni.

- Semmiség. Érted még a csillagokat is lehoznám az égről. - bújt hozzám, egy kis puszit nyomva az arcomra, majd a fejét letette a vállamra.

Magamba tartva az undoromat, hagytam hogy egy kis ideig közel lehessen hozzám, majd egy kis idő múlva elkezdtem eltolni magamtól amennyire csak tudtam.

Hogyha normális körülményekben mondta volna tuti hogy oda vissza lennék érte, még ha nem is mutatnának ki, meg ha nem látna akkor úgy vigyorognék mint egy idióta, de mivel majdnem megfolytott, zaklatott, követett, majd elrabolt a saját házamból, nem tudok így reagálni rá.
Csak torkom szakadtából le akarom üvölteni mérgemben. Hogy képes úgy viselkedni mintha semmi meg se történt volna.

- Hozok neked innivalót. - távolodott fel, mire ismét nyugodtan fel tudtam lélegezni.

- Nem vagyok szomjas. - mintha meg se hallott volna kapta fel a tányért az evőeszközök kel együtt, és már itt is hagyott.

Hátra dobtam a fejemet, bevetve azt a mögöttem lévő falba.
Nem hiszem el ezt az egészet.

- Itt vagyok. - csiripelte vidáman azzal az oly' jól ismert mély hangjával.
- Igyál. - tette a számhoz az üveget.

A számba vettem egy kis vizet, majd az arcába köptem a számban lévő folyadékot.

- Mondtam hogy nem vagyok szomjas. - szűrtem ki fogaim közül egy kicsit indulatosabban.

Szemei elsötétedtek, arca komor volt, és érzelem mentes.

Bevett egy kis vizet a szájába, majd vissza köpte rám, majd a kezében lévő üveg tartalmát a fejemre kezdte önteni.

- Fejezd be te kurva! - kiabáltam rá, nagy nehezen kiütve a palackot a kezéből.

Felkapta a palackot, amiben még volt egy kis víz.
Megfogta a lábaimat, hátra rántva engem, ami miatt egy kicsit bevertem a fejemet a beton padlóba.

Kezeim a fejem felett pihentek bilincsben, ő pedig felém mászva ült le a derekamra. Próbáltam rúgdalózni, de semmit sem tudtam vele elérni.

- Szállj már le rólam! - ficánkoltam alatta.

- Fogd be. - vette be az utolsó korty vizet a szájába, majd felém hajolva köpte rám még azt a kis vizet is.

Úgy éreztem magam hogy mindjárt ott rögtön összehányom magam.
Csuklómat rángattam hogy megüthessem, lábaimmal pedig kapálóztam hogy leszálljon rólam végre.

- Azt kapod tőlem, amit én kapok tőled, és úgy viselkedek veled ahogy te viselkedsz velem.

Sziasztok rózsácskáim!
Írtam a profilomra valamit, amihez fontos lenne a véleményetek. Kérlek menjetek és olvassátok el, majd valahogy kérlek jelezzék el nekem a véleményeteket.
Előre is nagyon köszönöm!
Akik pedig válaszoltak azoknak nagyon köszönöm!
Szeretlek titeket!💜💜
Sziasztok!

Fura idegen (Yoongi ff.)Where stories live. Discover now