26. rész

264 20 3
                                    

Napok teltek el azóta amióta elkezdtem megpróbálni meggyőzni hogy "megváltozott a véleményem" az egész helyzetemmel kapcsolatban.

Nem tudom hogy hogyan haladok vele, mert nem mutat ki semmit sem.

Minden olyan mintha semmi se történt volna. Jó nem minden olyan, mert nem kell a pincében aludjak, meg mikor itthon van akkor nem vagyok az ágyhoz bilincselve.

Most is itt ülök a kanapén ülök tévét nézve, miközben Yoongi valamit csinál a konyhában.

Tisztára halálra unom magamat. Ki akarok menni.
Már tisztára rosszul vagyok, annyi ideje nem mentem ki.

Oldalra nézve kinéztem az ablakon, és megláttam egy kosárlabda gyűtűt tornyosulni a hátsó kertben.

Az járt az agyamban hogy ki akarok menni és kosarazni, még hogyha ez az állat ott is lenne hogy nehogy lelépjek.

Annyira bámultam, hogy észre sem vettem a mögöttem álló férfit, ahogy lehajolt és a nyakamba bújt.

- Mit nézel annyira? - helyezte a kezeit a vállaimra.

- Nem mehetnénk ki? - suttogtam félve hogy mit fog mondani, vagy tenni.

- Hogy mi? Nem értettem. - egyenesedett ki egy mosollyal, de hiába is mosolygott hogyha a szemeit nem érte el.

- Nem mehetnénk ki? - ismételtem meg a kérdést, mostmár normál hangerőn, hátra fordultam.
- Kérlek hyung, menjünk ki kosarazni.. - könyörögtem neki, mostmár teljes testel felé fordulva, a kanapén térdelve.

Megfogott az arcom két oldalánál fogva, lehajolt és rögtön meg is csókolt, a szemeit szorosan lehunyva.

Szorosan bele kapaszkodtam a derekába, szemeimet pedig összeszorítottam, próbálva elviselni a cselekedetét.

Megnőtt körmeimet belé mélyesztettem, ő pedig csak egy sóhajjal vált el tőlem.

- Megyek elő keresem a labdát, addig vedd fel a cipődet és várj rám. - adott egy utolsó gyors csókot a számra, meghúzva gyengéden az arcomat, majd el is engedett és már ment is.

Rögtön mentem is az ajtóhoz, már magamra is kapva a cipőimet.

Az ajtónak támaszkodva lenéztem a kis kód panelre az ajtó mellett.

Elkezdtem azon gondolkozni hogy vajon mi is lehet a kód. Ha megtudnám akkor amikor nem figyel le tudnék lépni.

Lehunytam a szemeimet egy pillanatra, és megvakartam a szemöldökömet.

- Baj van? - hallottam meg maga Lucifer hangját magam előtt.

- Nem, csak pihentettem a szememet. - nyitottam ki a pilláimat, ellökve magamat a faltól.

Oda akartam sétálni mellé, de megragadta a karomat, magához húzva. Háttal állított az ajtónak, valószínűleg hogy ne lássam a kódot.

Gyorsan kinyitotta az ajtót, megfordított, összekulcsolta az ujjainkat és már mentünk is ki, becsukva magunk után a bejárati ajtót.

Hátra vezetett a hátsó kertbe, majd elengedte a karomat.

- Tudsz kosarazni? - pattintotta oda nekem a labdát, amit azonnal el is kaptam.

- Persze hogy tudok. Benne voltam az iskolám lány kosárlabda csapatában. - hozzá akartam adni azt hogy csak addig voltam benne a csapatban ameddig el nem rabolt, de inkább vissza fogtam magamat.

- Tényleg? Én is benne voltam az iskola kosárlabda csapatában amikor én jártam iskolába. - sétált oda hozzám.
- Még egy közös dolog bennünk. - karolta át a derekamat, és nagy nehezen megpuszilta az arcomat, majd el is engedett.
- Na, de akkor játszunk hogyha már kijöttünk.

•••

Fáradtan ültünk le a földre. Lihegve néztem a lemenő nap irányába, majd vissza a mellém mászó férfira.

- Amúgy ti Daeguból költöztetek Seoulba? - értetlenül megemeltem az egyik szemöldökömet random kérdés miatt.

- Nem, miért? - húztam fel a térdeimet.

- Nagyon Daegus akcentusod van. Tudom hogy apud Daeguban született meg minden, de nem gondoltam hogy átveszed tőle ezt, hiszen nagyon sokat dolgozik. Alig vannak otthon. - emlékeztetett ezzel arra hogy a szüleim lehet hogy még nem is tudják hogy eltűntem.

- Hát van egy barátom aki Daeguból jött, és annyit voltam vele hogy átvettem tőle. Sokat mentem vele Daeguba. - kezdtem el ujjaimmal babrálni.

- Melyik barátoddal? - hunyta le a szemeit mosolyogva.

- Te is jól tudod hogy melyikük az. Ha tényleg két éve követtél minden felé, akkor tudnod kell. - ráncoltam össze egy kicsit a szemöldökeimet.

- Tőled akarom hallani. - vizsgálta az arcomat közelről.

- Nem mindegy. Most itt vagyok veled, ez a lényeg. - karoltam át a vállait, és közelebb húztam magamhoz.
Látszott rajta hogy a hírtelen cselekedetem miatt teljesen meg van lepődve.
- Úgyhogy csak fogd be és gyere ide. - fogtam meg az arcát, az ajkaira hajolva.

Egy pillanatig sem habozott hogy a testem köré tekerje a karjait.

Annyira undorodok magamtól..

Fura idegen (Yoongi ff.)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن