13. rész

400 23 2
                                    

Az egész testemben nyilaló fájdalomra nyitottam ki fáradt szemeimet.

Egy pillanatra már kezdtem azt hinni hogy otthon vagyok, de ahogy le pillantottam, megláttam hogy most a változatosság kedvéért egy széknek a kar támaszainak vagyok bilincselve.

Olyan nehéznek éreztem a fejemet, mintha egy tekegolyót próbálnék megtartani a nyakamon.

Mindenem sajgott, bár ez érthető. Hiszen nem kicsit zuhantam. Gondolom jó szétvertem magam esés közben.

Nyöszögve hagytam hogy a fejem előre essen.

Próbáltam vissza tartani a kibuggyanó könnyeket, amiket a fájdalom miatt keletkeztek a szemeimben.

- Hát ébren vagy! Már azt hittem hogy hívnom kell valami orvost hozzád. - hallottam meg a démoni hangot.
- Hogy vagy? - simított rá a vállamra.

Semmi erőfeszítést nem tettem azért hogy rá nézzek. Az arcát se akarom látni.

- Emlékszel valamire?

- Nem vagyok amnéziás hogyha erre akarnál kilyukadni.. - morogtam oda neki fájdalmamban.

- Kár. Pedig már azt hittem. - engedett el egy sóhajt, fájó fejemet simogatva.

- Kimehetek a mosdóba? - emeltem meg végre egy kicsit lüktető kobakomat.

- Csak engedd el. - a mondat hallatán olyan gyorsan kaptam rá a tekintetemet amilyen gyorsan csak lehetett.
- Nem ítéllek el érte. - mosolygott le rám.

- Kérlek. Tényleg nagyon kellene. - próbáltam meggyőzni, hátha ki enged.

Tanakodva simította meg a nem létező szakállát, a plafont bámulva.

- Hogyha mosolyogva elmondod azt hogy "Yoongi oppa, kérlek engedj el a mosdóba." vagy valami ilyesmit, akkor elengedlek hogy elvégezd a dolgodat. - villantotta meg a számomra oly' ördögi vigyorát.

Az oppa megnevezés hallatán az egész testem görcsbe állt a kellemetlen érzéstől.

- Nem mondhatnék inkább hyung-ot? Az oppa nagyon kellemetlen. - húztam el a számat, magamban pedig reménykedtem hogy belemegy.

- Oké, az is megfelel. - tette karba a kezeit a mellkasa előtt.
- Na, akkor mondjad. Könyörögj.

Legjobb mosolyomat festettem fel, amit ebben a szituációban össze tudtam hozni, majd sötét íriszeibe nézve szólaltam meg.

- Kérlek szépen Yoongi hyung, engedj el a mosdóba. - a mondat közben próbáltam nem elhányni magam az undor miatt amit éreztem, de lehet hogy lenne lehetőségem kimenekülni valami ablakon keresztül vagy ilyesmi.

- Tudsz te tisztelettudó is lenni ha akarsz. - simította végig az arcomat elégedetten.
- Akkor most elengedlek. Ne próbálkozz semmi hülyeséggel. - figyelmeztetett.

Farmerja farzsebébe nyúlva előhalászta a bilincsek kulcsát. Miközben kinyitotta a bilincset, minden mozdulatomat nézte a szeme sarkából.

Komolyan azt hiszi hogy van energiám harcolni vele vagy valami? Idióta.

- Gyere, segítek. - nyújtotta ki felém a kezeit hogy kiemeljen a székből, de eltoltam a kezeit.

- Egyedül is menni fog. - forgattam meg egy kicsit a szemeimet.

- Akkor gyerünk. - állt hátrébb, hogy tökéletes kilátást nyerjen rám.

Kicsit remegő kezeimmel belekapaszkodtam a kéztámlákba és fel toltam magam, azonnal vissza is esve a székbe.

Szinte alig éreztem a lábaimat. Csak a fájdalmat és azt a jól ismert bizsergést éreztem bennük. Mint amikor elülöd a lábaidat, és olyan mint hogyha több kis tű el szurkálnák a lábaidat.

- Ahogy elnézem még is szükséged van a segítségemre. - jött vissza hozzám cüccögve.
- Öleld át egy pillanatra a nyakamat hogy könnyebben fel tudjalak emelni. - fintorogva tettem amit akart, ő pedig a derekamnál fogva azonnal felemelt.

Látszólag alacsonyabb volt nálam.

- Elengedhetsz az egyik kezeddel. - nem kellett kétszer mondania.

Az oldalához húzott, hagyva hogy rá támaszkodjak, ahogy fel vezetett a pince lépcsőjén, egyenesen a mosdó ajtajáig.

Ahogy kinyitotta az ajtót azonnal átszántottam az egész helyiséget a szemeimmel.

Semmi ablak. Még egy egészen kicsi se.
Most nem azt mondom hogy akkora ablak legyen a mosdókban, mint maga a fal, de azért legalább egy kis szellőzőablak vagy akármi.

Csalódottan harapdáltam szám belsejét.

- Egyébként adok neked fél percet, ha annyi idő alatt nem jössz ki, be fogok menni. - engedett el amikor meglátta hogy a falba kapaszkodok.

Már éppen panaszkodni akartam, de elkezdett visszafelé számolni.

Gyorsan besiettem, becsukva magam mögött az ajtót.
Meg néztem hogy van e zár az ajtón, de nem volt.

Gyorsan neki is álltam a dolgomnak, közben pedig azt hallgattam ahogy számol vissza.
Ahogy az idő telt úgy kezdtem el kapkodni.

Gyorsan felhúztam a fehérneműmet és a nadrágomat az utolsó öt másodpercben, lehúztam a wc-t, majd megmostam a kezemet.

- Ha készen vagy ha nem, bemegyek. - csiripelte vidám hangjával, kinyitva az ajtót.
- Jó gyorsan végeztél. - nyújtotta ki felém a kezét, hogy miért azt nem tudtam.

Talán azt akarja hogy fogjam a kezét ameddig visszavezet a pincébe hogy megint le legyek bilincselve teljesen egyedül.
A fenéket.

Megragadta a csuklómat, ami miatt felszisszentem, de nem tűnt úgy mintha nagyon érdekelné.

- Ez fáj te állat! - emeltem meg a hangomat, próbálva kirángatni a karomat a fogásából.
- Eressz el!

Hírtelen megragadott a nyakamnál fogva, és neki vágott a hideg falnak.

- Fejezd be az ellenkezést, még mielőtt megöllek. - nézett rám üveges, semmit mondó, sötét szemeivel.
- És azt szerintem nem szeretnéd, hiszen ha te meghalsz, akkor megyek utánad. Akkor pedig örökkön, örökkön, örökké együtt leszünk az örök végtelenségben~. - ettől a gondolatmenettől még a hideg is végigfutott a hátamon.

A hírtelen apró megremegésem hatására egy apró kuncogás hagyta el a száját. Egyik kezével eltakarta a száját, másik kezével pedig még mindig a nyakamnál fogva a falhoz szorított.

Keze mögött az arcán megláttam a vörös pirulát, szemeiben pedig a szín tiszta őrületet.

- Ahogy észreveszem tetszik az ötlet. - szorított rá erősen a nyakamra, elzárva a levegő útját.
- Talán tényleg meg kellene hogy tegyem! - ezzel hisztérikus nevetésbe kezdett, testét közelebb nyomva hozzám, hogy ne tudjak támadni a lábaimmal.

Próbáltam leszedni a kezeit a nyakamról. Karmolásztam és tépték a bőrét ahogyan csak tudtam.

- Annyira megtenném. - hajolt hozzám olyan közel hogy még az orrunk is össze ért.
- De túlságosan szeretlek ahhoz hogy megöljelek. - engedett a szorításából, így ismét elegendő mennyiségű oxigén árasztotta el a tüdeimet.

Próbáltam ellökni magamtól, de megragadta a másik csuklómat is, összefogva egy kézzel a csuklóimat magunk között.

Másik kezét arcomra vezette, egy helyben tartva.

Oldalra döntötte egy kicsit a fejét, majd mire észbe kaptam, már az ajkaimra tapadt.

Fura idegen (Yoongi ff.)Where stories live. Discover now