- Argh. - zuhanok be szó szerint az ágyba, úgy, hogy a fejem a takaróba temetem. Louis nevetve veti a hátát a támlának és mosolyogva nézi a szenvedésem. - Ezért te vagy a hibás!
- Miért is? - vigyorodik el.
- Első nap te adtál nekik kaját és egyből elmondtad, hogy én főztem! Most meg nézd meg le sem tudnak szállni rólam... - nyűglődöm, mert már tényleg kezdem unni a mindennapos főzést.
- Jól tudsz főzni örülj neki. - mondja, de aztán sóhajtva hozzáteszi. - Jól van, akkor holnap főzök én...
- Ki. Van. Zárva. - közlöm, miközben felnézek rá. Tudom, hogy direkt mondta, mert tudja, hogy soha nem engedném be a konyhába, mert a végén még megöli magát.
- Ne nyűglődj, gyere aludni. - nevet tovább, mire még jobban hisztizek.
- Nem vagyok álmos. - mondom a takaróba, hiszen még mindig hason fekszem.
- Én alszom. Jó éjt. - közli és lekapcsolja a lámpát.
- Neeeeee - ellenkezek, de csak szóban, eszem ágában sincs megmozdulni.
- Álmos vagyok, hagyj.
- Gonosz vagy.
Nem kapok választ.
- If I don't say this now... I will surely break - kezdem énekelni Louis Look After You feldolgozását, mert tudom, hogy idegesíti. - As I'm leaving the one I waaaaaaaaa - felvisítok a mondat közepén, mert kezei megtalálják az oldalamat.
- Ezt fejezd be. - utasít és ráül a hátamra, hogy mozogni se tudjak.
- Akkor foglalkozz velem! Még nem vagyok álmos.
- Esküszöm olyan vagy, mint valami óvodás. - nevet rajtam és még egyszer megböki az oldalam, mire vergődve próbálom lelökni magamról. Nem tágít, így a kezemmel megpróbálom elérni az ő oldalát, de ekkor egy kicsit megemelkedve hátrébb ül a fenekemre, majd mindkét kezemet elkapva feladásra kényszerít.
- A hangomat nem veheted el. - válaszolom és kicsit felemelem a takaróról az arcom, hogy ne tompítsa az éneket. - Be my baaaby! And I'll look after youuuuu! - húzom el a refrén végét, mire a szabad kezével nevetve befogja a számat. Megpróbálom megharapni, de sehogy sem sikerül.
- Mi az isten? - hallom Zayn hangját az ajtóból. Louis ijedten az ajtó felé fordul, így most van az egyetlen esélyem kiszabadulni alóla. Kirántom a karom majd oldalra gurulok, ezzel lelökve őt magamról.
- Oké, akkor én most úgy teszek, mintha nem láttam volna semmit és mintha ezt az egészet csak álmodtam volna. Jó éjt! - int mosolyogva Zayn, majd el is hagyja a szobát, maga mögött becsukva az ajtót.
Egy ideig csendben emésztjük a dolgokat, aztán Louisból kitör a nevetés, így belőlem is. Azt hittem, hogy aggódni fog, hogy megint olyat csinált amit nem kellett volna, de nagyon lazán kezeli a dolgokat és örülök neki, hogy az ilyen piszkálódásainkat nem veszi komolyan.
- Láttad az arcát? - nevetek, mire hevesen bólogat. Kihasználom az alkalmat, hogy nem figyel rám és meglököm a derekánál fogva, mire lezuhan az ágy mellé. Még jobban nevetek, de mikor meglátom mérges arckifejezését, egyből bebújok a takaró alá és lefekszem, mint aki hirtelen nagyon elfáradt.
- Most már nem alszol, ne is álmodj róla! - érzem, ahogy visszamászik az ágyra, így megpróbálom kitámasztani magam, hogy ne tudjon lelökni.
- A bosszúm még megtalál. - közli, majd hallom, ahogy nyugodtan elhelyezkedik mellettem, így felé fordulok.
- Alszol vagy mi? - kérdezem, mert de ekkor felvillan a telefonja kijelzője, és megvilágítja az arcát.
- Fel vagyok pörögve valaki miatt. - pillant rám. - Kiment a szememből az álom.
Vigyorogva ülök fel.
- Nézzünk valami filmet.
- Kapcsold be a tévét, én még ezt megírom. - mondja.
- Mit írsz? - kíváncsiskodom, de nem nézek a telefonjába, inkább a csatornákat kapcsolgatva keresek valami értelmes műsort.
- Csak a tesóim. Épp azon vitatkoznak, hogy melyiküké legyen a zongozám. - sóhajtja.
- Van zongorád? - csillan fel a szemem.
- Hát nem nagy zongora, hanem ez kisebb digitális.
- Szintetizátor?
- Nem, ez csúnya név neki. Digitális zongora, nem szintetizátor. - magyarázza.
- De hát az a neve.
- A szintetizátorról tudod mi jut eszembe? Egy gyerek játék. Tudod, az a kicsi, szines, maximum húsz billentyűs műanyag. Na, az szintetizátor. Az enyém viszont egy nagy, nyolcvannyolc billentyűs, fekete digitális zongora.
- Nagy szintetizátor. - vigyorgok rá.
- Argh! Inkább kapcsolgasd a csatornákat! - szól rám. Újabb dolog amivel piszkálhatom.
- Susi és Tekergő? - állapodok meg egy helyen, ahol épp az egyik kedvenc mesém megy.
- Nem láttam még. - mondja, közben pedig leteszi a telefonját.
- Mi?! - hüledezek.
- Az első részét igen, de a másodikat sosem tudtam végig nézni. Mindig odáig jutottam, hogy a Tekergő leszidja a kiskutyát mindenért, az meg el akar szökni. Vagy valami ilyesmi.
- De miért csak addig?
- Nem tetszett. Nem tudom. Kiábrándultam belőle. - vonja meg a vállát. - Tekergő annyira megváltozott, és ez fura nekem.
- Azért mert már házban él. - magyarázom a filmet bámulva. - Te is máshogy viselkednél, ha megváltozna az életed és végre tényleg boldognak éreznéd magad.
- Akkor ettől nem kell félnem. - mondja mosolyogva, de a szeme inkább fájdalmat tükröz.
- A te életedben is lesz egy Susi. - nézek rá mérgesen. Nem szeretem amikor úgy beszél magáról, mint aki nem fogja megtalálni a párját.
- Az lehet, de nekem egy Tekergő kell. - húzza fel a szemöldökét. - Így kicsit nehezebb.
- És inkább lennél Susi?
- Inkább lennék... A második részből az a nagy fekete. Amelyik olyan, mint egy rottweiler. - gondolkodik el.
- Azt mondtad nem láttad a második részt!
- Nem teljesen. De tudod lányokkal vagyok otthon körülvéve, akik élnek halnak a romantikus, nyálas filmekért. Legalább háromszor láttam a Titanicot, az Alkonyatot meg már nem is számolom inkább... "Jajj, Edward, tudom mi vagy!".... "Mondd ki! Hangosan! Mondd ki!".... "Vámpír!"... - fel kell nevetnem mikor Bella hangjára elvékonyítja a hangját, majd Edwardnál mélyíti és drámai hangsúllyal adja elő az ikonikus jelenetet. - És ezt mind úgy tudom, hogy sosem láttam a filmet! A Titanicból is tudok idézni.
- Tudnád én hányszor láttam... - jegyzem meg halkan.
- Önszántadból?
- Hááát... - húzom el mosolyogva a számat.
- Önszántadból nézed az Alkonyatot?? - döbben le.
- Nem, a Titanicot.
- Szerencséd, mert kiraktalak volna a szobából. - jegyzi meg.
- Ez az én szobám.
- Nem. Apádé. - kötözködik mosolyogva.
Mindketten a képernyő felé fordulunk, ahol Tekergő éppen a patkányt kergeti.
- Te szeretnél tovább tanulni? - kérdezi egy kis idő után.
- Eddig szerettem volna. De előbb érettségizzek le.
- Én nem szeretnék, az szerinted nagy baj?
- Nem tanultál tovább? Akkor mégis mit csináltál az előző éveidben? - lepődöm meg. Tudtam, hogy nem tanul már, de azt hittem, hogy elvégzett valami két éves szakmát, vagy ilyesmit.
- Fociztam. Lehet, hogy nagy hülyeség, de ez volt az álmom. Suli mellett alig volt időm, így amint leérettségiztem elmentem egy egyesülethez.
- Három éve focizol? És most miért nem? Mióta ismerlek nem igazán jártál el focizni.
- A műsorra szeretnék koncentrálni. Az a legnagyobb baj, hogy ugyan abban a csapatban játszok, és nem jutok feljebb. Úgy érzem, hogy időpocsékolás, ezért kérdeztem, hogy neked van-e valami terved, mert akkor ötlet hiányában, mehetnék veled.
- Az jó lenne. - válaszolom mosolyogva. - De most a műsor a legfontosabb. Ha összejön...
- És ha nem? - szakít félbe.
- És ha igen? - kérdezek vissza.
- Akkor sem biztos semmi. Nagyon jó lenne ha megnyernénk, kiadunk pár albumot, de lehet, hogy pár év múlva elfelejtenek minket. Akkor meg itt állok huszonhárom évesen, egyetlen érettségivel.
- Utána is tanulhatsz. Bármikor beiratkozhatsz bárhova.
- Lehet. Szóval? Nem válaszoltál, hogy te hova mennél.
- Szociológia, üzlet, jog... Ilyesmi.
- Azt hittem orvosnak akarsz tanulni.
- Miért is?
- Mert anyukád az. - válaszolja logikusan.
- Engem nem vonz. Sok vér meg minden. - ráz ki a hideg. - Persze tök jó, hogy van egy orvosit végzett személy a családban, de annyi pont elég is.
- Nos... Üzlet, jog... Nem igazán nekem való.
- Mehetsz bármire ami tetszik. Nézegettél már egyetemeket?
Megrázza a fejét.
- Amúgy, hogy állsz a tanulással? - kezd bele egy másik témába. - Mindjárt érettséggizel. Megvannak a tételek?
- Igen, nem rég kaptuk meg. Az a szerencsém, hogy a tanáraim év közben mindig mondták, hogy ez és ez benne lesz biztosan az érettségiben. Így már előbb elkezdhettem a felkészülést és már kevesebb, mint a fele van.
- Menni fog?
- A töritől nagyon félek. Az sosem ment jól. Neked jó lett?
- A töri nagyon jól ment, meg amúgy minden más is. Egyedül a matek lett közepes.
- Nekem meg inkább a matek az erősségem. - húzom mosolyra a szám.
Ismét csend telepszik közénk és nyugodtan nézzük a filmet. Amikor vége, egy másik csatornára kapcsolok, ahol valami állatos baromság megy, de Louis imádja a természetfilmeket, így muszáj itt hagynom.
Már két óra is elmúlt mikor felfigyelek mély szuszogására. Nem tudom mikor aludhatott el, mert hiába utáltam eddig az állatos dokumentumfilmeket, ez kivételesen tetszett.
YOU ARE READING
Maybe Someday
Fanfiction[szünetel...vagyis befejezetlen és valószínűleg az is marad] ┏━━━━━━━━━━━━┓ 𝐿𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑆𝑡𝑦𝑙𝑖𝑛𝑠𝑜𝑛 𝐹𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 ┗━━━━━━━━━━━━┛ Szerelem. Mindegy, hogy különböző vagy...