ELENA'NIN AĞZINDAN
New Orleans ... Burayı terk etmek gerçekten çok zor olucak ... Ben Elena Gilbert , son Petrova görsel ikizi . Bir görsel ikiz öldüğünde bir diğerine onun gücü aktarılıyor . Yani bende ölümsüzüm ama bir vampir değilim tam 1000 yıldır yaşıyorum. Klaus , Rebekah ve Elijah benim öz kuzenlerim . Jeremy ise benim kardeşim değil ama tıpkı kardeşim gibi . Onunla beraber yaşıyorum , benden iki yaş küçük . Normal bir insan hayatına sahip ama hayaletlerle konuşabiliyor. Annem Ayana Bennet ve teyzem Esther bizleri yarattı . Yani vampirleri ve görsel ikizleri bu nedenle bizi öldürmeye çalıştılar. Ama Klaus tabikide hızlı davrandı ve onları öldürdü , aslında o zamanlar Rebekah ve ben Klaus'a çok kızgındık ama sonunda işin farkına vardık. Benim aslında ölmem lazımdı ama annem hala daha yaşarken beni lânetledi ama bu diğerlerinden farklıydı . Bu bana vampir ömrü veriyordu ve beni bir köken vampir kadar güçlü yapıyordu ancak kan içemiyordum . Annem de teyzem de görüp görebileceğiniz en güçlü cadılardı . Bennet cadıları ... Ama teyzem çok daha güçlüydü , ancak bir gün teyzem Esther doğaya karşı geldi ve vampirleri yarattı . Bu onun sonu oldu ...
Teyzem vampirleri yarattığı ve çok güçlü olduğu için ' köken cadı ' olarak anılıyor . Neyse şimdi dönelim normal hayata . Klaus ve Elijah New Orleans'da bir krallık kurdular . Rebekah ise onlara uyum sağlıyordu . Şimdi ise biz daha normal ( daha doğrusu bu Jeremy içindi ) yaşayalım diye bizi başka bir kasabaya gönderiyorlar . Yaklaşık 8 yıl kadar önce yaşadığım yere Mystic Falls ...
Caroline , Bonnie , Tyler , Matt ... Hepsini özlemiştim . Ve şimdi Elijah'ya sarılıyordum . Ardından kendimi Klaus'un kollarına bıraktım .
Klaus : Orda herhangi birşey olurs- Aslında kendin de halkedebilirsin
Elena : Evet , ama tek sorun şu ki ... Sizi çok özleyeceğim .
Elijah : Biz de sizi çok özleyeceğiz .
Jeremy : Hey Rebekah nerde ?
Klaus : Size ufak bir sürpriz hazırlıyor
Sürprizlerden nefret ederdim !!
Sonunda uçaktan indik ve Rebekah'mın bana verdiği adrese doğru ilerlemeye başladım . Aman Allahım !!!! Burası mü-kem-mel görüp görebileceğiniz en harika evlerden biri ... Hızla kapıyı açtım , daha doğrusu açık olan kapıdan içeri girdim ve bize kocaman gülümsemesiyle bakan Rebekah'yı gördüm .
Rebekah : Evi beğendiniz mi ?
Jeremy : Hey şaka yapıyor olmalısın burası mükemmel !!
Rebekah : Hayır şaka falan değil , peki sen Elena
Elena : Ne diyeceğimi bilmiyorum , çok , çok teşekkürler .
Rebekah : Etki altına alma mükemmel birşey ama şu an gitmem lazım . Sizi sık sık ziyarete gelemem maalesef çünkü burası Anti-köken'lerle dolu
Dedi ve bize sarılıp gitti . Jeremy hızla odasına yani öyle olduğunu tahmin ettiğim odaya gitti . Bende bir kapıyı açtım ve tam benlik birşeyler gördüm ! Bu oda benim odamdı !! Inanılmaz ...
Eve alışmıştık. Bizler için okul kaydı da yaptırmışlardı . Yavaşça arabayı okulun önünde durdurdum . Ve içeri adımımı attım ve arkadaşlarımla kaynaştım. Hepsi de acayip yaratıklar olmuşlardı . Bonnie bir cadı olduğunu söyledi hem de annemin soyundan gelen bir cadı ve de teyzemin . Caroline ise vampirdi . Tyler bir kurtadamdı ve Matt ise insan kalmayı sağlayabilecek tek kişiydi . Umarım burda iyi vakit geçirirdim .
1 HAFTA SONRA
Sinirle koltuğa oturdum ve yanıma Jeremy geldi .
Jeremy : Ne oldu Elena ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...