SPOİLER ALARMI

385 20 5
                                    

Multimedia'da 2.sezon 5. Bölüm yani Yılbaşı bölümünden ufak bir kısmın fotoğrafı var 😄😄 .

Fragman 19 Aralık'ta bölüm ise 21 Aralık'ta geliyor . Zaman giderek kısalıyor ve size bir kaç spoiler vermeliyim diye düşündüm .

ALTIN DEĞERINDE SPOILER 👍😄

---------------------------------------------

1 - Kai yeni sezonda !!!

Evet , hepimiz 6. Sezonun en gıcık ismini bilir. KAİ !! Onu da kendi hikayeme koydum ama Kalıcı olmayacak . En fazla 4 bölümde yer alacak ... Ve daha farklı bir şekilde , farklı biri olarak göreceğiz .

---------------------------------------------

2 - Mikealson ailesinde Yılbaşı ...

Yılbaşı 365 gün içerisinde en favori günümdür ve onlara da normal bir Yılbaşı yaşatacağım merak etmeyin 👍
Onun dışında Mikeal olayı büyüyecek mi ? Size şöyle Söyleyeyim . Bütün sezon bunun üstüne kurulu !!!

---------------------------------------------

3 - Avcılar ...

Avcılar daha çok yedek konu olarak kalacak . Fazla üstünde duracağımı sanmıyorum . Jeremy bir Avcı ve üstüne alması gereken sorumluluklar olacak.

---------------------------------------------

4 - Aşk ilişkileri ...

Biliyorum , hepimiz artık bu olaylardan sıkıldık . Aşk görmek istiyoruz ... Ama siz Mystic Falls'daysanız , aşkı unutun !
Evet tam anlamıyla unutun . 2.sezon kesinlikle bir aşk sezonu olmayacak . Ama bazı yeni dostluklar olacak .
Stelena ( stefan & Caroline ) Evet yeni sezonda bunu göreceğiz. Bamon ( Damon & Bonnie ) ...
Stelena ve Bamon arkadaşlığı var 😄 .
Klaroline ve Delena ise ... Lütfen ama 3. Sezonu bekleyin .

---------------------------------------------

5 - Baş belası Davina ...

Hikayemizin her anlamda cadısı Davina !! Bu 18 yaşındaki ergen Bayaa canınızı sıkacak. Mikeal olayı tamamen ona ait ve eğer 3. Sezona çıkarsa Klaus'un insafına kalmış bir şey demektir.

---------------------------------------------

6 - Hayley ve bebek Mikealson

Evet ... Hayley , Caroline'ın düşmanı Rebekah'nın ise en iyi arkadaşı .
Bu kızı sevmeyebilirsiniz ama o kralımızın çocuğunu karnında taşıyor . Merak etmeyin bu kız gayet iyi biri. Düşman olarak yer almayacak ve bebek Mikealson 2.sezonun son Bölümü'nde Dünya'ya gelecek . Bu Bebeğin gelişiyle bütün her şey değişecek .

---------------------------------------------

7 - Jeremy ve Bonnie ...

Bonnie , kendini her ne kadar istemese de Olayların merkezine koymuş bir cadı . Ve takımdaki tek cadı olduğu için bu ona bir ayrıcalık tanıyor . Yani seçme şansı yok ... Kai ve Bonnie arasında bir Bağlantı olacak ama iyi mi kötü mü Allah bilir.
Jeremy ise , diziye dünyanın en Şanslı çocuğu olarak girdi ama öldü bir de geri döndü . Yanlız geri Döndüğünde her şey eskisi gibi olmayacak . Bir Avcı ...
Bir cadı ve bir Avcı birlikte olabilir mi ? Işte bunu yeni sezonda öğreneceğiz.

---------------------------------------------

8 - Elena ve büyük sürpriz ...

Bu sezon Elena'nın Peşine takılmış bir psikopatımız var . Bunun kim olacağı ise ... Sır . Ama işler büyüyecek ve en sonunda olaya Rebekah ve Damon el atacak . Fakat dediğim gibi psikopat . En büyük kural şu ki ; Psikopatlar ölemez .

---------------------------------------------

9 - Tyler ve zavallı Caroline ...

Bizim sarışın prensesimiz ve Klaus çok da güçlü olmasa da aralarında bir sevgi var ve çıkmıyorlar ama birbirlerini gerçekten seviyorlar. Tyler ise 1.sezonda sessiz sedasız ortalardan kayboldu .
Tyler geri Dönüyor !!!
Peki Caroline , Tyler'ı görünce ne yapacak ??
Klaus Tyler'ın geri döndüğünü ve Caroline'ı hala daha sevdiğini öğrendiğinde evinde oturup iyi bir baba mı olacak ? Yoksa sevdiği kızın arkasında mı duracak ?
En son sonunda Caroline da kendini bir aşk üçgeni içinde buluyor.

---------------------------------------------

10 - Salvatore kardeşler ...

Bizim Stefan'ımız sevgilisi Lexi ile sorunlar yaşıyor. Ve sonunda anlıyor ki o Lexi'yi değil en başından beri Elena'yı seviyor !! Elena !! Peki Elena ne yapacak ??
Elena 2. Sezonda Salvatore kardeşlerden büyük bir ihanete uğrayacak ... En sonunda Mikeal olayında Damon'ın da parmağı olduğunu anlayan Elena ve Damon arasında ne mi olacak ?? Tek kelime .

YUMRUK YUMRUĞA !!

Elena ailesine çok değer veriyor ve eğer Damon onun ailesini yıkmaya çalışırsa sonuçları kesinlikle kötü olacak ...

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin