27.Bölüm ~~ Yılbaşı Özel ~~

526 25 1
                                    

NEW ORLEANS

New Orleans , bütün güzelliğine bürünmüş Yılbaşı gecesine hazır bekliyordu . Sanatın hakim olduğu bu güzel şehir " mutlu yıllar " yazıları ile süslenmişti ... Köken ailesi ise saraylarında oturuyor ve Yeni yılın nasıl olmasını istediklerini söylüyorlardı ... Rebekah , Klaus , Elijah ve Hayley salonda oturmuş . Gülüşüyorlardı .

Rebekah : Hayley senin beyaz elbisen odanda asılı . Bu akşam çok güzel olacak .

Hayley : Evet ... Bu inanılmaz .

Klaus : Hadi ama Yılbaşı olayı çok saçma.

Rebekah : Hayır değil ve-

Rebekah , kırmızı Noel şapkalarından bir tanesini aldı ve Klaus'un kafasına geçirdi. ( Multimedia'da fotoğrafların arasında var . )

Elijah : Çok yakıştı .

Hayley gülümsemesini engellemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı . Herkese bağıran şeytan Klaus'u da Noel şapkasıyla görmüştü ya ...

Klaus : Kimleri çağırdın Bekah ?

Elijah : Lafını kesiyorum ama Marcel Davina ile iş birliği yaptığı için benden özür diledi.

Klaus : Affetmem .

Klaus fazlasıyla sinirliydi . O herkes Tarafından ihanete uğramıştı ama kendi oğlu bildiği kişi tarafından ihanete uğramak bambaşkaydı .

Rebekah : Hadi başka şeylerden konuşalım .

Hayley : Pekala.

Rebekah : Bu yıl harika olacak .

Hayley : Umarım sizin şu müthiş nazik babanızdan da kurtuluruz .

Rebekah : Klaus onu öldürmeden asla rahat etmez .

Klaus : Evet kesinlikle etmem .

Elijah : Bunu Akmeşe kazığı olmadan nasıl yapmayı planlıyorsunuz ?

Klaus : Unutuyorsun Abi ...

Rebekah da Klaus'un sesi gibi onunla aynı anda konuşmaya başladı .

Rebekah / Klaus : Benim hep bir planım vardır .

😄😄 ikisi bakıştılar ve herkes gülmeye başladı .

Hayley : Ahhhh ...

Elijah : Ne oldu ? Iyi misin ?

Hayley : Bebek çok huysuz .

Klaus : Kimin oğlu

Hayley : O erkek değil kız olacak . Bir tane Klaus bu dünya için yeterli .

O sırada Klaus'un telefonu çaldı. Arayanın kim olduğunu gördüğünde istemsiz olarak gülümsedi ve odasına çıktı .

Klaus : Sanırım beni çok özledin .

Caroline : Hayır !! Aslında... Sadece sesini duymak istedim .

Klaus : Ama ben seni özledim .

Klaus , bunu aşağıda Hayley'nin olduğunu bilerek Care'e söylüyordu. Kalbinde hafif bir Pişmanlık duygusu oluşsa da ... Anında yerini Caroline'ın melodi gibi gelen sesine bıraktı.

Klaus : Yeni yılımı seninle geçirmek istiyorum prenses .

Caroline'ın vereceği cevabı heyecanla bekliyordu.

Caroline : O halde yaptığımız partiye sende gelmelisin .

Klaus : Rebekah da bir parti düzenliyor.

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin