21.Bölüm

553 25 1
                                    

Multimedia'da Caroline var. 😘😘

CAROLINE'IN AĞZINDAN

Sabah uyandığımda Bonnie ve Elena giyinmiş kahvaltı ediyorlardı .

Caroline : Size çok önemli bir haberim var.

Elena : Sana da günaydın ...

Caroline : Burdan çıkmanın yolunu biliyorum !!

Elena öksürmeye başladı . Bonnie ise meraklı gözlerle bana bakıyordu .

Bonnie : Neymiş o ?

Caroline : Bir rüya gördüm .

Elena : Sadece bir rüya ...

Bonnie : Sen anlatmaya devam et .

Caroline : Rüyamda Bonnie'nin büyük annesi Shelia teyze bana burdan çıkmanın yolunu söylüyordu. Bonnie'nin zihnine girmekte zorlandığı için beni seçmiş .

Elena : Tamam bu iş giderek garipleşiyor .

Elena'nın Yanındaki sandaliyeye oturdum , ağzıma biraz ekmek ve zeytin atıp anlatmaya devam ettim.

Caroline : Öncelikle güçlü bir cadıya ihtiyacımız var . Rüyamda Elena'nın annesi bize yardım ediyordu .

Elena : Annem ?! O ölse de benim kurtulmama yardım etmez .

Bonnie : Eeee sonra ?

Caroline : Öncelikle Bonnie ve Aya- güçlü cadı , bizim üçümüzün kanlarını kutsuyordunuz . Nedeni ise eğer bizi buraya bizim kanlarımız getirdiyse yine bizim kanlarımız götürür .

Bonnie : Bir dakika Silas bizim sayemizde şu anda dünyada dolaşıyor ve bu kadar güce sahip değil mi ?

Elena : O zaman ... Eğer biz Dünya'ya dönersek Silas ölür.

Bonnie : Bir Taşla iki kuş.

Caroline : Daha sonra biz kutsanan kanları içeceğiz , cadı sırayla bizi öldürecek ve Gözlerimizi diğer dünya da açacağız .

Bonnie : Tamam ... Sanırım artık nasıl kurtulacağımızı biliyoruz .

Elena : Hayır ! Annemi buraya getiremeyiz .

Caroline : Elena , elimizde buradan kurtulmak için bir fırsat var.

Elena : Annemi çağıramayız . Bizi öldürür .

Ayana : Seni öldürmek 1600 yıllık hayatım boyunca aklımın ucundan bile geçmedi .

Elena : Anne ?

Ben de şok olmuştum .

Ayana : Şaşkınlığınızı anlayabiliyorum . Ama bana inanın ben öldüğümden beri burdayım . Esther gelmedi . Asla ama asla sizi öldürmeye de çalışmam. Ve eğer burdan kurtulmak isteseydim Çoktan gitmiş olurdum. Size yardım edeceğim.

Elena : Sana güvenmiyorum .

Ayana : Neden ?

Elena : Şu an seni öldürmemem için bir neden söyle .

Ayana : Çünkü burdan çıkmak için gerekli büyüyü ben yapacağım.

Elena : O halde çabuk yap .

Ayana : Seni hep Klaus'a benzetirdim. Bu da benim kanıtım . Ikiniz de insanları belli Başlı işleri yapmak için kullanıyorsunuz.

Elena : Bu kadar konuşma yeter . Büyüyü yapacak mısın ?

Ayana : Zamana ihtiyaç var , hem Bonnie için hem benim için .

Bonnie : Evet , yaklaşık 1-2 gün .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin