17.Bölüm

647 35 2
                                    

CAROLINE'IN AĞZINDAN

Acayip bir baş ağrısı ve saçma sapan bir alarm sesi ile uyandım . Telefonu elime aldığımda ise mesaj geldiğini gördüm . Gönderen gizli idi . Açtığımda ise yarı şok , yarı mutluluk karışımı birşey hissettim .

" Arkadaşın Bonnie'yi bulmak istiyor musun ? Elena'yı da al ve bu adrese gel . "

Adres ise ikinci gönderilen mesajdaydı . Şaşkınlık beni yiyip bitiriyordu ama Elena'ya haber vermeden önce biraz araştırma yapmam lazımdı . Üstümü değiştirdim , 4 paket kan içtim . Ne yapıyım çok acıkmıştım . Arabaya bindim ve Bonnie'nin evine sürmeye başladım . Geldiğimde ise ev tıpkı yeni gibi karşımda dikiliyordu . Üzerimdeki şaşkınlık ve korkuyu atmak için sirkelendim , yavaş adımlarla içeri girdim . Masada yemek vardı !! Efendim ?! Yok canım yanlış gördüm heralde ben ... Ama hayır mis gibi kokan yemekler vardı . Bir de not buldum üzerinde .

" Buraya geleceğini adım gibi biliyordum , ama sanırım arkadaşını yanında getirmeyi unutmuşsun . "

Neydi bu böyle ?! Notu yırtıp attım ve hızla Bonnie'nin odasına girdim . Ama yatağının üzerinde kağıtlar vardı . Aldım ve okumaya başladım .

" Silas bana hükmediyor , kim bilir size neler yaptı . Bu kağıtları kim buldu bilmiyorum ama ben yaşıyorum . Silas'ı da başkası serbest bıraktı . Beni depo'da tutuyor ama nasıl adresi yazacağımı bilmiyorum . Çünkü hangi depo olduğunu bilmiyorum . Lütfen yardım edin ... Kötü birşeyler peşinde ... Bu kağıtları kendi evime son kalan gücümle gönderiyorum . Silas benim güçlerimi kendine çekiyor . Yakında öleceğim , lütfen yardım !! Ve Silas bu kağıtları göremez . Bu nedenle kim bunu bulduysa " Elena Mikealson " ya da " Kol Mikealson " adlı kişilere versin ... - Bonnie ... "

Aklım almıyordu , tıpkı bir yapboz gibiydi . Parçaları birleştirmeye çalışıyordum . Sonunda bulmuştum Bonnie günlük tutmazdı ki ! Sürekli günlük tutmanın ne kadar gereksiz ve saçma olduğunu söylerdi . Hem Bonnie hayattaysa bizim gördüğümüz Silas'tı . Buraya kadar herşey tamam ama burdan sonrası sıkıntı ! O zaman Silas'ı kim serbest bıraktı ki ... Tek sorun bu . Neyse bunları düşünecek zaman yoktu. Bonnie ölüyordu ve bizim onu kurtarmamız lazımdı . Kağıtları yanıma aldım ve Arabayla Elena'nın evine doğru sürmeye başladım ama sonradan aklıma geldi . O New Orleans'taydı ! Lanet olasıca !! Direksiyonu hızlı hareketlerle ters çevirdim ve New Orleans'a sürmeye başladım .

Kapının önünde durdum , çok hızlı kullandığım için fazlasıyla erken gelmiştim . Umarım bana deli muamelesi yapmazlar.

ELENA'NIN AĞZINDAN

Yemeği yedik , odama çekildim . Ama ben girer girmez biri daha girdi .

Elena : Caroline , beni korkuttun ...

Caroline : Çok önemli şeyler oldu. Bonnie ölmedi !!

Yarım saattir onu dinliyorum sanırım kız kafayı yedi ama dedikleri biraz da mantıklıydı . En sonunda dayanamadım ve patlıyıverdim .

Elena : Care , Bonnie öldü !! Bu saçmalık !

Caroline : Sen Bonnie'nin bize ihanet ettiğine gerçekten inanıyor musun ? Ya da daha kolay bir soru ... Bonnie'yi hiç günlük tutarken gördün mü ?

Elena : Hayır ... Ama kim o zaman ? Ayrıca Bonnie'nin ölü bedenini gördüm !!

Caroline : O Silas'tı .

Elena : O zaman Silas'ı kim bıraktı ?!

Kafayı yiyecektim şimdi .

Elena : Ne yapmamız gerekiyor .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin