18.Bölüm

620 30 4
                                    

DAMON'IN AĞZINDAN

Bataklığa gelmiştik , Klaus'un cadısı sayesinde içeri girebiliyorduk . Ama girmez olaydık . Karşımızda baygın halde duran Elena , Caroline ve Bonnie vardı . Silas ise elinde bir Bıçakla bekliyordu.

Silas : Merak etmeyin , bu bıçak Büyülü yani onları bıçakladığım zaman her türlü ölürler .😊Elena'nın durumunu da biliyorum yani ' altınkavak ' ağacı olayını da bu nedenle onun bıçağını altınkavak tozuna karıştırdım . Her türlü onlar sadece birer ölü .

Ileri gitmeye çalışıyorduk ama sadece çalışıyorduk . Tek yaptığımız olduğunuz yerde durmak ve olanları izlemekti .
Silas bıçağı aldı ve Bonnie'nin boynunu kesti . Elijah her an savaşabilmek gibi duruyordu , Klaus ise ağzı açık izliyordu . Rebekah'nın ise boğazı yırtılmıştı nerdeyse bağırmaktan.
Silas ikinciyi aldı ve Caroline'ın yanına geldi , Klaus bir adım Öne çıktı . Elijah ise Klaus'un kolunu tuttu .

Klaus : HAYIR !!!

Silas Caroline'ın boynunu kesti . Sıra Elena'ya gelmişti , yavaşça gözlerini araladı ve etrafına bakındı . Caroline ve Bonnie'yi gördüğünde gözleri dolmuştu . Silas ise arkası dönük bir şekilde Bıçakla uğraşıyordu . Elena ipleri kopardı , ona çaktırmadan bize doğru yürüyordu.

Silas : Sevgili Elena , sende biliyorsun ki kılını bile kıpırdatamazsın .

Elena : Sende beni öldüremeyeceğini biliyorsun değil mi ?

Silas : Altınkavak ağacı koleksiyonum var . Şimdi lütfen zorluk Çıkarma .

Elena : Hiç sanmıyorum.

Elena bir anda Silas'a doğru atladı ama hızla yere yapıştı .

Damon : Elena

Elijah : Iyi misin ??

Silas : Sana zorluk Çıkarma dedim .

Silas bıçağı aldı ve Elena'nın boynuna sapladı ... Herşey çok hızlı olmuştu. Silas Elena'nın boynunu keser kesmez kaybolmuştu , orası ise alevler içindeydi . Rebekah ise oraya gitmek için çırpınıyordu , belinden tuttum ve geri çektim. Birden Rebekah kucağıma düşüverdi , Elijah onu benden aldı ve yürümeye başladı . Şoka girmiş gibiydi . O anda hiç görmediğim bir şey gördüm . Klaus'un Gözyaşı , hızla arkasını döndü ve yürümeye başladı ben ise yere çökmüş alevleri izliyordum .

Eve gittiğimde kimse yoktu. Ne gördüysem fırlattım , ben onu çok sevmiştim . Bir anda bağırmaya başladım .

Damon : Ne yapacağımı bilmiyorum ... Sen yokken etraf o kadar sessiz ki Elena ... Sana hiç iyi birşey yapamadım , ve nasıl olduğunu bilmediğim şekilde bıraktın beni . Halbuki sana sarılamamıştım bile , en çok da ne üzüyor biliyor musun ? Seninle küs ölmek , karşında ölümünü izlemek ama hiçbir şey yapamamak ... Ne yapacağım ben şimdi ??

Bardakları da duvara fırlattım. Ve kendimi yere attım . Cam kırıkları batıyordu ama eminim o bundan daha çok acı çekmiştir .

REBEKAH'NIN AĞZINDAN

Elena : Rebekah

Rebekah : Elena , sen ölüsün burda olmaman gerekiyor .

Elena : Biliyorum , sana rüyanda da olsa son kez ulaşmak istedim . Sizleri bıraktığım için üzgünüm . Silas daha önce hiç olmadığı kadar güçlü , yeni ve çok eski büyüler Peşinde . Lütfen Diğerlerini uyar ve dikkatli olun.

Rebekah : Peki , seni seviyorum Elena . Ve seni çok özledim .

Elena : Ben de seni Rebekah ama dediklerimi unutma ve arkanı Koru .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin