ELENA'NIN AĞZINDAN
Multimedia'da Elena'nın kıyafetleri var .
Hızla Alaric'i Damon'ın üzerinden fırlattım .
Elena : Bir de bana dikkatli ol dersin . Şu haline bir bak !
Damon : Haklısın ama Alaric nerde ?
Elena : En son 3 metre uzaktaki duvardaydı ama şu an kaçtığına eminim .
Damon : Teşekkürler . Ilk defa bir kız benim hayatımı kurtarıyor , buna alışmalıyım .
Elena : Benim alışmama gerek yok . Sanırım bundan sonra ben seni koruyacağım. Tamam işte bu garipti .
Damon : Sen Bonnie'yi ne yaptın ?
Elena : Yaklaşık 1 dakika önce ölüyordum ve Bonnie'yi mi soruyorsun ?
Damon : Farkındaysan Silas'ı diriltirse hepimiz sıçarız .
Elena : Evde oturuyordu o an içime kötü bir his doldu seni merak ettiğim için buraya geldim . Iyi ki de gelmişim.
Damon : Şu an Bonnie'nin büyüyü yapmadığını nerden bileceğiz .
Elena : Ellerini ver.
Itiraz etmeden ellerini verdi. Bonnie'nin yanını düşündüm ve anında ordaydık .
Damon : Vay be bu şey gerçekten çok harikaymış.
Ona gülümsedim ama Bonnie'ye baktığımızda suratımı inanılmaz bir ifade kapladı ve kapıdan çıkan Marcel de tiksintiyle Bonnie'ye bakıp gitti .
CAROLİNE'IN AĞZINDAN
Gözümü Klaus'un yatağında açtım.
Caroline : Nerde Bonnie ? Ayrıca bana ne yaptın ?
Klaus : Ilk olarak bir rahatla ... Sakin ol , sana birşey yaptığım falan yok . Sadece boynunu kırdım ve Marcel Bonnie'yi öldürmeye gitti. Eğer Silas serbest kalsaydı hepimiz ölürdük.
Caroline : Ben gidiyorum ve şunu bil bir daha da gelmeyi düşünmüyorum !!!
~~~ 4 saat sonra ~~~
Salvatore Malikanesine gelmiştim . Eve girerken Marcel ile çarpıştım !! Hayır. Lütfen geç kalmış olmayayım .
ELENA'NIN AĞZINDAN
Bonnie'nin cansız bedeni önümüzde yatıyordu . Kalbi atmıyordu , geç kalmıştık ! Bu sefer yetişememiştik ... Caroline'da içeri girdi . Yetti artık !! Ns bu böyle .. Ben onun ölmesini istemiyorum ki ... Cansız bedeninin yanına oturdum .
Elena : Bonnie !!! Hayır !!! Olamaz ... Olamaz ...
Caroline : Aman Tanrım !!! Nasıl oldu bu
Elena : Ben ... Bilmiyorum ... Marcel vardı burda ve - Marcel yaptı . İşte şimdi bittin Marcel ...
Hemen gücümü kullanarak New Orleans'ı düşündüm . Ama o araba ile geleceği için saatlerce beklemem gerekiyordu . Ama emirsiz iş yapılmazdı burda hızla Klaus'un odasına yürüdüm . Kapıyı kıracak gibi açtım ve odaya girdim. Resim yapıyordu ...
Klaus : Bende seni özledim Elena , nedir bu sinir ?
Paketi bıraktı ve yanıma geldi. Suratına öyle bir tokat attım ki size yemin ederim kıpkırmızı oldu !!! O an sırtımı duvarda hissettim . Beni boynumdan tutuyordu , hızla yer değiştirdim . Onu boynundan tutmaya başladım ama bana karşı direnmiyordu. Ellerimi çektim ve sulu gözlerimle konuşmaya başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...