3.Bölüm

1.2K 69 4
                                    

CAROLİNE'IN AĞZINDAN

Bonnie : Elena'yı bulmamız lazım , cadıların ne dedikleri umrumda değil !!

Caroline : Haklısın , gidip şu Salvatoreler ile bir de ben konuşayım .

Dedim ve evden çıktım . Bonnie kökenlerden yardım istememekte inat ediyordu . Bizde her yeri deli gibi aramaya başlamıştık . Eve geldim ve zile basmadan direk içeri daldım .

Caroline : Stefan !! Hadi ama bana bunun bir şaka olduğunu söyle lütfen !!! Sen , gerçek olamazsın

Dedim ve boynuna atladım . En yakın arkadaşımdı Stefan benim tabii görgüsüz Damon'ı saymazsak !!

Damon : Hoşgeldin sarı kafa , seni yeniden görmek berbat ! umarım kötüsündür .

Caroline : Buraya Elena için geldim , lütfen Stefan bana sizin onu kaçırmadığınızı söyle .

Stefan : Ben kimseyi kaçırmadım .

Caroline : Bu harika !! O zaman bize Elena'yı bulmamızda yardım edersin ama dur bi dakka sen Elena'yı tanıyor musun ?

Stefan : Şu meşhur kökenlerin kuzeni mi ? Onu tanımayan mı var , sadece yüzünü hiç görmedim .

Caroline : Sana güveniyorum ama şu anda gitmem lazım , görüşürüz .

Hızla evden çıktım . Stefan'ı görmek mükemmel birşeydi , ama şu an tek sorun Elena'yı bulmaktı . O ölürse diğerleri de , biz de ölürdük !!!!!!!!!!!!

BONNİE'NİN AĞZINDAN

Eve girdim ve büyü kitabını çıkardım. O benim arkadaşım'dı beni öldürmesi gerekiyordu ama yapmamıştı . Bunu ona borçluydum.

Bonnie: Phesimatos signum las exveras

Phesimatos signum las exveras

Alihsya !!!! Ahhhhh

Esther : Sana onlara yardım etmeni söylemedik !!

Ayana : Ya da onları korumanı !!!

Esther : Kardeşim , sanırım işimizi kendimiz halletmeliyiz !!

Bonnie : Ne hayır !!!!

( Ayana ve Estherin ruhu bir büyü yapmaya başlar ve geri dönerler )

Esther : Artık özgürsün Bonnie , bizim döndüğümüzü istediğine söyle !! Bizim işimiz onlarla

( Evden çıkarlar )

Şimdi ne yapıcam ben ?! Onlar geri döndü ! geri döndü ! Jeremy'yi aramam lazımdı. Ama hayır , onun yanına gitmem lazımdı.

Arabaya bindim ve onun evine doğru sürmeye başladım. Bahçede oturuyordu .

Bonnie : Jeremy !!

Jeremy : Ne oldu ??

Bonnie : Esther ve Ayana geri döndüler !

Jeremy : Nasıl ?

Bonnie : Üzgünüm ama engellemek için yapabileceğim hiçbirşey yok !!Bu sefer Klaus'a haber vermeliyiz .

Jeremy : Elijah'yı arayalım . O birşey bulur , her zaman bulur !!!

KLAUS'UN AĞZINDAN

Elijah : Annemiz ve teyzemiz geri döndü !!

Klaus : Nasıl , kim söyledi !!

Elijah : Jeremy aradı , Bonnie de ordaymış , ama artık onu bırakmışlar. Bizi öldürmek için geri geliyorlar !!

Klaus : Ben öldürmekten bıktım , bunlar ölmekten bıkmadılar !!!

Rebekah : Bu sefer arkalarında bir ' cadı sürtük meclisi ' ile geliyorlar !

Klaus : Umrumda değil , Hatırladın mı ? Ben Klaus'um , şeytanın oğlu !! Ben ölmem , öldürürüm !!!

Ikisi de hızla gözden kayboldu. Annemiz ve bizi istiyorsa buraya gelirdi bu nedenle hiçbir yere gitmemize gerek yoktu . Eğer onların cadıları varsa , benim de var !!!!

Klaus : Marcel !!!!!

Marcel : Efendim Klaus

Klaus : Git ve kaç tane cadımız olduğunu , kaç tane melezimiz olduğunu , kaç tane vampirimiz ve kurtadamımız olduğunu say !!

Marcel : Neden ?

Klaus : Savaşıcaz !

Marcel de gözden kayboldu. O benim baş yardımcımdı , aynı zamanda da benim elimde büyümüştü . Bir anda yanıma geldi .

Marcel :

129 tane vampir

37 tane cadı

86 tane kurtadam

52 tane melez

Yani savaşmak için 304 tane insan var .

Klaus : Pekala git ve onları bir araya topla , her an için savaşa hazır olsunlar .

Marcel : Neden savaş ?

Klaus : Annemiz geri döndü de ondan

Marcel : 37 tane cadının yeteceğini pek sanmam , gidip biraz daha bulayım .

Gözümden kayboldu. Nedir bu telaş anlamıyordum ? Gerçi ben hariç herkes telaşlı !! Ama beni öldüremezler , son akmeşe kazığı geçen gün elime ulaştı. Bende parçalara ayırıp yaktım ! Şu saçma cadı şeyleri ile de öldüremezler ki zaten !! O yüzden rahat davranmak en iyisi .

DAMON'IN AĞZIDAN

Damon : Kardeşim , bizim Elena'yı ziyarete gidiyorum . Bu arada şu insan yemeklerinden de alalım . Ölür falan .

Eline tepsiyi aldı ve bodrum katına doğru yürümeye başladık. Açtığımızda ise yerde baygınlık bir şekilde yatıyordu . Karnına bir tekme atmamla uyandı .

Damon : Günaydın

Elena : Ahhhhhh Hayvan !!!

Damon : Iltifatlar için Saol . Şimdi ye bakıyım şu yemekleri . Ölmeni istemeyiz , yani 2 gün falan sonra zaten ben seni öldürecem.

Elena : Siz 2 aptal mı beni öldüreceksiniz ?? Hadi ama güldürmeyin beni , eğer bana birşey olursa Klaus buraya gelir !

Stefan : Bizde onu istiyoruz zaten

Damon : İşte güzelim bunun adına , intikam deniyor .

Elimi bacağına bastırdım . Kırılma sesi geldikten sonra bıraktım .

Elena : Ahhhhhhhh

Gözünden bir damla yaş geldi .

Elena : Bırakın beni gideyim , size çok önemli birşey söyleyeceğim ...

Damon : Nedir o ??

Elena : Eğer Klaus ölürse siz de ölürsünüz ben de ölürüm. Bütün vampirler kökenlere bağlıdır , bir köken öldüğünde dönüştürdüğü herkes de onunla birlikte ölür. Benim hayatım da ona bağlı.

Damon : NE ???

Stefan : Hey hey ! Burdan kurtulmak için yapıyorsan yanılıyorsun .

Elena : Peki , öldürün o zaman beni , ama birkaç saat içinde kendiniz de öleceğinizi unutmayın ! Belki de birkaç saat bile sürmez .

Ordan çıktım . Bu imkansız !! Tamam şunu anladım ki hiçbir zaman biz önde olamayız ! Sürekli onlar önde !! Sürekli !

* Yorum , yorum , yorum

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin