10.Bölüm

879 45 1
                                    

BONNİE'NİN AĞZINDAN

Dünden beri yaptığımdan pişmanlık duyuyordum ! Ne kadar berbat biriydim ben böyle ... En yakın arkadaşımı zehirledim ! 2 gündür Elena için cadı arıyoruz ama Mystic Falls'da ki hiçbir cadı bize yardım etmiyor !!! En son bizde New Orleans'a gelmeye karar verdik ve işte burdayız . Davina Claire adlı Big cadı bize yardım edeceğini söylemişti , şu an ise Elena'nın yanındaydık . Yatakta baygınlık halde yatıyordu , ten rengi solmuş ve bembeyaz olmuştu . Ölü gibiydi . Bu manzaraya daha fazla dayanamadım ve dışarı çıktım . Elijah ve Klaus da dışarıdaydı , içeri de ise Davina , Rebekah ve Caroline vardı .

Yarım saat sonra Davina yanımıza geldi .

Davina : Bitti , büyü bozuldu ama çok yorgun . Yaklaşık 2-3 saat bu şekilde uyur ve Klaus tam olarak eski haline gelebilmesi için senin kanına ihtiyacı var.

Klaus vampir hızıyla odaya gitti. Ben ise kendime geldim ve yavaşça odaya girdim . Klaus ise tam ben girerken odadan çıkıyordu .

ELENA'NIN AĞZINDAN

Uyandığımda , Klaus dışarı çıkıyor , Bonnie içeri giriyor. Başımda ise Caroline ve Rebekah duruyordu. Gözümü açtığımı görür görmez Caroline kocaman bir çığlık atarak üzerime atladı . Sonra ben daha toparlanamadan Rebekah geldi .

Rebekah : O kadar çok korktum ki !!

Elena : Hey ben iyiyim .

Bonnie ise odanın köşesinde çok gerilmiş bir şekilde duruyordu . Gözleri dolmuştu , üzgündü ve bence üzgün olmayı hak ediyordu. Yavaşça yanıma geldi .

Bonnie : Özür dilerim .

Elena : Seni affedebileceğimden emin değilim .

Bonnie : Böyle birşey beklemiyorum zaten .

Elena : Efendim ?

Bonnie : Ayana ve Esther olayı da dahil , başınıza çok şey açtım . Benden bu kadar , gidiyorum .

Elena : Bonnie bak , gitmeni gerektirecek hiçbirşey yapmadın . Mystic Falls senin evin .

Bonnie : Hayır Elena gerçekten , son yaptığım şey ... Bardağı taşıran son damla oldu . Artık sizi daha fazla üzmek istemiyorum.

Caroline : Peki ya ben ?

Bonnie : Lütfen ... İtalya'ya gidiyorum Caroline . Annemin evine .

Gözleri dolmuştu .

Bonnie : Pekala sizi seviyorum.

Caroline : Ben de seni.

Ikisi sarıldılar . Sonra bana döndü ama hemen kapıya yöneldi .

Bonnie : Hemen şimdi gidiyorum .

Hızla kalktım ve ona sarıldım . Gitmesini istemiyordum , onu çok seviyordum Kahretsin o benim en iyi arkadaşım !!! Gözümden yaşlar süzülmeye başladı , en son cesaretimi topladım ve konuşmaya başladım.

Elena : Gitme ... Lütfen ...

Bonnie : Hey , ağlama . Seni ne durumlara soktum farkında mısın ? Az daha seni öldürüyordum . Ben size kötülükten başka birşey getirmedim . Ben gitmek zorundayım . Kendine dikkat et .

Kafamı salladım , son kez ona sıkıca sarıldım ve kapıdan gitmesini izledim . Caroline da ağlıyordu , hızla yanına gittim ve ona sarıldım . Kahretsin ! Benim yüzümden giden bir kişi daha !!! Jeremy , Bonnie ... Insanlara kötülükten başka birşey getirmiyorum ben .

~~~~~~~~

Elena : Damon'ı görmem gerek !

Caroline : Yanına git !

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin