4.Bölüm

1.4K 64 2
                                    

( Multimedia'da baloda giydikleri kıyafetler var )

CAROLİNE'IN AĞZINDAN

Elena'ların evinde oturmuş bekliyorDUK !! Jeremy en sonunda dayanamadı ve Klaus , Rebekah , Elijah'yı çağırdı. Elijah gayet ciddi bir adamdı . O buraya gelir gelmez kasvetli bir hava oluşuyordu . Rebekah ise Angelina Jolie'yi kıskandıracak kadar güzel diyebilirim. Ancak o da çok fazla somurtuyor ve Elijah'nın aksine fazla sabırsız . Klaus ise hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkek !!! O kadar kusursuz biri ki ! Çok tatlı , harika bir İngiliz aksanı var . Gerçi diğerlerinin de var ama onun ki o kadar tatlı ki. O sırada kapının açılma sesi ile hepimiz oraya döndük .

Elena : Sizi ne kadar özlediğim hakkında bir fikriniz olamaz !!!

Caroline : Gel buraya !!!

Bonnie : Elena ! Nasıl oldu da çıktın ?

Elena : Onlara ben ölürsem onların da öleceğini anlattım ve serbest bıraktılar.

Jeremy : Seni çok özledim .

Rebekah : Iyisin değil mi ??

Elena : Evet ama siz neden burdasınız ?

Klaus : Ayana ve Esther geri döndü çünkü !!! Bir insan ölüyken bile bu kadar rahatsız edici olabilir mi ??

Elena : Alıştım artık bunlara . Plan nedir ?

Klaus : 304 kişilik bir ordum var .

Elena : Eee daha ne bekliyorsun ?

Elijah : Annemiz kolay kolay ayağımıza gelmeyecektir . Şimdi ise Salvatore'lara gidiyoruz.

ELENA'NIN AĞZINDAN

Yarım saattir şu 2 salağa olayı anlatıyoruz . En sonunda anladılar ya !!!

Klaus : Annemi ve teyzemi öldürmek istiyorum .

Damon : Ben sizinle birlikteyim .

Stefan : Ben de varım .

Elena : Peki ama ne zaman olucak ?

Elijah : Bence baloda olabilir .

Caroline : Lütfen , bu baloyu mahvetmesek !!

Rebekah : Kusura bakma Barbie ama hızlı olmamız lazım !!

Bonnie : Peki , ben eve gidiyorum . Büyü kitabında yeni büyüler araştırıcam .

Jeremy : Bende senle geliyorum .

Elijah : Bekleyin de planı konuşalım

Caroline : Hala daha kıyafetim yok !!! Ne yapıcam ben şimdi !!!

O sırada Klaus'un gözünde bir ışık gördüm . Kim bilir neler planlıyor ??

Rebekah : Her neyse ...

Klaus : Önce Bonnie ile başlıyoruz , Bonnie sen Ayana ve Esther'i konuşmak için boş bir odaya çekiceksin. Odaya girer girmez de telefondan Rebekah'ya mesaj atıcaksın . Benim arkadaşım Davina ise sizi o odaya kilitliyicek , tabii odada seni kolayca öldürebilecekleri için Damon , Stefan ve diğer bir cadı arkadaşım Celeste'de seninle birlikte o odada olacak . Daha sonradan odaya 20 tane kadar melez yollayacağım ve o ikisinin işini bitirecekler. Siz bunlarla uğraşırken , Rebekah , Elena , Caroline , ve Elijah benim ordum ile birlikte onların yanlarında getirdiklerini öldürecekler . Ben ise elimde şarabımla zaferimi kutlayacağım ve krallığıma geri döneceğim.

Bonnie : Bence olur , hadi jer gidelim.

Dediler ve evden çıktılar . Caroline ise ufak çaplı bir cırlamayla konuşmaya başladı .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin