22.Bölüm - Sezon Finali

511 31 3
                                    

KLAUS'UN AĞZINDAN

Aşağıya indiğimde yine bağırış sesleri geliyordu . Zaten bir gün bile güzel geçmezki ...

Klaus : Yine ne oluyor ?!

Rebekah : Sophie ve Qetsiyah ile gittiğimizde ...

Klaus : Ne ?

Rebekah : Silas'ın ölü bedenini bulduk .

Elijah : Bu imkansız ... Silas ancak Elena , Caroline ve Bonnie geri dönerse ölür .

Klaus : Belki de geri dönmüşlerdir ...

Rebekah : Bende bilmiyorum . Boşuna sevinmek de istemiyorum ama Qetsiyah da öyle söyledi. Eğer onlar geri dönmezlerse Silas'ın ölmesi kadar imkansız bir şey yok .

Elijah : Bu konu ile bizzat kendim ilgileneceğim .

Klaus : Elijah biraz gelebilir misin ?

Odama çıktık.

Klaus : Bildiğin gibi Rebekah'nın da boşuna heveslenip sonra üzülmesini istemem. Git ve şu Elena mevzusu ile ilgilen .

ELENA'NIN AĞZINDAN

Gözlerimi öldüğümüz bataklıkta açtım .

Bonnie : Biz şu an hayattayız.

Elena : Bu günü göreceğimi asla beklemezdim .

Caroline : Hadi ama !! Biraz neşelenin . Elena senin şu süper yer atlama şeysinden yapsana .

Elena : Olur ama Bonnie ?

Bonnie : Siz gidin , evimi görmem lazım .

Elena : Pekala .

Caroline'ın ellerini tuttum ve Klaus'un sarayını düşündüm .

Ordaydık . Burayı ne kadar özlediğim hakkında bir fikrim yoktu . Rebekah kendi odasından çıktı. Merdivenlerden indiğinde bizi fark etti. Gözlerini kapattı açtı yine bizi gördü . Aynı şeyi 6 kere falan yaptı. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım .

Rebekah : Birisi bana bunun bir şaka olduğunu söylesin ...

Elena : Hayır , gayet de gerçeğim .

Bana sımsıkı sarıldı ve bir çığlık attı. Bununla birlikte aşağı inen Klaus ve Elijah şaşkınlıktan konuşamıyorlardı .

Elijah : Elena ...

Hızla geldi ve bana sarıldı .

Klaus : Nasıl geri geldin ?

Yanıma baktım ama Caroline yoktu. Belki de Klaus ile özel ve yanlız konuşmak isterdi . Koltuğa geçtim .

Elena : Diğer tarafta annemi gördüm .. Bizi buraya kanlarımıza bir büyü yaptı ve o şekilde gönderdi . Silas da bize bağlı olduğu için o da biz canlandığında öldü .

Kısa kesmiştim .

Klaus : Bu da demek oluyor ki ?? Artık o cadı saçmalıklarıyla uğraşmak yok ...

Elena : Ben de seni çok özledim Nik .

Gülümsedi ve yanıma gelip bana sarıldı.

Klaus : Seni ne kadar özlediğimi tahmin bile edemezsin .

Uzunca sarıldık sonra geri Çekildi .

Klaus : Marcel !! Bütün New Orleans'ı bu akşam ki partiye çağır ... Elena sende istediklerini davet et ... Fazlasıyla eğleneceğiz .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin