32.Bölüm

498 30 4
                                    

KLAUS'UN AĞZINDAN

Herkes bana bakıyordu . Sulugöz kardeşimin hemen gözleri doldu . Caroline ise özlemle gözlerime bakıyordu .

Klaus : Sizi o kadar çok özledim ki ...

Rebekah : Bir de bana sor !

Elijah : Kardeşim ...

Rebekah hızla boynuma atladı . Kollarımı onun beline doladım , bir diğer elimle ise sarı saçlarını okşamaya başladım . Onun bütün saçmalıklarını ve duygusallıklarını o kadar çok özlemişim ki ...

Yaklaşık 2 dakikadır sarılıyorduk .

Rebekah : O kadar çok özledik ki !!!

Dedi Ağlayan sesiyle ... İçim burkuldu ...

Klaus : Tamam ben de özledim ama bırakır mısın artık ?

Güldü ve kollarımdan ayrıldı . Daha sonra Elijah ile de sarıldık .

Elijah : Özledim seni kardeşim .

Klaus : Ben de seni .

Birden biri kollarıma atıldı , kim olduğuna baktığımdaysa Elena'yı gördüm .

Elena : Seni özledim.

Dedi kırgın bir sesle .

Klaus : Ben de seni ...

Yavaşça Jeremy'ye de sarıldım .
Tam Caroline'ın kollarına giderken Rebekah bağırdı.

Rebekah : Sana sürpriz var !!

Klaus : Ne ?

Herkes Hayley'yi gösteriyordu.

Hayley : Kızım ve ben o kadar çok merak ettik ki .

Bir an idrak edemesem de yavaşça anlamaya başladım .

Klaus : Kızım ?

Hayley : O bir kız.

Dedi Neşeli sesiyle . Hızla ona atıldım ve ellerimi beline dolayarak onu kucağıma alıp döndürmeye başladım .
Kahkaha atıyordu .

Düşüncesi bile mükemmel bir şeydi . Hayley gibi Yemyeşil gözleri olan , benim gibi sarışın , uzun boylu ve güçlü bir bebek Mikealson ...

Klaus : Bana bütün her şeyi anlatın ...

Hayley : Bu küçük canavar seni kurtardı .

Klaus : Ne ?

Hayley : O bizi duyabiliyor ve hissedebiliyor . Benim senin hakkındaki düşüncelerimden senin Öldüğünü yani babasının öldüğünü anlayınca küçük yaramaz bir kriz geçirdi . Az daha beni parçalıyordu.

Dedi Hayley ve karnını okşadı . Karnı eskisi gibi değildi , büyümeye başlamıştı .

Hayley : Daha sonra Bonnie bize bu yaramazın geleceğini söyledi .

Klaus : Nedir ?

Hayley : Ikimizde kurt olduğumuz için daha doğrusu sen köken melez olduğun için dünyanın en güçlü kurdu şu an karnımın içinde .

Istemsiz şekilde güldüm . Işte benim kızım !!

Hayley : Ama senin annen bir cadı olduğu için bu genler kızımızda aktif yani hem cadı hem de kurt ... Bir Bennett cadısı , Bonnie ve Sophie de bu sayede onunla iletişim kurup seni kurtardılar .

Klaus : Bu harika ... Benim kızım olduğunu nasıl da belli ediyor .

Hayley Gülerken Rebekah ve Elena kahkaha attı .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin