33.Bölüm

399 25 2
                                    

MYSTIC FALLS

( 2 hafta sonra )

Her yer aynı heyecanıyla devam ediyordu .

Caroline futbol maçlarında amigo kız kaptanı olduğu için yoğun bir çalışma halindeydi . Tyler ile birbirlerini çok seviyorlardı .

Bonnie ise okulda düzenlenecek olan kostümlü baloda komite Başkanıydı .

Matt okuluna daha fazla ilgi gösteriyor aynı zamanda da futbol Takımında oynuyordu .

Stefan ise Rose adında bir kızla tanışmıştı. Esmer ve masumdu ... Fazla iyi bir kızdı . Stefan buna benzer birini tanıyormuş hissine kapılsa da hemen bu düşünceden vazgeçiyordu .

Damon ise sanki kafasını kurcalayan bir şeyler vardı ... Sanki onun içinden bir şeyler kopmuş gibiydi . Kurcalamaya çalışıyordu ama beyni ona engel oluyordu. Sanki beyninin içinde gizli bir kapı vardı ve o kapının yanına bile yaklaşamıyordu . Ama kurcalamanın ona bir yararı yoktu.
Kendisi hep olduğu gibi kötü çocuktu . En azından o hep öyle olduğunu düşünüyordu ...

Rose , Stefan'ı görmek için evine gider .

Rose : Evde kimse yok mu ?

Birden arkasından bir Gölge geçer .

Rose : Kim var orda ??

Anında Damon dibinde bitiverir.

Damon : Selam

Rose : Aklım çıktı .

Der ve Damon'ın omzuna bir yumruk Çakar . Damon onun elini Sertçe kavrar.

Damon : Bir daha deneme .

Rose zor birkaç denemeden sonra elini kurtarır .

Rose : Stefan nerde ?

Damon : Tavşan avına çıktı .

Rose : Komik değilsin .

Damon : Neden geldin ?

Rose : Birileri beni izliyor gibi hissettim ve korktum .

Damon : Kimmiş onlar ?

Rose : Sadece 1 adam gördüm . Zenciydi , 1.85 rahat vardı , iri yapılı bir şeydi .

Damon : Marcel .

Rose : Kim ? Marcel kim ?

Damon : Ben Marcel mi dedim ?

Damon bir an duraksadı. Sanki cevap ondan habersiz bir şekilde dudaklarından döküldü . Marcel kimdi bilmiyordu . Ama neden o adamın adını söylediğini de bilmiyordu .

Damon : Sadece canım söylemek istedi . Her neyse seni neden yakalamak istesinler ki ? Bonnie ile konuştun mu ?

Rose : Bildiğin gibi bende bir cadıyım ve benim ilerde bir şeyler için savaşacağımı söylüyor . Benim soyumu yani bütün cadıların soyunu tüketecek bir olay olacakmış .

Damon : Ne peki bu olay ?

Rose : İşte milyon Dolarlık soru ... Kimse cevabını bilmiyor ...

~~~

Caroline amigo kız provalarından yeni çıkmıştı .

Caroline : Yorgunluktan öldüm .

Bonnie : Insanlara laf anlatmak da ne kadar zor tahmin bile edemezsin. Balo bu akşam ve hiçbir şey Yapamadılar .

Caroline : Senin şu süper cadı şeyinden yapsan ?

Bonnie : Maalesef her yer insan kaynıyor .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin