2.Bölüm

1.6K 80 7
                                    

ELENA'NIN AĞZINDAN

Eve geldim ve karşımda Elijah ve Rebekah'yı gördüm .

Elena : Hey neler oluyor ? Buraya ziyaret için gelmediğimize eminim.

Elijah : Aslında Elena , biz bir cadı için geldik yani senin en iyi arkadaşın Bonnie için

Bir anda olan bütün herşeyi anlattılar.

Elena : Bonnie'yi öldüremem o benim arkadaşım .

Rebekah : Özür dilerim Elena ama sen yapmazsan ben yaparım ve inan bana benim yöntemim hiç de hoş olmaz.

Elijah : Eğer sen Bonnie'yi öldürmezsen o bizi öldürecek .

Elena : O böyle birşey yapmaz .

Rebekah : Elena burda sadece 1 günlüğüne kalacağız ve o cadı bugün ölücek !!!!

Hızla evden çekip gittiler !! Ne yapıcam ben şimdi !!!

KLAUS'UN AĞZINDAN

Telefonu elime aldım ve sert bir şekilde kulağıma götürdüm .

Stefan : Klaus

Klaus : Stefan , bu sen misin ??

Stefan : Evet ve sana çok kısa birşey söyliyicem .

Klaus : Dinliyorum .

Stefan : Hayatta en sevdiğim şey nedir biliyor musun ?

INTIKAM

Klaus : Hayır !

Stefan : Herşey unutulur , ama ben kaçmaktan yoruldum . Ve şunu unutma Klaus bana bunu sen yaptın !! Şimdi bedelini ödeyeceksin .

Telefon bir anda suratıma kapandı hızla Rebekah'yı aradım .

Rebekah : Nik ! Sinirliyim , hiç sen de bulaşma !!!

Klaus : Sana biraz eğlence çıkarsam .

Rebekah : Neymiş o ?

Klaus : Stefan ve Damon'ı hatırlıyor musun ?

Rebekah : Adi Stefan ve seksi Damon mı ? Ne olmuş onlara ???

Klaus : Intikam istediklerini söylediler , ama sen onların kollarını falan koparırsan bence hiçbirşey yapamazlar.

Rebekah : Peki , bana da eğlence çıkar .

Klaus : Cadı meselesi ne oldu ?

Rebekah : Endişelenme , o sürtüğün kalbini bizzat kendi ellerimle vericem sana

Klaus : Peki kardeşim seni seviyorum .

Rebekah : Bende seni

Telefonu kapattım ve yerime oturdum . Hala endişeliydim ama sakinleşmeliydim .

ELENA'NIN AĞZINDAN

Grill'de her zaman ki yerime oturdum . Daha 2 hafta olmuştu ama Grill'deki herkes beni tanıyordu . Matt bugün çalışmıyordu bende barmen'e ağır birşeyler dedim ve beklemeye başladım. O sırada önüme bir bardak geldi , hiç düşünmeden kafaya diktim .O sırada yanıma biri oturdu ve selam dedi . Umrumda değildi , barmen önüme bir bardak daha koydu ve yine kafama diktim .

Elena : Sen kimsin ?

Damon : Sadece senin gibi güzel bir kızla tanışmak isteyen yakışıklı bir erkek .

Elena : Anlamadım ?

Damon : Istersen anlatabilirim ...

Elena : Kim olduğunu söyleyecek misin ? Yoksa seri katil ya da sapık olduğunu düşünmeye başlıyıcam.

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin