28.Bölüm

493 28 1
                                    

ELENA'NIN AĞZINDAN

Gözlerimi açtığımda Damon'ın yatağındaydım ve başım çatlıyordu . Dün Akşamı hatırlamaya çalıştım . Içkinin dibine vurmuştuk. Damon'ın stoğundan geriye sadece 1-2 beyaz şarap falan kalmıştı 😄😄 . Damon yavaşça gözlerini araladı .

Damon : Günaydın meleğim 😘

Elena : Günaydın.

Dudaklarına bir öpücük kondurdum .
Üstüme onun gömleklerinden bir tane geçirdim ve aşağıya indim. Her yer birbirine girmişti . Mutfağa baktığımda Jeremy ve Matt masanın başında uyuyorlardı. Koltukların bir tanesine Care , bir diğerine Bonnie kurulmuştu . Güldüm ve ilerlemeye devam ettim Tyler ve Stefan ise yere serilmişlerdi . Ah hadi ama ! Bu evde dünya kadar oda var . Yavaşça yerdekileri toplamaya başladım ama fark ettim ki burası bitmez direkt Damon'ın yanına gittim .

Damon : Yılbaşı iyi güzel de Yılbaşı tatili olayından nefret ediyorum !

Elena : Neden ?

Damon : Bir kere her sene aynı şey ... Kardan dolayı yollar kapandı ! Ayrıca aşağısının savaş alanı gibi olduğunu da biliyorum .

Elena : Ben banyoya giricem ...

Damon : Onlar uyanmadan son bir kere-

Elena : Sapıksın Damon gerçekten sapık ! Git aşağı onları uyandır .

Damon : Emredersiniz .

Gözlerimi devirdim .

Banyodan çıktığımda herkes uyanmış ve baş ağrısından şikayet ediyordu .
Etrafıma bakındığımda etrafı temizleyen 5-6 kız gördüm .

Caroline : Onlar evi temizlemek için etki altına alındılar . Şu hale bak ?

Damon : Sarı kafadan sonunda iyi bir fikir çıktı !

Caroline : Kes sesini !!

Damon ona el hareketi çekti, Care de dil çıkardı. Anında ordan ayrıldım ve Bonnie'nin yanına gittim .

Bonnie : Gün boyu uyumayı planlıyorum ben ...

Elena : Bir de bana sor !! Kafayı yemek üzeriyim ben .

Bonnie : Kafamın içinde filler halay çekiyor !

Küçük bir kahkaha attım . O sırada Jeremy , Matt ve Tyler'ı gördüm .

Elena : Ne oldu ?

Tyler : Grill'e gidiyoruz .

Matt : Kardan dolayı Grill kapalı ve bizde sessiz sakin oturup konuşacağız .

Elena : Jeremy , eğer eve geldiğinde sarhoş isen çok kötü olur.

Gözlerini devirdi , güldüm .

Onlar çıktıklarında Stefan ve Damon avlanmak işin dışarı çıktılar . Bonnie de baş ağrısı nedeniyle uyumak için bir odaya geçti . Bizde Care ile mutfağa geçtik. Ben de yemek yapmaya başladım.

Elena : Aklın nelerde senin ?

Caroline : Klaus ...

Elena : Bak Care-

Caroline : Evet biliyorum . O bir baba adayı ve ben ... Imkansız bir aşk için , iyi bir aileyi tehlikeye atamam.

Krepleri tabağa koydum ve ona döndüm .
Ağlıyordu ... Ah be Klaus !! Ne diye yattın ki şu kurt kızla !

Krepleri ikimizinde önüne koydum ve krema ile Şekil yapmaya başladım. Caroline'ın tabağına sarı krema ile saç yaptığımda güldüğünü gördüm.

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin