STEFAN'IN AĞZINDAN
Caroline bana doğru geliyordu . Bacağında kan vardı ve her tarafı dağınıktı . Yanıma Damon da geldi .
Damon : Hey sarı kafa ne oldu ?
Caroline : Kristina bana saldırdı . Elena da beni kurtarmaya çalışırken yakalandı .
Damon : Nerde ??
Caroline : Sokağın sonundaki depoda .
Damon bir anda ortadan kayboldu .
Stefan : Sen iyi misin ?
Caroline : Evet , ben kendim hallederim . Sen git ve Elena'yı bul . Orada çok kişi vardı .
Kafamı salladım . Ve bende oraya gittim . Damon da bana bakıyordu . Etrafı gözetliyorduk ama Elena yoktu . Karda çıkan ayak izini takip ediyorduk . En son Elena'yı gördüğümüzde Karnı kanlar içinde ve sanırım kolu Kırıktı .
Damon : Elena iyi misin ?
Elena kafasını hayır anlamında salladı.
Damon : Ben arabayı getireceğim . Stefan sen Elena'yı al .
Onu yerden kaldırdım ve kendi ceketimi üzerine geçirdim. Koluna baktım.
Stefan : Kolun kendiliğinden düzelir mi ?
Elena : Hayır.
Ne yapacağımı anlamıştım . Kolunu aldım ve kırık yeri Çekerek kemiği yerine oturtturdum . O çığlık attıkça benim canım daha çok yanıyordu sanki ... Onu kucağıma aldım ve Damon'ı beklemeye başladım .
Elena : İndir beni , mide-
Dediği anda kendini kucağımdan yere attı ve kusmaya başladı. Arkamı döndüm , önüme baktığımda yerde yatıyordu ama bayılmıştı . Bir an onun tam anlamıyla bir vampir olmadığı aklıma geldi. Bileğimi Isırdım ve onun ağzına götürdüm , o sırada Damon geldi .
Damon : Ben alırım .
Dedi ve Elena'yı kucağına aldı . Arabaya bindiğimizde o Elena ile arkaya bindi ben ise arabayı sürüyordum .
ELENA'NIN AĞZINDAN
Gözlerimi yatağımda açtım . Başımda herkes vardı. Ah hayır !! Yine ne oldu ? Klaus'a bakarak konuşmaya başladım.
Elena : Yine ne var ? Kris-
Rebekah : Adını bile söyleme o sürtüğün . Bugün işi bitti , merak etme .
Elena : Güzel ... Elijah nerde ??
Klaus : Biraz uykuya çıktı .
Elena : Yine mi ?
Rebekah : Sevgili Niklaus yeniden onu tabuta gönderdi .
Elena : Ah alıştım buna ...
Klaus : Aslında biz buraya başka bir şey için geldik.
Rebekah : Duyduk ki Avcılar burdaymış .
Damon , Stefan , Bonnie ve Caroline da içeri girdi .
Klaus : Bazı şeyleri açıklığa kavuşturacağız.
Bonnie : Sizi dinliyoruz.
Klaus : Avcılar , yıllardır Süren lanetli varlıklardır .
Elena : Onları öldürmek için yeni bir Avcı gerekir .
Klaus : Yani şu saçma Avcı dövmesini görebilen birine .
Jeremy : Yani bana ...
Klaus : İşte burda Jeremy devreye giriyor . Zaten sizin de bütün Avcı hikayesini bildiğinize eminim . Ölmek istemiyorsanız bizle birlik olun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...