6. Bölüm

1.1K 59 6
                                    

ELENA'NIN AĞZINDAN

Ceketimi de üstüme giydim ( Multimedia'dakiler ) ve saçımı yapmak için maşayı fişe taktım . Isınmasını beklerken Stefan'a yapacağım konuşmayı düşünmeye başladım. Elime saçlarımı aldım ve kalın kalın bukleler yaptım . En sevdiğim açık kahverengi topuklu ayakkabıları da giydim ve dışarı çıktım . Evine gitmek istemiyordum bu nedenle onu yanıma çağıracaktım . Elime telefonu aldım ve mesaj atmaya karar verdim .

" Hey Stefan , seni Park'ta bekliyorum gelir misin ? "

Mesajımı beklerken gördüğüm ilk banka oturdum . Sinirlerim bozuktu . Damon neden Bridget ile birlikteykdn benle de olmak istedi ki ?? Daha doğrusu ben neden bunu merak ediyordum !! Kendine Gel Elena.

Telefona gelen mesajla irkildim.

" 2 dakika içinde ordayım "

Ona diyeceklerimi son bir kez kontrol ettim . Insanların kalplerini kırmayı sevmiyordum bu nedenle evde zaten yarın saat düşünmüştüm . O sırada arkadaki gölgeyi fark ettim ve Stefan'ı gördüm .

Elena : Selam

Stefan : Hey , beni buraya neden çağırdın ?

Elena : Aslında şeyyy , trklifini düşündüm ve ...

Stefan : Anladım .

Elena : Stefan bak , ben buraya aşk yaşamaya gelmedim. Ben sadece biraz daha normal olmak , ve arkadaşlarımla beraber olmak için geldim . Özür dilerim ....

Stefan : Önemli değil .

Elena : Peki o zaman sonra görüşürüz .

Stefan : Peki .

Onun yanından giderken kendimi pişman hissediyordum çünkü üzgün olduğunu biliyordum . Ama bu pişmanlığı hemen nefrete dönüştürdüm ve Damon salağının evine gitmeye başladım . Bir de şu özelliğim vardı , eğer gözlerimi kapatıp bir yer düşünür ve orada olmak istersem oraya ışınlanıyordum . Aynı şeyi uyguladım ve 1 saniye sonra o gerizekalının evindeydim .

Elena : Sevgilin vardı ve ona rağmen bana bunları söyledin !!!

Damon : Hey , hey sakin ol !!!

Elena : Seni görmek istemiyorum , seninle konuşmak istemiyorum , sana bakmak istemiyorum !! Şu an seninle ilgili olan hiçbirşey duymak istemiyorum !!

Damon : Nerden öğrendin !!

Elena : Bridget benim en iyi arkadaşım

O sırada aşağıya elinde bornozu ile Bridget indi .

Bridget : Birşey mi var ?

Elena : Hayır sadece umarım mutlu olursunuz !!

Kapıyı çektim ve çıktım . Bunlar çok fazlaydı . Özellikle de öldürülmeye çalışmam , ama bir de şu var eğer zayıf bir durumdaysam güçlerim işe yaramaz mesela onlar beni kaçırdıklarında yemek , su vermemeleri beni zayıflattı. Ama kuzenlerim dışında hatta Jer bile benim nasıl öldürüleceğimi bilmiyordu . Beni öldürmek için sadece tek bir yerde bulunan ' altınkavak ' ağacı öldürebilir . Hatta bu ağaca 1 km yaklaşsam bile zayıf düşerim . Tek bir tane vardı o da Amazonlardaydı , geçen sene o sorunu da çözmüş oldum. Istersen ateşle yakın , kül edin , küllerimden bile yeniden canlanabilirim . Sadece o ağaç öldürebilir beni ... Sadece.

ENZO'NUN AĞZINDAN

Damon'ın yukarıdan inleme sesleri geliyordu !! Ah dün bana Bridget için kızarken bugün nasıl da değişimiş ! Neyse Damon'ın anlattığına göre Caroline ; Biraz psikopat , modaya düşkün , azıcık sıyırık , çok konuşan , ama seksi biriymiş . Onu kesinlikle yeniden görmem gerek . Karşıda şu grubun cadısı olan Bonnie'yi gördüm .

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin