BONNİE'NİN AĞZINDAN
Annemin cenazesi yapılmıştı . Herkes gelmişti tabii Elena hariç ! Ne kadar kızgın olduğum tahmin bile edilemezdi . Şu an Mystic Falls'da Salvatore Malikanesindeyim . Enzo'nun da öldüğü haberini almıştım geçen gün , onu sevmezdim ama kötü biri de değildi . Bu yüzden üzülmüştüm. Ama Elena arama zahmetinde bile bulunmamıştı ! Delirmek üzeriydim .
Bonnie : Annem , annem ...
Caroline : Tamam sakin ol biraz ...
Bonnie : Öldü !! Hemde gözümün önünde !!
Caroline : Tamam Bon biliyorum üzgünsün ama bunu hep sen söylersin. ' Doğanın dengesini değiştiremezsin ' .
Bonnie : Biliyorum ama ben Elena için de Sinirliyim .
Caroline : Ona en az 50 zilyon kere mesaj attım .
Bonnie : Annemin öldüğünü biliyor ... Ona rağmen gelmedi Care , bizi sevmiyor !!
Caroline : Bu Elena ! Tabikide bizi seviyor.
Bonnie : Ben o kadar emin değilim !
Caroline : Bonnie !!! Beni kızdırıyorsun , şu an sinirlerin bozuk anlıyorum ama kendine gel. Elena'dan bahsettiğinin farkındasın değil mi ?!
Bonnie : Evet farkındayım ve ne var biliyor musun ? Ondan nefret ediyorum .
Bir anlık gelen sinir ve öfke ile çıktım evden. Sonra fark ettim ki ben Elena ve Klaus arasındaki bağı koparabilirdim ! Evet bunu yapabilirdim . Esther'in büyü kitabını aldım ve koltuğa oturdum mumları yaktım ve Ayana ile bağlantı kurmaya çalıştım . Ondan güç çekiyordum . Bitirdiğimde bütün güç bendeydi . Bu harikaydı , o kadar güçlüydüm ki istediğim herşeyi yapabilirdim . Esther'in büyü kitabını baştan sona taradım ve o büyüyü buldum .
Yarım saat sonra bitmişti ! Yapmıştım işte ! Elena ve Klaus'un arasındaki bağı koparmıştım ! Yani Elena öldüğünde sadece o ölecekti . Kimsenin ölmesine gerek yoktu . Şu an içimde oluşan gücün nefrete büründüğünü hissediyordum , beynim Elena'dan nefret ediyordu . Kızgınlıkla bildiğim en tehlikeli büyü sözlerini okumaya başladım . Aklımda ise Elena'yı düşünüyordum !! Daha da deli oluyordum , sözleri bağıra bağıra ve hızlı hızlı söylemeye başladım . Daha sonra deprem gibi birşey oldu ! Bu kadar güçlü olduğumu ben bile yeni fark ediyordum . Büyü bitmişti. Artık sadece o Elena denen pisliğin acı çektiğini bilecektim . Ama bu kadar da değil , elime telefonu aldım ve ona sesli mesaj bıraktım.
ELENA'NIN AĞZINDAN
Üzülüyordum !! Bonnie'nin annesi ölmüştü ve ben hiçbirşey yapmıyordum . Şu an Hawaii'deydik . Rebekah ise yeni gelmişti . Beni ağlarken bulunca telaşlanmıştı .
Elena : Bonnie'nin annesi ölmüş !
Rebekah : Yanına gitmelisin ...
Elena : Yapamam , beni çok özlediğini söyledi . Onu öyle ağlarken görürsem tekrar buraya gelemem .
Rebekah : Bak Elena o senin en iyi arkadaşın bence bunu hak ediyor.
O sırada başımda ilginç bir ağrı hissettim , sanki büyü sesleri gibi birşey duydum . Daha sonra hemen geçmişti . O sırada telefonuma gelen mesajla irkildim . Bonnie sesli mesaj göndermişti .
Bonnie : Elena , yeter artık !! Tamam tatil yapıyorsun ama annem öldü !! Sen benim en iyi arkadaşımsın , daha doğrusu arkadaşımdın !!! ( Elena ağlamaya başlar ) Yetti artık ! Anlıyorum ki güzel tatilini bölmek istemiyorsun ... Pekala öyle olsun ama inan bana sadece ben değil . Burdaki kimse senin suratına dahi bakmak istemiyor . Umarım bir daha görüşmeyiz !!
Kalbim acıyordu ! Rebekah'da onun söylediklerini duymuş olacak ki o da üzülmüştü . O an fark ettim artık Mysfic Falls'a gideceğim varsa da kesinlikle vazgeçmiştim .
Elena : Onları çok üzdüm , bu saatten sonra beni görmek isteyeceklerini bile sanmıyorum. Ben bu turu bitiyorum ve umrumda değil Rebekah ben seninle şu an da New Orleans'a geliyorum !! Bir daha hiçkimse beni oraya , Mystic Falls'a götüremez !
Rebekah : Peki , ne zaman çıkalım yola ?
Elena : Hemen şimdi .
Eşyaları topladık ve yola çıktık . Mew Orleans'a geldiğimizde Caroline'ın orda olduğunu unutmuştum . Hepsi salondaydı . Klaus , Elijah ve Caroline .
Caroline : Elena !!! Neden hiçbirimizi aramadın !!!
Elena : Özür dilerim .
Caroline : Neden ?
Normalde onu Mystic Falls'a gidip benim burda olduğumu unutması için etki altına alacaktım ama başıma giren ağrı beni etkisiz hale getirdi . Çığlıklarla yere düşerken ağzımdan tek bir kelime döküldü ...
Elena : Bonnie !!
CAROLİNE'IN AĞZINDAN
Elena birden yere düştü ve AĞZINDAN düşen kelime hepimizi şok etti .
Elena : Bonnie !!
Bonnie Elena'ya çok kızgındı ! Hayır ! Hayır !
Caroline : Ben Mystic Falls'a gidiyorum , Bonnie'nin yanına .
Elijah : Bekle beni bende geliyorum .
Elijah ile birlikte yarım saat de ordaydık . Hızla Bonnie'nin evine doğru geldik o ise gözyaşlarına boğulmuştum.
Bonnie : Ben ne yaptım !! Ben ne yaptım !! Özür dilerim !!
Caroline : Bonnie neler oluyor ?
Bonnie : Ben Elena'ya kızmıştım ve ve
Caroline : Sen ne yaptın ?!
Bonnie : özür dilerim ... Bir büyü , bir
büyü yaptım . Bu seni zayıf yapar . Öldürmez ama öldürmekten beter eder .Üzgünüm ama yapamam . Özür dilerim , doğa bana kızgın ve bu yapılan kara büyü . Başka bir cadı lazım .Elijah : Eğer bu büyü bozulmazsa sana yemin ederim seni öldürürüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...