13.Bölüm

941 38 4
                                    

ELENA'NIN AĞZINDAN

Multimedia'da Elena ve Damon'ın baloda giydikleri kıyafetler var .

Kızlarla hazırlanmıştık . Caroline ve Bonnie az önce kendi evlerine geçmişlerdi . Caroline saçlarının renginde sapsarı dizinin altında biten güllü bir elbise giyip saçlarını topuz yapmıştı . Bonnie ise mor dizinin yarım karış üstünde biten düz ama kabarık bir elbise giyip dalgalı saçlarını at kuyruğu yapmıştı . Kendi elbisem ise dizimin 1 karış altında açık kahverengi tonlarında hafif kabarık ve küçük kahverengi çiçekleri olan bir elbiseydi . Bonnie ise saçımı yapmıştı ( Multimedia'da ) Matt az önce Rebekah'yı götürmüştü ben ise Damon'ı bekliyorum . O sırada son kez lavaboya girdim , elimi yıkadım ve parfüm şişesiyle ufak bir banyo yaptım . Hazırdım , kapı ziliyle aşağıya indim . Kapıyı açtığımda ise bütün yakışıklılığı ile Damon duruyordu .

Damon : O kadar güzel görünüyorsun ki kelimelerle bile anlatamam .

Elena : Şu an da ne kadar yakışıklı göründüğünü ben de ne kadar uğraşsam da anlatamam .

Kolunu uzattı , koluna girdim ve arabaya doğru yürüdüm . Yol boyu birbirimizi izledik .

İçeri girdiğimizde herkes dans ediyordu . Bonnie Kol ile birlikteydi . Caroline ise Klaus'la dans ediyordu , Klaus'a Caroline'ın nelerden hoşlandığını anlatan bir mesaj yollamıştım . O da hepsini teker teker uyguluyord , Caroline'ı döndürürken beni gördü ve göz kırpıp gülümsedi .
Bende ona el salladım o sırada etrafımda döndüm ve kendimi Damon'ın kollarında buldum .

Elena : Dans'dan anlıyorsun .

Damon : Daha görmediğin çok hareketim var.

O sırada beni kucağında döndürdü o an ne yapmam gerektiğini biliyordum , kolumu ona uzatıp etrafında döndüm .

Damon : Bu hareketi bilmiyorsun sanıyordum .

Elena : Hatırladın mı senden daha yaşlıyım , 80'ler benim yıllarım . Ne kasar iyi dans ettiğimi ben bile bilmiyorum.

Damon : Öyle mi ?

Elena : Aynen öyle.

O sırada beni döndürdü , onun kollarına geri geldiğimde beni dudakları karşıladı . Uzun bir süre öpüştük ama aynı anda da dans ediyorduk .

Elena : Senin dudakların beni sakinleştiren tek şey .

Damon : Bunu zaten biliyorum

Elena : Ne kadar ukala olduğunu söylemiş miydim ?

Damon : Evet yaklaşık 100 defa

Elena : Ve kendini beğenmiş.

Damon : Bunu da fazlasıyla duyduğuma eminim .

O sırada şarkı bitti ve herkes pistten ayrıldı . Birer içki aldık ve koltuklardan birine oturduk . Onun gözlerinin içinde kayboluyordum . Onu ne kadar sevdiğimi ben bile doğru dürüst bilmiyordum .

CAROLİNE'IN AĞZINDAN

İçkimi masaya koydum , Damon ve Elena ise karşıdaki koltuklardan birinde oturup konuşuyorlardı. O sırada romantik bir şarkı çıktı . Klaus elini uzattı ve o güzel gözlerini gözlerime dikerek

Klaus : Bu dansı bana lütfeder misiniz ?

Caroline : Elbette .

Bir elini belime yerleştirdi , diğeri ise sağ elimde yerini aldı . Gözlerini gözlerime kilitledi ve dans etmeye başladık . Gözleri gözlerimden ayrılmıyordu . Ben ise ara sıra gözlerine ara sıra ise dudaklarına bakıyordum . Ilk gördüğümde ruj sürdüğünü düşünmüştüm , o kadar acayip bir rengi vardı ki ... Mor mu desem , kırmızı mı desem , pembe mi desem bilemiyordum . Hele o gülüşü ... Şimdi çıldırıcam , o kadar yakışıklıydı ki !!!

New vampire !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin