ELENA'NIN AĞZINDAN
Bugün Doğum günü partisi var !! Neden bilmiyorum ama canım yazmak istedi , birazdan Elena'nın 1023. yaşını kutlayacağız !!! Iyi ki doğdun Elena ...
Multimedia'da doğum gününde giydiği elbise var. Bu elbiseye gerçekten bayılıyorum.Ve kendim sabırsız olduğum gibi insanları bekletmekten de hoşlanmam bu nedenle kolum kırık da olsa sol elimle biraz da kardeşimden destek alarak yb'yi yazdım. Umarım güzeldir.
Sabah berbat bir şekilde uyandım.
Klaus'un sesleri beni deli ediyordu , yanına gittiğimde ise kalbine saplanmış bir kazık gördüm . Hayır !! Kanım donmuştu hızla gittim ve kazığı yana attım , normal bir vampir olsaydı şimdiye cehennemdeydi . Yavaş yavaş gözlerini açtı.Elena : Klaus ! Iyi misin ?!
Klaus : Silas !! Neden gerçek yüzünü göstermiyor ki ?
Elena : Çünkü oyun oynamayı seviyor ama merak etme Davina bu sorunu çözecek. Çözmek zorunda ...
Klaus : Pekala. Ben biraz dinleneyim sen de git ve Rebekah ile Elijah'ya bak .
Elena : Pekala , Silas'a dikkat et.
Odadan çıktım ve Elijah ile çarpışmam bir oldu .
Elijah : Elena , bu akşam ne olduğundan haberin yok mu ?
Elena : Niye ? Ne var ki bu akşam ?? Yoksa yine mi kötü birşey oldu ?
Elijah : Sakın bilmiyorum deme ... Rebekah saatlerce yolda hepimiz için hediye aldı . Bugün senin doğum günün
Elena : Kahretsin !! Özür dilerim ama bu olanlardan sonra pek de doğum günü istediğim söylenemez .
Elijah : Lütfen kırma bizi .
Elena : Pekala .
Aşağıya doğru ilerledim ama biri arkadan gözlerimi kapadı .
Rebekah : Benim Elena !! Sakın açana birşeyler yapma !
Elena : Elerini Çek
Rebekah : Burayı düzenlemek için ne kadar uğraştım biliyor musun ?? Ah hayır o balonlar sol tarafa !!
Elena : Ne ?!
Rebekah : Sana demedim .
Elena : Peki ben gidiyorum , birazdan dönerim Damon'a haber vericem .
Rebekah : Akşama kadar gelme ve Stefan'a da çağır . Tabii ordaki diğer arkadaşlarına da ayrıca Caroline'ın yanına gidince ' Beni Rebekah gönderdi. ' de o ne yapacağını bilir .
Elena : Peki ...
Hemen Damon'ı düşündüm ve bir anda orda beliriverdim . Ama pek de mutlu görünmüyordu .
Damon : Katherine'i sen mi öldürdün ?
Elena : Bana ne dediğinin farkında mısın ?
Damon : Katherine'i sen mi öldürdün ?
Elena : Hayır !! Ayrıca bu saçma şey de nerden çıktı ... Katherine kim ?
Damon : Onu senin öldürdüğünü biliyorum ... Bana yalan söyleme , şu an çok Sinirliyim Elena lütfen gider misin .
Elena : Beni evden mi kovuyorsun ??
Damon : Lütfen Elena şu an sinirden çıldırıyorum . Gerçekten birşeylere zarar verebilirim .
Elena : Bana zarar vermezsin !
Bir anda sırtımı duvarda hissettim . Insan da olduğum için müthiş bir acı duydum. Ama hayır , bana böyle davranamazdı . Sinir krizinden olsa gerek dedim ve onun sakinleşmesini bekledim . Tıpkı Klaus'un bana yaptığı gibi . Eliyle yanımdaki duvara bir yumruk attı ve duvarda bir göçük oluştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New vampire !!
FanfictionCadıların , Vampirlerin , Kurtadamların dolaştığı bir yerde insan kalmak mümkün değil . --------------------------------- Aşk yaşamak ise ... Elena : Seni seviyorum , nasıl Yıldız olmadan gökyüzü bomboş . İşte bu da öyle bir şey ... Damon : Seni...